doorgeefvraag
dinsdag 29 april 2008 om 14:57
smiddags terrasje opzoeken, glaasje rode wijn..dan heerlijk eten met zijn beiden, misschien nog even dansen of een drankje halen (als je zolang kunt wachten om naar huis te gaan tenminste) en dan naar huis voor een nacht vol geile passie..volgende ochtend heerlijk ontbijtje in bed...
wel es ideale date gehad?
wel es ideale date gehad?
dinsdag 29 april 2008 om 14:58
quote:stewardess schreef op 29 april 2008 @ 14:54:
Hij moet geen commentaar op mijn nr.1 geven.
Eens! Dat is afknappen en afhaken.
Mijn ideale date....
Al eens gehad.. eerste afspraak..
Haar thuis opgehaald..
Stuk gewandeld in het bos..
Op een gegeven moment op een soort open plek waar de zonnestralen prachting door de bomen vielen heerlijk in het zonnetje gestaan, ik achter haar met mn armen om haar heen..
Gewoon, zwijgend gestaan, genietend van elkaars nabijheid..
Daarna heerlijk etentje..
en haar weer thuis afgezet
Superveel sexuele spanning opgebouwd
en de tweede keer
SUPERSEX
en de derde en vierde en zovoorts
Sex op een eerste date?
Hij moet geen commentaar op mijn nr.1 geven.
Eens! Dat is afknappen en afhaken.
Mijn ideale date....
Al eens gehad.. eerste afspraak..
Haar thuis opgehaald..
Stuk gewandeld in het bos..
Op een gegeven moment op een soort open plek waar de zonnestralen prachting door de bomen vielen heerlijk in het zonnetje gestaan, ik achter haar met mn armen om haar heen..
Gewoon, zwijgend gestaan, genietend van elkaars nabijheid..
Daarna heerlijk etentje..
en haar weer thuis afgezet
Superveel sexuele spanning opgebouwd
en de tweede keer
SUPERSEX
en de derde en vierde en zovoorts
Sex op een eerste date?
dinsdag 29 april 2008 om 15:07
dinsdag 29 april 2008 om 15:16
dinsdag 29 april 2008 om 15:22
dinsdag 29 april 2008 om 15:25
De spanning is met stiekum inderdaad groter, of dat effectief ook een groter genot geeft kan ik niet zeggen. Maar spannender zal het wel zijn.
Hoe kom jij eigenlijk aan die blauwe lippen Geheim, is het zo koud waar je bent?
Andere vraag blijft staan.
Hoe kom jij eigenlijk aan die blauwe lippen Geheim, is het zo koud waar je bent?
Andere vraag blijft staan.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 29 april 2008 om 15:27
Ben nog nooit tot sex gedwongen.. zal ook niet gebeuren (ik ben immers zelf het licht dominante type 
Stiekum draagt zeker bij aan de spanning! Ook al is de spanning niet het hoofddoel.
Dus ik denk
ja!
Ik heb nog nooit echt een fantasie uitgevoerd zo van 'en nu ga ik eens even bewust een fantasie uitvoeren'
Jullie wel?
Stiekum draagt zeker bij aan de spanning! Ook al is de spanning niet het hoofddoel.
Dus ik denk
ja!
Ik heb nog nooit echt een fantasie uitgevoerd zo van 'en nu ga ik eens even bewust een fantasie uitvoeren'
Jullie wel?
dinsdag 29 april 2008 om 15:31