Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Neweve:

Suus: jij gaat toch ook trouwen of vergis ik me nou?
Yvonne, de laatste schoenen die je postte zijn echt SUPER. Mooi, elegant én loopbaar.

Neweve, succes! Teveel te doen hebben is niet leuk.

Apatura, doedelzak, van alle instrumenten.... Nee, volgens mij is dat zeker in een orkest heel leuk. Wel moeilijk dacht ik.

Pimpelmeesje sorry! Het klinkt als de griep die ik heb. Vanacht was het echt heel heftig, hopelijk krijg je dat niet!

Miss, niet gelijk in paniek schieten, misschien kmt die man van je weer met een geniale oplossing.

Zo, nu zien jullie mij even niet want ik moet een aantal, eh, zaken afwerken.

*ontvoerd lekkere mannen en zet het op een drafje*
* klaagmodus aan *

Heb keelpijn, blijf niezen en ben rillerig. En dan is het ook nog van dat kloteweer. En ik had beloofd bij m'n schoonvader langs te gaan, die is ook ziek...

* klaagmodus uit *
Heeft iemand mijn trouwschoenen gezien? En waar is Ryan Rennolds gebleven?

Ik kruip zo mijn bedje weer in, ik ben mooooeeeee!!!
Ojee, pimpel

Het heerst enorm. DP is ook al te pakken genomen door de griep.

En klagen mag altijd hè? Zoveel je wilt.
Voor Pimpel en wie \zich nog meer beroerd voelt:

Pimpel het forum is er juist om te klagen, echt, de klaagmuur is er niks bij (en zij maar denken dat ie alleen voor mannen ie, duh! Wij hebben met dit forum een veel betere klaagmuur! Die zegt/knuffelt tenminste nog wat terug). Niet naar je schoonvader gaan hoor als je al niet lekker bent. Gewoon thuis blijven en uitzieken, anders ben je volgende week nog niet opgeknapt.

Oh ja, trouwschoenen!

*grist trouwschoenen uit vriezer en zet het op een drafje*
Ik zag net een schaap met witte schoenen en parel oorbellen de deur uitrennen?
Ik lach me rot om ons schaap, maar kan me voorstellen dat Yv gek van d'r wordt!!
Ok. Note to myself:

Denken in oplossingen, niet in problemen.

*grist Pimpelmeesje mee en zet het op een drafje*

Vind je het nu nog zo grappig?!
Dat hangt er helemaal vanaf waar je me mee naartoe neemt!!!
Waar zijn die schaap en vogel nou?
Goedemorguuuh!

Werd wakker van gedraaf.... Kijk ik op, zie ik n schaapje, dacht ik, oooh, die moet ik tellen! En toen ben ik weer in slaap gevallen!

Heb net mijn haar, na 6 dagen weer eens gewassen en gekamd, zat al die tijd gewoon goed, 2dagen los, 2dagen staart en 2 dagen hoge krulknot. En die laatste ging eigenlijk per ongeluk. Draaide haar ik knot voor ik ging slapen, stond op en dacht... Verrek, dat zit goed!

Dus die knot heeft 2 dagen zo gezeten.

Nadeel is wel dat er behoorlijk wat knopen inzaten en dat ik dus flink wat haar kwijt ben nu.

Men zou 100 haren per dag verliezen, dus ik had echt 2 dikke walnoten, qua grootte, haar. (ik draai die altijd in een bolletje, zodat het niet de afvoer af gaat)
Dank voor dit verhaal Suus

*legt walnoten weer weg om op een ander moment te eten*

Dat heb ik nog nooit gehad, dat je haar s ochtends goed zit. Dat is een heel bijzondere gave die je hebt!

Scheelschaapje!

Ik gaf een update over mijn curlygirlkrullen.... Het was of dát proberen, of kort knippen...

Als ik geweten had dat je nootjes aan het eten was, dan had ik een andere maatvoering gezocht...
Heb je je haar weer volgens de curly girl methode gewassen en gekamd?
Ik heb 2 zieke piepende kinderen hier. En een berg vouw werk. Shoot!

*oplossing, niet t probleem. Denk denk*
Nou voor 3/4. Ik was wel gewoon met shampoo, maar daar zitten geen parabenen en geen sulfaten e.d. in. Dat heeft er ook mee te maken dat ik op wil maken omdat ie zo godsgruwelijk duur was...

Zit nu inderdaad weer met een t-shirt op mijn. Hoofd.

En ik heb nu dat spul van de action erin, herstellende creme en hairserum, en iets meer gel. En als ik dan weer 6 dagen op rij een goede haardag heb, ben ik content...
Strijkplank op kamer v/d kids en vouwen...

Of op de overloop vouwen.

Zo horen zij jou, en jij hen.

Ervanuitgaande dat ze in bed liggen.

Anders een "ziekenbank" maken, met lots of dekens en knuffels en kussens, tv aan en laten doezelen. En was vouwen in de woonkamer

Klinkt goed, suus! Ik heb ook m'n haar gewassen gister. Maar vandaag zit t dan goed. Gek hè?

(Heb t vorige week weer geknipt trouwens)
Kleine ligt op m'n schoot nu.

Kinderen gaan voor de was. Die laatste loopt niet weg.
Beterschap voor alle zieken!

En goeiemiddag allemaal. Ik heb t idee dat t wat rustiger word in mij. Voelt fijn.
Been there, done that, got the T-shirt.
Klinkt ook fijn, apa.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven