Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Altijd?
Uhh beperkt altijd.
Ik volg je even niet?
Hoeft ook niet. Komt alleen maar onzin uit .
Wat was je doen vanmiddag?
Stage.
Was t leuk!?
Ik vond van wel.

Wil alleen wel meer gaan doen, maar dat komt later wel, zodra ik wat meer 'ingeburgerd' ben
Maisjes, ik moet weg, maar wilde nog even melden dat ik niet zo van de gedichten ben, dus ik hoef niet op het lijstje. Het idee vind ik trouwens wel erg leuk!

Tot laters!
Kan iemand een plaatje van n siameese tulp in mn maagwortelplantprobleem topic plakken. Ik kan t topic ineens niet vinden en k zit mobiel. Heel erg bedankt.
Been there, done that, got the T-shirt.
Yez, dan kan je een plaatjes post voor degene die jij trekt maken toch?
Kan niet, apa. Het topic is gesloten?
Hè hoe kan dat? Ik ga ff zoeken.
Nu doet hij t weer lijkt het.
Mjdh? Lees je hier?
Ik zag je posten in het zorg-belasting topic, en volgens mij klopt je berekening niet helemaal. Zeker niet als jij zelf niet werkt.
Haaaaai!
Hai grobs!
Haai Grob, das lang geleden! We zien je niet meer benee!
Schaaaaapie!! Ik zag je gisteren al steeds voorbij hobbelen, jammer dat ik je steeds mistte, maar wat leuk dat je je krullenlijfje hier ook laat zien

Zit idd bijna niet meer down under. Soms lees ik nog even bij, maar eerlijk gezegd heb ik niet zo vreselijk veel tijd en dat op en neer gehops is kennelijk niet echt iets voor mij, kan alle verhalen ook niet zo goed bijhouden geloof ik. Zelfs in het Landhuis ben ik al een tijd niet geweest die weten vast niet eens meer wie die gele verenbundel ook al weer is
Geeft niet hoor Grobje, het moet natuurlijk ook iets vrijblijvends zijn, dat maakt het zo leuk!

Gaat ie goed?

Je bent trouwens niet de enige gele vogel op het forum. Ken je Merano van de Brandertjes? Dat is ook een gele vogel
Grobs, ik ben van t weekend in de buurt. Wel in m'n klus kledij, maar we zouden wel een koffie kunnen doen?
Onee, ik moet smiddags naar de keuken dude.
Merano, da's een heule mooie vogel. Zat ik van de week nog te lezen in een topic over scheefhuren enzo. Heeft zinnige opmerkingen.

Hoe komt het trouwens dat scheel nu steel is geworden?

Viel me op dat je de boel had laten anonimiseren, toen de nick van TAM gejat had (dat was trouwens wel een goeie zeg!) en nu toch weer een schapie bent. Toch niks naars gebeurd?
quote:missy_Acy schreef op 01 november 2012 @ 19:36:

Grobs, ik ben van t weekend in de buurt. Wel in m'n klus kledij, maar we zouden wel een koffie kunnen doen?

Dat zou leuk zijn. Wat mij betreft kan dat zaterdag. Als je me je adres nog even meelt, kom ik wel naar het huis toe. Moet wel om uiterlijk 3 uur weer thuis zijn, want ik moet Bomber en vriend nog naar de film brengen. Rond een uurtje of 11?

Oh, zie nu pas dat jij 's middags ook weg moet. Anders kan zondag ook wel hoor, heb verder toch geen plannen, zeg het maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven