doorgeefvraag
dinsdag 29 april 2008 om 11:42
nee, maar het is misschien wel prettig als je 'bijzonder' bent en niet een van de velen...
@love, da's in praktijk altijd moeilijk...maar als de spanning over is en dat was waar het om draaide, dan is het wel zo netjes om dat te vertellen ja...
Wat zou je erger vinden mbt je partner: een langdurige SV, of een komen en gaan van verschillende ONS/SV-tjes?
@love, da's in praktijk altijd moeilijk...maar als de spanning over is en dat was waar het om draaide, dan is het wel zo netjes om dat te vertellen ja...
Wat zou je erger vinden mbt je partner: een langdurige SV, of een komen en gaan van verschillende ONS/SV-tjes?
dinsdag 29 april 2008 om 11:43
dinsdag 29 april 2008 om 11:50
@ slimlief, wat kan je er anders mee doen?? vechten voor je relatie
@ stew, spannendste plek zou voor mij thuis zijn, maar op dat soort spanning zit ik niet direct te wachten. Liever een publieke plaats waar je elkaar wel compleet op kan g**len, maar nog niet direct van bil kan gaan (maar met een goed hotel op steenworp afstand)
@ love, nee niet op het naakt strand, wel op het gewone strand...
*begin me wel erg traag te voelen*
tijdelijk geen SV, dan meer seks met nr1?
@ stew, spannendste plek zou voor mij thuis zijn, maar op dat soort spanning zit ik niet direct te wachten. Liever een publieke plaats waar je elkaar wel compleet op kan g**len, maar nog niet direct van bil kan gaan (maar met een goed hotel op steenworp afstand)
@ love, nee niet op het naakt strand, wel op het gewone strand...
*begin me wel erg traag te voelen*
tijdelijk geen SV, dan meer seks met nr1?
dinsdag 29 april 2008 om 11:50
dinsdag 29 april 2008 om 11:59
@ Stew nee voor mij is het strand toch wel weer een eindje rijden...en ik woon aan het water dus hoef zo nodig ook niet..
@ Stew wel gedaan maar niet noodzakelijk nr 2 kan nr zoveel ook zijn..
@ HH nee.. er is wel es iemand bij geweest van eigen sexe maar die was niet actief
verschil in sexbeleving tussen nr 1 en nr 2?
@ Stew wel gedaan maar niet noodzakelijk nr 2 kan nr zoveel ook zijn..
@ HH nee.. er is wel es iemand bij geweest van eigen sexe maar die was niet actief
verschil in sexbeleving tussen nr 1 en nr 2?