Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
quote:M@rtje24 schreef op 01 november 2012 @ 19:31:

Marels, ik zal morgen foto's maken en je die toesturen. Welke maat heeft het spijkerjurkje?

Rara, ik zal het boek voor je apart leggen.

Ik gok een 50 ongeveer. Maar het valt vrij ruim, het is mij te groot dus.

Rara woont vlak bij mij, dus als je mij iets opstuurt kun je het boek er misschien bij doen? Dan drop ik het wel bij haar.

Kunnen we weer eens koffie drinken.

Zal ik een foto maken van het spijkerjurkje?
668, the neighbour of the Beast
quote:Rara70 schreef op 01 november 2012 @ 18:08:

Ow, en ik zie nu jouw lijstje......mag ik je Giphart boeken Marels?

Dat mag wel. Ik had over je heen gelezen.

't Zijn wel allemaal afgeschreven bieb-boeken.

Krijg ik ruzie met je als ik jouw boeken, die ik gelezen heb en die die me toch niet zo boeiend lijken, hier weer aanbied?

Of heb je liever dat ik ze op Marktplaats zet

Maar, serieus, als je het vervelend vind doe ik het niet. Ze staan hier fijn in mijn kast, maar ik pay het graag forward, zeg maar
Marels, heb je de optimel codes ontvangen? En belangrijker, heb ik ze goed overgetypt?

En gewoonsuz. Fijn dat het vest is wat je ervan verwacht had. Laat je weten hoe je moeder het vest vond?
quote:Isa33 schreef op 01 november 2012 @ 18:44:

[...]

Mijn dochter zit nu in 92 en voor de winter 92/98 ben ik al wel helemaal voorzien, maar zomerspul 98/104 zou wel mooi zijn. Heeft dus nog lang geen haast, maar ik zag wat zomerbroekjes/leggings, vandaar mijn vraag Hahaha geen probleem hoor. Alleen wat ik nog heb liggen is ondermaat 104/110 en bovenmaat 110/116 (voor de zomer dan). Als dat geen probleem is dan heb ik vast een heleboel voor je. Ik wilde volgende week weer een poging doen tot uitmesten, dan meld ik me hier wel en heb jij eerste keus.
Nou Marels......dat mag wel, maar dan krijg ik nog wel 20 eurocent van je! Kun je het zsm overmaken?
quote:kanon schreef op 01 november 2012 @ 19:39:

Marels, heb je de optimel codes ontvangen? En belangrijker, heb ik ze goed overgetypt?

En gewoonsuz. Fijn dat het vest is wat je ervan verwacht had. Laat je weten hoe je moeder het vest vond? Ik gooi hier morgen een update neer
Maar is dat nou een probleem Ra, dat het afgewerkte biebboeken zijn?
Oh, en die twintig cent zal ik wel verrekenen met de benzinekosten die ik van jou krijg als ik straks je boek moet komen brengen, oké?
quote:Marels schreef op 31 oktober 2012 @ 20:43:

Maria, dat is ook wel een belachelijk moeilijk mailadres he

Maar het bekt zo lekker!

Ik draag je sjaal veel trouwens, hij is lekker zacht! Voor een strenge winter zal-ie niet geschikt zijn, want luchtig, maar hij past goed bij me. Nog een keer bedankt hoor!
quote:mamaria schreef op 01 november 2012 @ 19:46:

[...]

Maar het bekt zo lekker!

Ik draag je sjaal veel trouwens, hij is lekker zacht! Voor een strenge winter zal-ie niet geschikt zijn, want luchtig, maar hij past goed bij me. Nog een keer bedankt hoor!

Fijn!! Altijd leuk om te horen!

Ik heb er ook zo één, in het blauw, en ik vind hem ook alleen leuk als het niet te koud is
Dat het afgeschreven is maakt niet uit hoor Marels, ben ik zelf immers ook

Hmmmm, je drinkt je koffie nu toch wel zwart he? want anders moet ik dat ook in rekening gaan brengen.
quote:Rara70 schreef op 01 november 2012 @ 19:48:

Dat het afgeschreven is maakt niet uit hoor Marels, ben ik zelf immers ook

Hmmmm, je drinkt je koffie nu toch wel zwart he? want anders moet ik dat ook in rekening gaan brengen.

Voorlopig drink ik bij jou Senseo en jij bij mij Nespresso.

Wie moet er rekeningen gaan schrijven?
Shit, kan niks meer bedenken......
Kom maar over de brug, dus
Ik zal wafels voor je maken!
Met mijn wafelijzer?
Met jouw wafelijzer ja! Dus moeten we nog minstens 2x koffie drinken; 1x om wafelijzer en boeken, en de 2de x om wafels te eten. He, wat naar!
Ja!

En ik vind jou helemaal niet leuk!

We kunnen het ook splitsen.

Eén keer voor het waffelijzer en dan voor alle drie de Giphart boeken ook een keer. En dan nog eens om je het boek van Martje te brengen.
Goh, we zijn het eens; ik vind jou ook helemaal niet leuk!

Dus dan lijkt me die 3x daten wel een goed plan :-)
Vijf keer, toch?
Ow.....elk Giphart boek apart? Dan wil ik alle andere boeken ook van je!
Ik kreeg gister bij het kopen van een rol kadopapier bij de Blokker een Nick&Simon speciaal mini-album-cd met 5 nummers erop:

1 Take my hand (engelse versie van pak maar mijn hand), 2 Brighter Day, 3 Hallelujah, 4 The sound of silence en 5 Cecilia.

Zijn er liefhebbers hier? (mail: nijntje2105 at hotmail punt com)
En de titel van het album?

"Nick en Simon verkrachten mooie klassiekers?"
quote:Marels schreef op 01 november 2012 @ 20:22:

En de titel van het album?

"Nick en Simon verkrachten mooie klassiekers?"Hahaha ;)
quote:Marels schreef op 01 november 2012 @ 19:36:

[...]

Ik gok een 50 ongeveer. Maar het valt vrij ruim, het is mij te groot dus.

Rara woont vlak bij mij, dus als je mij iets opstuurt kun je het boek er misschien bij doen? Dan drop ik het wel bij haar.

Kunnen we weer eens koffie drinken.

Zal ik een foto maken van het spijkerjurkje?

Dat is goed idee, voor zowel het samen opsturen als de foto.

Je kunt die mailen naar het adres waar ik je de foto's van de kleding en kettingen naar stuur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven