Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Brrr die vergeljking met een poes die wegkruipt...:cri:

Die harde woorden kan ik ontwijken, maar voor Robo is dat niet meer mogelijk denk ik. Bah, k vind het gewoon heel naar.

Bieb, he bah narigheid thuis? t' Is nog wel vrijdagavond, mies. Hoop dat morgen beter is dan vandaag.

Ik kom net vd dokter die moest het narcose verhaal goedkeuren maar ik ben op dit moment niet goedgekeurd ivm gedoe met kaak/hals, er moet eerst een beter plan komen. Ik snap er niks van, gedoe allemaal weer.
Optimist tot in de kist!
Goedemorgen.

Al weer vroeg wakker door kat en snurkende man. Poes naar boven, man aanstoten hielp niet helaas. Dan er maar weer veel te vroeg uit.

Bieb, is de lucht een beetje geklaard?

Fant, ik snap er ook niks van. Narcose was toch juist voor je kiezentrekkerij?
Snurkende man ook hier maar wel lekker schoon en fris bedje en daardoor lekker geslapen.

Geen gedonder in de keet hier hoor. Ik voel me gewoon alleen paar dagen niet senang.

Balen van ingewikkeld gedoe weer in ziekenhuis Fant.
Niet senang? Dat heb ik nog nooit gehoord.

Moet je weer ongesteld worden?

Ik heb heerlijk in m'n eigen bed geslapen zonder snurkende kerels. Ik moet deze dagen de honden uitlaten dus kon ook niet anders.

Wat vinden jullie trouwens van deze: (niet dat ik luister als jullie het allemaal heel normaal vinden)

Lupin wil graag dat ik vaker mee zal gaan naar familieuitjes (en hij heeft een veel grotere familie dan ik, ik heb 5 verjaardagen met mn eigen eftelingverjaardag en kaat meegerekend en de familie die net zoals ik niet van vieren houden eraf). Nu weer lootjes gedoe voor sinterklaas en ik heb daar zo geen behoefte aan. Zijn verjaardag en de verjaardag van zn ouders als hij dat heel belangrijk vindt wil ik nog wel doen, maar hij heeft ook een berg nichtjes neefjes zus en broer en aanhang . Nou ja, lang verhaal kort ik heb geen zin (en ook weinig tijd ivm studie) in sinterklaaslootjes. Vinden jullie dit heel raar?
Het Viva forum is papaja.
Nee vind ik niet raar Tonks.

Ik zou wel ergens een middenweg zoeken..niet alleen maar jouw wensen aanhouden.

Als het sinterklaas vieren voor Lupin heel belangrijk is dan wel doen maar erbij zeggen dat je niet naar de verjaardagen van de neefjes/nichtjes gaat.

Eigenlijk heb jij dezelfde situatie als ik. Ik ook kleine familie en MO groot en hij moet en zal bij iedere scheet in die familie erbij zijn.

Soms ga ik mee naar de nichtjes/neefjes (als ik tijd en zin aan gebak heb..scheelt dat het allemaal hier in de plaats is)

Maar ik laat me ook zeker niet verplichten.
Ik kreeg namelijk al een mail van familie van hem over lootjes trekken (en ik heb dat mailadres niet zelf gegeven). Ik voel me daar echt niet meer verplicht toe trouwens Ik weet dat Kaat verjaardagen en feestjes wel heel erg leuk vindt, maar ik hoef niet zo nodig zo vaak. Hij hoeft ook niet mee bij mijn verjaardagen hoor, ik vermaak me prima zonder hem want eigen familie vind ik dan al een stuk leuker maar hij wil niet steeds 'alleen' op verjaardagen hoeven zitten (en dat vind ik stiekem een flutreden).

Ik dacht trouwens dat jij juist wel zou vinden dat het zou moeten
Waarom dacht je dat? Vind je me zo'n burgertrut?

Ik vind juist dat iedereen zelf moet weten wat ie wil...met de kanttekening dat het geven en nemen is als je een relatie hebt.

Ik doe best veel zonder MO maar we doen ook veel samen.
Is wel een bekende term Tonks, uit het ouwe Indie. Gewoon even niet zo lekker in je velletje zitten. Vervelend gevoel.

Ik hou ook niet van al die feestjes en gezellige tradities. Komt vooral doordat die bjj ons gedomineerd worden door een heel leger aan kinderen en (meestal nog erger) hun ouders. Dus wij gaan er nooit heen en het wordt ook niet van ons verwacht. Prima. Maar het is natuurlijk wel lastiger als Lupin het wel belangrijk vindt. Ik kan me voorstellen dat hij het rot vindt om daar in zijn eentje te zijn en steeds moet uitleggen waarom jij er niet bent. Snapt hij wel dat het gewoon niks voor jou is? Of kun je onderhandelen: wel mee naar Sinterklaas en dan niet mee naar kerst? Of wil hij dat je overal bij bent? Dat laatste zou ik dus echt niet doen.

Ratteke, jij hebt er al een halve dag opzitten zeg. Ik ben er net uit en heb koppijn. Straks even lekker naar buiten ofzo.
Oh, jullie zijn al een paar posts verder.

Bieb, van jou wist ik wel dat het voor jou ook niet altijd hoeft. Ben het wel eens met wat je zegt, probeer een middenweg te vinden.
Ik vond die middenweg al met zijn verjaardag en verjaardag ouders. Eigenlijk.

Ik vind je zeker geen burgertrut maar je kan wel op je strepen staan. Afspraken mogen niet gewijzigd worden via whatsapp enzo.

Ik doe ook geen dingen als buluitreikingen hoor. Dat kan me ook geen zak schelen. Die haal ik nu wel een keer op bij de balie. Vindt hij ook raar.
quote:NymphadoraTonks schreef op 03 november 2012 @ 10:51:

Ik vind je zeker geen burgertrut maar je kan wel op je strepen staan. Afspraken mogen niet gewijzigd worden via whatsapp enzo.

dat vind ik dus van een heel andere orde die afspraken verzetten. Zal wel komen omdat van de pré-mobiel tijd ben maar ik vind het gewoon onfatsoenlijk als je je ergens lekker makkelijk onderuit whatsappt.

Zo van ik heb leukere dingen te doen maar dat ga ik je niet recht in je gezicht zeggen. (nav die afspraak in dat topic dus)

Vind ik slap en te makkelijk.

Maar dat heeft niks te maken met je eigen grenzen bewaken en toch rekening houden met je partner m.i.
En ik ben inmiddels gedoucht en aan de koffie met :

en de pompoensoep staat te pruttelen
En de postbode kwam zonet een heeel lief en mooi Borbaby kaartje brengen
En voor de Nespressodrinkers onder ons:

http://lorespresso.de.nl

Hier kun je een gratis proefpakketje (4 verschillende cups) aanvragen.

Grappig dat MO en mijn moeder nu ook ineens nespresso drinken
Huh, kunnen die dan in het nespresso-apparaat Bieb?

Proefpakketje besteld. Waarom zijn er zoveel verschillende soorten en smaken?! Ik word daar altijd een beetje kierewiet van hoor. Gewoon alleen die smaken die ik lekker vind, veel makkelijker toch?

Leuk, een babyborp-kaartje! Zou ik er ook eentje hebben?

Hoofdpijn is een beetje gezakt tot acceptabel niveau. En het lijkt droog buiten, dus maar eens even boodschappen gaan doen.

en ook zo'n lekker koffiebroodje kopen
Ja die kunnen ook in het Nespresso apparaat Splint.

Lijkt me wel fijn om alle smaken eens te proeven dus ik krijg nu 3 verschillende proefsetjes

Ik heb daar nu ook een doosje van in gebruik. Zijn gewoon in de supermarkt te koop maar weinig goedkoper hoor (¤3,09 per 10 stuks)

Voor mij wel makkelijk omdat we hier geen Bijenkorf hebben waar ik de Nespresso kan halen en bij bestellen pas bij ¤70 geen portokosten gerekend worden.

Ik vind het wel zo decadent om even voor mezelf voor ¤70 koffie te kopen ...(en het doet zeer in de portemonnee )

Koffiebrodje gelukt? en hoofdpijn buiten er een beetje uitgewaaid?

Hier ook pien-int-dak. Stom gedoe...

Straks werken in de kantine maar weeres.
Nee, niet zo'n koffiebroodje als jij had. Wel een

(hm, lastig om daar een fatsoenlijk plaatje van te vinden. )

Ah, 3 proefsetjes! Waarom bedenk ik dat nu niet? Goed plan!

Sterkte met de pien-int-dak en dan toch naar de kantine moeten. Hier is ook nog niet weg helaas.
Wij bestellen de koffie wel via internet, maar we drinken het ook allebei. Bij de bijenkorf kopen doe ik juist weer niet, zo'n decadent gedoe daar. Alsof je bij het Diamont Point staat.
Ik kreeg net ook zo'n mooi kaartje in de bus

Ik drink nu koffie in van die zakjes. 20 zakjes in een doosje. Met heel veel melk hartstikke lekker

Ik ben echt te weinig thuis om hier eens fatsoenlijk mee te tetteren terwijl ik wel genoeg te zeggen heb Nu ga ik weer eten bij mijn broer, want ook al een poosje niet meer gesproken. Ik weet zo langzamerhand niet eens meer hoe de bank zit

De brievenbus heeft hier ook geklepperd: mooi kaartje Bor!

Splint en Bieb, sterks met pien in de kop en Tonks, ik reageer nog op jouw vraag...later dus

Eén voordeel van al dat elders eten: boodschappen doen gaat erg vlot zo

Fijna avond meisjes!
Ik meld me ook weer!

Tonks, ik zou ook niet naar elke verjaardag gaan hoor. Ouders, broers, zussen en opa en oma (als die er nog zijn) de rest zou ik ook niet doen. Zeker niet van neefjes en nichtjes. Ben je erg veel tijd en geld mee kwijt.

Ik ga ook niet altijd mee naar verjaardagen van K's familie. Niet zo veel zin in.

Alleen niet naar je bul-uitreiking gaan vind ik dan weer wel een beetje vreemd. Dat zou ik toch wel een hele bijzondere gebeurtenis in je leven vinden. Maar ja, als jij m bij de balie wil ophalen moet je dat natuurlijk vooral doen.

Lekker vruchtenbroodje Bieb. Die heb ik al lang niet gehad. Binnenkort maar eens halen. Senang weer weg? Beetje opgevrolijkt in de kantine?

De eh ja wat is het eigenlijk Splinter? Ziet er wat eh bekend uit voor mij. Zie ze dagelijks zeg maar. Maar ik denk dat deze wat lekkerder zijn

Hoofdpijn weer weg?

Oh ja, afzeggen via sms/whats app. Ben ik ook niet zo van. Gewoon bellen. Deden we eerder ook. Dus waarom nu niet meer? Lekker veilig een tekstje tikken vind ik ook een beetje laf.

Het kaartje van Borbabe is mooi he.

Morgen ook weer vroeg op. Maar nu voor wat leuks! Ik ga naar de verjaardag van mijn vriendin in Z. Zul je zien dat ik morgen natuurlijk mijn bed niet uit te branden ben... Ga er niet zo heel laat in.

Vanmiddag kon ik mijn ogen niet open houden zeg. Maar ja, laat naar bed, om 3 uur weer wakker. Plassen. Half uur later komt K naar bed. Wakker. Tegen 6 uur weer wakker, plassen. Daarna begon Morgana weer te blaten. Poes naar boven gedaan en ben dus maar om half 8 weer beneden gaan zitten. Koffie en een sigaret, hond uitlaten.

Ben nog even de stad in geweest. Lekker in de regen lopen. Wel met plu hoor. Zo'n liefhebber ben ik nou ook weer niet van regen Heb een lekkerbekje gekocht en een grote stroopwafel. Zo lekker!

Nu lekker niks, ik neem zo een portje en een blokje chocolade. Weegschaal gaf gisteren 71.7 aan. En ik doe er niet eens meer zo veel aan. Drink ook weer gewoon cola hoor 's avonds. Ben het water wel een beetje zat.
Maar het punt was Rat, dat ik nooit bel. Afspraken worden gemaakt via whatsapp dus ook afgezegd via whatsapp.

En in dat geval had het helemaal niks met afzeggen te maken.

Gelukkig ben je altijd al vroeg op Rat Klinkt leuk.
Huh? Post weg..

Hey allemaal!

Fijn dat jullie de kaartjes gehad hebben. Er was iets mis gegaan in mijn wazige brein, dus gisteren alsnog snel gepost..

Kind doet het super, alleen vandaag wat onrustig.. Moet ook zo weer gaan voeden..

Met mij gaat het iedere dag ook iets beter, nog wel veel pijn, maar een groot verschil met een paar dagen geleden.

Alvast welterusten!

En hopelijk tot snel!
Borrie!

Bedankt voor het kaartje

Hoop dat het snel weer stukken beter met je zal zijn.
Hee Borretje! Vervelend van je pijn zeg, maar zelfs nu weet je met je optimistische hoofd wel een lichtpuntje te vinden. Heeft Spruit al haar eerste prikken gehad, of duurt dat nog even? En gaat het goed met voeden?

Hoop dat het met jou ook snel beter gaat. En je kaartje was prachtig. Heeeeeel roze en heeeeeeel duidelijk. Leuk!

Haha Ratteke, ik heb ook een lekkerbekje op vandaag. En staan kwijlen bij stroopwafels, maar toch niet gekocht. Die dingen op de foto zijn Zeeuwse Bolussen. Als je een plaatje ziet met 1 zeeuwse bolus, ziet het er een beetje vreemd uit. En ik had ook kokoscakejes gekocht. Ik had honger (en trek door het koffiebroodje van Bieb!) toen ik boodschappen ging doen.

Hee, maar 71,1 is toch heel prima? Wil ik ook wel hoor!

Tonks, jij bent wat dat betreft echt wel van een andere generatie hoor. Ik heb wel eens wat via sms afgezegd, maar dat voelde zooooo onhandig!

TH, leuke avond gehad bij broer, lekker bijgekletst?

Bieb, jouw dak weer gerepareerd? Was het gezellig in de kantine?

Wij zijn nu net terug van een avondje bij onze oude buren. Was gezellig. Alleen moet ik morgenochtend ook vroeg op vanwege een toeterclinic die om half 10 begint. Da's vast niet handig met nu 3 wijn achter m'n kiezen. Niet goed voor m'n lippen....... Nja, we zien wel.

Nu slapen. Truste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven