Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Ik ook
Pimpel, ik heb je mail niet!
De rest is gemaild, alleen new, hasse, tzip en peecee niet. Ik wil peecee en hasse nu niet hiermee lastig vallen.
poef
Ik heb Pimpels mail wel.
Ik nu ook

Pimpel, heb 'm meteen in m'n contactpersonen gezet. Als je dat liever niet hebt, haal ik 'm er weer uit, goed?
Lief kuikentje, natuurlijk mag dat!

Maar ik heb nog steeds geen mail...
Ik heb m
Doorgestuurd
Sorry, er stonden kinderen aan de deur. Ze doen hier aan haloween.
2 x mail haha.

Zou een logische verklaring zijn. Maar dan nog...

* vind zichzelf soms zo'n muts *
Heb net ook allemaal heksen, mummies, spoken en ander tuig aan de deur gehad. Heb vanavond nog snel wat snoep gehaald, had bijna niks in huis.
Nou, ik had mazzel dat k cakepops gemaakt had. Ze zijn nu op.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 31 oktober 2012 @ 19:50:

2 x mail haha.

Zou een logische verklaring zijn. Maar dan nog...

* vind zichzelf soms zo'n muts *

Ik snap wel wat je bedoelt, maar eerlijk gezegd kwam ze op mij niet echt verkeerd over. Heeft zich behoorlijk voorgesteld, vertelde kort wat over haar gezinssituatie, en zat niet meteen allerlei waanzinnige onzin te verkondigen. Ik kan me natuurlijk vergissen (ben best goedgelovig soms), maar ik denk wel dat ze een kans verdient. Maar ja, da's mijn mening maar.

Ik begrijp ook wel dat je achterdochtig bent geworden, maar ik ga er maar vanuit dat er meer relatief normale forummers zijn dan trollen.
Daarom voel ik mezelf dus een muts Grobje

Voor pimpel. (Kon geen mees vinden, sorry)
quote:pimpelmeesje67 schreef op 31 oktober 2012 @ 20:09:

Daarom voel ik mezelf dus een muts Grobje

Geeft niet hoor

Vorige week met SnBikkeltje was ik ook niet bepaald happig, dat heb ik ook duidelijk in een post aan hem gezet. Typisch iets voor die M81-kloon, niet eens reageren. Uit zijn topic-bullshit blijkt ook wel dat we daar goed aan hebben gedaan.
Damn, ik heb het nu even helemaal gehad met mezelf.

Al sinds ik weer op school zit, maak ik planningen.

Het zal jullie niet ontgaan zijn, dat ze niet altijd gaan zoals ik willen.

Ik word afgeleid., afgeleid door mezelf, m'n gedachten.

Telefoon heb ik uitgezet, laptop heeft geen internet meer gehad om maar door te werken.

Alleen, het lukt niet. Constant afgeleid, constant druk en stress om me heen.

Daardoor stel ik alles uit, waardoor het allemaal weer neerkomt om het laatste moment, waardoor ik nog meer ga uitstellen.

En nu? Nu ik dit weet, wil ik het gaan aanpakken. Nog meer planningen maken, internet vaker uitzetten, tv vaker uitzetten, kamer nu eens helemaal naar m'n zin opruimen en gewoon doen wat ik moet doen.

En toch, toch gaat het nog altijd niet zoals ik wil.

Ik ben klaar met mezelf, nu helemaal.
Ggz mop. Wacht t af.
quote:missy_Acy schreef op 31 oktober 2012 @ 19:07:

Verliefd worden kan altijd, tzip. Je hebt zelf in de hand wat je met die verliefdheid doet.

En dat je verliefd wordt op hem is niet gek, staat dichtbij en lijkt op degene van wie je houdt.

Er over praten kan helpen, neemt de druk eraf.

Wijze woorden, dank. Ik denk dat verliefd worden heel af en toe gewoon fijn is en ik kan het geen verliefdheid noemen, dus ik hou het gewoon op wat het is; goede band met Tzipmans familie.

Ik ben een trouwe hond en Tzipman is alles voor me, dus.

Kuikuh; ik ben supertrots op Bomber, ga zo door! Echt knap van hem en bij kinderen moet het ook langzaam gaan.

Ik ben ook niet zo happig op 'nieuwelingen', maar ik geef graag het voordeel van de twijfel.

Mijn e-mail; *poef* (ik wil ook meel! als iemand hem noteert, graag even melden, dan *poef* ik hem weer)
Maar waarom kan ik dan geen normale student zijn?

Ik wil denk ik teveel tegelijk.

Maar dan nog, het is niet meer dan normaal om normaal te leren en te lezen ipv wat ik altijd doe?
Tzip, hebbes!
quote:Peacy schreef op 31 oktober 2012 @ 20:43:

Maar waarom kan ik dan geen normale student zijn?

Ik wil denk ik teveel tegelijk.

Maar dan nog, het is niet meer dan normaal om normaal te leren en te lezen ipv wat ik altijd doe?Omdat je een koekoek bent
quote:Grobbekuiken schreef op 31 oktober 2012 @ 20:46:

Tzip, hebbes!

Peacy, je wil te veel denk ik. Wacht nou even de GGZ af, en bespreek dan met je nieuwe hulpverlener hoe je dingen structureler kunt aanpakken. Ik denk dat je nu iets teveel als kip zonder kop alles tegelijk probeert te doen. Dat bedoel ik niet lullig, maar ik weet even niet hoe ik het je anders moet zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven