Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Ik meel je wel even m'n nummer, ik weet niet hoe laat de keuken afspraak is. Staat in Vins telefoon. Handige Harry is t, daar hebben we nl een kalender voor.
quote:missy_Acy schreef op 01 november 2012 @ 19:45:

Ik meel je wel even m'n nummer, ik weet niet hoe laat de keuken afspraak is. Staat in Vins telefoon. Handige Harry is t, daar hebben we nl een kalender voor.OK, dan bel ik je morgen even.
U heeft mail, madame Kuuk.
Niks vervelends hoor, eens in de zoveel tijd verander ik mijn nick gewoon tegen het loepen.
Zo is mijn lief ook Acy. We hebben al jaren een kalende maar ik moet er om vragen of hij hem bijwerkt. Toch is bijna alles wat er op staat is in mijn handschrift
Been there, done that, got the T-shirt.
Jeej weer een mini-meet .
Oh en schaap:mijn hersens aub..
Ik ben erger dan hij hoor.

Hij is nog de meest gestructureerde van ons. Dus mag t eigenlijk niet zeggen.
Oh, gelukkig Schapie. Wel slim eigenlijk, hmmmmm....

Acy, heb je teruggemeelt!
Floofde: tis getypt, niet gezegd .
Huh?
Tuurlijk is schapie slom.. Ze heeft mijn hersens
Oooooh! Zwart op wit!

Scherp, floofde.
Schaap: nu mn.hersens terug!!
Volgens mij hebben de buren mot Hoor gemep met deuren maar wij zijn t niet. Lief snurkt alleen maar n beetje

Ik heb t wel weer KOUD. En er piept al de hele dag n brandmelder maar k kan maar niet ontdekken welke. Dacht die boven maar daar komt t geluid wwer elders vandaan maar zo ver ik weet hebben we er geen op zolder
quote:Apatura schreef op 01 november 2012 @ 19:59:

Volgens mij hebben de buren mot Hoor gemep met deuren maar wij zijn t niet. Lief snurkt alleen maar n beetje

Ik heb t wel weer KOUD. En er piept al de hele dag n brandmelder maar k kan maar niet ontdekken welke. Dacht die boven maar daar komt t geluid wwer elders vandaan maar zo ver ik weet hebben we er geen op zolder Die buren die op hun sokken door het huis heen sluipen?
Ojee, kan je meeluisteren? Had ik van de zomer. In de tuin meegenieten van een ruzie.

Maar daarna gingen ze samen muziek opzetten en meezingen.
Ja die. Due je niet hoort praten als ze aan de andere kant van de schutting zitten
Freaky!
Maken ze ook fluisterend ruzie?
Ik moet nog ff wat punten schieten voor mn team. Ga ff mn spullen pakken.

Ik hoop dat t daar warmer is. Tot later.
Ik hoor ze zelden. Ik kan zelfs de klok niet meer gelijk zetten op t geschuif van de eettafel stoelen. Dat kon eerder wel
Mijn hoofd wil uit elkaar spatten...

We hadden een soort teambuilding vergadering, die vond ik nogal spannend.

En ik was wat laat met eten, dus nu heb ik koppijn. En hij trekt niet echt weg...
Auwie, spanningshoofdpijn. Da's knap vervelend. Een warme ontspannende douche misschien?

Ik word altijd heel druk van spanningshoofdpijn, alsof ik het eruit wil lullen ofzo. Heb het wel eens tijdens een drukke werkdag, en een groot gedeelte van m'n werk bestaat uit lullen. Hoe meer hoofdpijn, hoe meer ik lul, waardoor nog meer hoofdpijn, nog meer gelul enz. enz. Nogal tegenstrijdig.
*smijt koffiekopje door de keuken*

Waarom weet ik niet dat mn wedstijd is verzet &/-%#@*+##

Hallo spanning, hallo twijfel. Zijn jullie er ook weer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven