Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Goed. Wel uh ff behappen dat ik t zei.
Motnong Suus

en well done Peacy

Net mn chef aan de lijn gehad. Hij gaat n arboarts inschakelen en eind komende week hebben we weer contact. Pffffff
Been there, done that, got the T-shirt.
Apa, opluchting hè? Hoef je je even niet druk te maken om de reacties, is ook wel even lekker toch?
Maar ik.zag t gewoon niet zitten.

Kan ik weer de benen onder mn lijf uitrennen, zodat moeders kan.blijven.zitten.

Over 2 weken.is t ook al zo:n feest (mijn verjaardag), ik.spreek amper familie.wat.er.is. Ik moet.rennen, vliegen.en.hapjes.serveren.en.drankjes schenken. En zij.zit. En kraakt me af.
Go Apa Go Apa!!
Peacy. Gewoon je verjaadag niet thuis vieren maar met n select groepje echte vrienden in de kroeg ofzo.

En welke f*cking brandmelder is hier nou aan t piepen?!?

Ik heb energie drank gedronken. Sta te stuiteren nu.
quote:Apatura schreef op 02 november 2012 @ 11:47:

Peacy. Gewoon je verjaadag niet thuis vieren maar met n select groepje echte vrienden in de kroeg ofzo.

En welke f*cking brandmelder is hier nou aan t piepen?!?

Vind ik ook Peacy. Als ze zo nodig bediend willen worden, huren ze maar een catering in.

Apa, heb je ze allemaal al nagelopen? Ook evt reserve melders die je nog in een la of kast of waar dan ook hebt liggen? Is er een verdekt opgesteld in de meterkast ofzo? Klere-geluid!
quote:missy_Acy schreef op 02 november 2012 @ 11:49:

Ik heb energie drank gedronken. Sta te stuiteren nu.
*bind Missy vast met voetjes aan vloer*

Peacy, verjaardag is jouw dag, het moet wel leuk zijn voor jou he. Wat Apatura zegt, ga lekker de kroeg in ofzo. Of ga gezellig eten met een paar goeie vriendinnen en de beste vriend van Yezka. Verjaardagen geven alleen maar stress vaak. Ik doe het al jaren niet (behalve uit eten met familie) en guess what, ik word toch elke keer een jaartje ouder
Oh sorry, ik was mijn brandmelder-karaoke aan het oefenen
Weet je dat er serieus, famous speech karaoke bestaat? Dat lijkt me zo leuk om te doen!!
Dat moet je met je verjaardag gaan doen!
Sjowee Schapie, jij hebt wel lef zeg, om van de mods te jatten, wauw....respect!

Oh, en het is míjn schuld als je onzeker en naïef bent/wordt
Wat heeft ze nu weer gejat?
Heb nu alle familie al uitgenodigd .

Volgend jaar wordt t.zoiezo anders..
Schaap wat heb je gejat?
Ik heb er maar 2 boven en beneden. Als ik boven sta klinkt t beneden en v.v.

Denk toch dat t die beneden is. Rare dingen.

Eerst ff was doen.
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m13263097
Motnong!
Wat jammer om te lezen dat Powerwoman zich niet welkom voelde...

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, Pimpel, dat het spannend is als er een nieuw iemand bij komt terwijl wij al zo lang samen schrijven. Maar ik denk echt wel dat zij oprecht was. Daarnaast lezen er hier misschien heel veel mensen mee die je nooit hoort. Het blijft natuurlijk een openbaar forum, dus je weet niet wie er allemaal meelezen.

Zij zou ons waarschijnlijk binnen een paar weken net zo nauw aan het hart hebben gelegen als ieder ander in dit kluphuis.
En wat heeft schapie nou toch gejat?
Een laptop..
quote:Apatura schreef op 02 november 2012 @ 12:25:

Ik heb er maar 2 boven en beneden. Als ik boven sta klinkt t beneden en v.v.

heb je je koekoek-pillen wel ingenomen?
Apa: gaat t allemaal wel lekker??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven