Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Mjam een lekkerbekje, dat klinkt errug lekker, wil ik ook wel. Maar gelukkig hebben we de foto's nog van ons laatste bakje kibbeling en lekkerbekje en haring en patat en chinees, nou ja alles wat lekker NL's was dus Oh en zelfs de Zeeuwse Bolus heb ik nog gehad, heerlijk vind ik die. Heb ze weleens zelf proberen te bakken maar is nooit zo lekker als de echte Zeeuwse helaas. Ik heb sinds kort de broodbakmachine weer in de keuken staan. Dit weekend een havermout/honing broodje gebakken.

Borretje, wat fijn dat het zo goed gaat met Borrekindje, wel heel vervelend dat je zelf zo'n pijn blijft hebben. Niet eerlijk.

Tonks, ik weet niet veel van teveel afspraken e.d. we hebben weinig familie dus waren er altijd weinig vaste afspraken. Ik denk dat het logisch is om het i.i.g. bespreekbaar te houden zoiets. En een beetje in het midden gaan zitten. Misschien kijken welke het belangrijkste zijn voor Lupin ofzoiets?

Ratje, jouw dag klinkt niet slecht. Lekker lopen in de regen, kan best lekker zijn. En een stroooooopwafel, mjam.

Pas op lang verhaal ;)

Ik eet weinig op dit moment, die kies is goed voor mijn lijn. Het probleem is moeilijk uit te leggen. Er zit iets raars in mijn keelmechaniek, toen ik tig jaar geleden een maagonderzoek moest doen konden ze het slangetje niet mijn keel in krijgen zelfs niet met een roesje. Daar is toen verder geen aandacht aan besteedt totdat ik 8 jaar geleden voor mijn li-arm ineens onder het mes ging. Daar ging het toen weer bijna mis bij het intuberen, ik kreeg toen een brief mee waarin staat dat er bij operaties/narcose rekening moet worden gehouden met een probleem in mijn keel. Verder ook geen duidelijkheid waardoor dit komt. Nu gisteren bij de dokter heeft ze mijn nek/keel/kaak bekeken en volgens haar kan ik niet zomaar even onder narcose bij de t.a., dus een negatief "narcose" advies en ook die brief nog eens. Dus dat wordt hem niet.

Nu is natuurlijk die rare "mechaniek" ook het probleem waardoor ze sowieso moeilijk in mijn mond kunnen komen en daar zou ik dus juist die lichte narcose voor krijgen.

Nou, nu weer ik het effe niet meer. Na het weekend spreek ik weer met de t.a.
Optimist tot in de kist!
Het is geen lang verhaal hoor Fant. Vervelend als dat niet kan!
Het Viva forum is papaja.
Mogguh

Raar lijf heb je Fant Maar wel balen dat het zo ingewikkeld moet.

Anders ging je gewoon naar de tandarts,half uurtje ongemakkelijk met je mond open en met een uitgescheurde mondhoek weer ietwat balend naar huis (oh nee,dat was ik )
quote:Splinter02 schreef op 03 november 2012 @ 15:48:

Nee, niet zo'n koffiebroodje als jij had. Wel een

(hm, lastig om daar een fatsoenlijk plaatje van te vinden. )

Hm,nou idd..ziet er niet heel smakelijk uit.

Al geloof ik gelijk dat ze lekker zijn. Is dat met iets kaneel?
quote:Ratteke schreef op 03 november 2012 @ 19:42:

Oh ja, afzeggen via sms/whats app. Ben ik ook niet zo van. Gewoon bellen. Deden we eerder ook. Dus waarom nu niet meer? Lekker veilig een tekstje tikken vind ik ook een beetje laf.

Dat dus.

Ik vermoed dat het toch een generatie dingetje is dan.

quote:Morgen ook weer vroeg op. Maar nu voor wat leuks! Ik ga naar de verjaardag van mijn vriendin in Z. Zul je zien dat ik morgen natuurlijk mijn bed niet uit te branden ben... Ga er niet zo heel laat in.

Gezellig! Veel plezier.

Is K ook mee of ben je met de trein?

En goed van je gewicht hoor. Even stabiel blijven en misschien krijg je dan weer de puf om het op te pakken.

Gewoon nu even genieten van de dingen die je een poosje niet gehad hebt
Bor,fijn dat het met ukje zo goed gaat. Nu jij dus nog!

Ik hoop echt dat we (van het voorjaar ofzo) dat plan om een huusie te huren bij jou in de buurt doorzetten.

Kunnen we jou eens in het echie zien en Borbaby ook.

TH,drukdrukdruk maar klinkt wel als goede druk

En ergens anders dan thuis eten is fijn!

Slof: waar ben je nou??
Dat hoop ik ook Bieb, lijkt me superleuk!

Die Zeeuwse Bolus is inderdaad hele zachte kleverige cake-achtig spul met suiker en kaneel erop. Lekker gesmolten, dus vreselijk plakkerig. Maar lekkerrrrrrrrrr!

Fantje, ik snap dat intuberen niet zo. Hier krijg je een narcose via een infuus, dan komen ze niet eens in de buurt van je keel. Dat is toch best link, intuberen? Doen ze dat bij jullie zo snel? Anders zou je misschien kunnen bespreken of de narcose op een andere manier kan? Er moet toch iets gebeuren een keer! Naar hoor.

Ratteke, heb je een leuke dag?

Hier was het druk. Vanochtend lekker getoeterd, was leuk. Daarna een tijd bij m'n ouders gezeten. En zojuist de kleding weer helemaal omgewisseld. Nu is al het zomerspul opgeborgen. En man heeft zijn kast ook uitgemest. Zo handig joh, hij had een sokkenmandje wat hij niet meer gebruikte, want het zat vol met sokken die hij niet meer droeg. En alle sokken die wel in gebruik zijn, lagen los in de kast. Ook een berg overhemden weggedaan. Nu echoo-t het in de kast.

Eten staat te pruttelen, zwarte pasta die vrienden hebben meegenomen uit Griekenland. Ben benieuwd! Ziet er beter uit dan die van de Appie.
Ik weet eigenlijk niet waarom ze geintubeerd hebben destijds. Ik was toen zo "out" na de operatie (en schrik) aan mijn li-arm. Ik weet wel dat ze toen meer dan 3 uur bezig zijn geweest om mijn verbrijzelde elleboog/onderarm weer aan elkaar te krijgen met schroeven en moeren. Ik kan me knap weinig herinneren van die hele toestanden toen. Die brief is zelfs jaren ergens in een envelop beland totdat we hem bij een verhuizing weer tegenkwamen. Toen ik mijn arm brak waren we net een jaartje geëmigreerd, hadden we net een bedrijfje opgericht en zaten we ds echt middenin de opstartfase.

Ik moet het toch maar eens laten uitzoeken. Maar nu eerst iets aan die kies laten doen. Ik ben er gisteren achtergekomen, via min vriendje Google, dat je doorverwezen kan worden naar een zkhs, dat ga ik morgen maar voorstellen, hopelijk luistert de t.a.
Optimist tot in de kist!
Slofje, kom je weer gauw hier "spelen"?

Praathoofdje is lekker bezig, hoe houdt je het vol, ik blijf het knap vinden. Net als alle andere werkenden/sportenden/hobby'enden (en dat allemaal tegelijk ook nog) Tetters.

Ratje, knap hoor! En ik vind 71 echt zoo netjes, jij bent hartstikke lang, dan kan dat toch prima!

Mijn BMI is nog steeds in de categorie "overgewicht" maar gelukkig niet meer in de obesed. De stomme dokter van vrijdag schreef in haar report dat ik obesed ben, nou lekker dan!! Ik baal daar zo van, denk ik eindelijk wat normaler te zijn, ok nog wat overgewicht maar "obesed", bah bah bah.

Zielug hoor Splint, zo'n lege kast, daar moet je wel even snel iets aan doen. Anders worden de hangertjes zo eenzaam...

Weekenden klinken allemaal gezellig bij jullie. Ik ga, als ik me tenminste wat beter ga voelen, zo even naar downtown om de 1e speurtocht voor te bereiden. Ik ga in opdracht vh bedrijf een route uitstippelen. Ik heb aangeraden om als eerste een overdekte speurtocht te doen ivm het koude weer hier. Dus ik ga zo de zgn Plus 15 in, dat is een netwerk (16 km) van gebouwen die met bruggetjes aan elkaar zijn verbonden. Hierin vind je foodcourts, winkels, en zelfs een overdekt park. Leuk voor touristen dus.
Optimist tot in de kist!
haaaaai, vanuit de omgeleide trein naar huis! Ben net utrecht uit. Ik ben nog wel ff onderweg.

Heb het erg leuk gehad. Nog ff de stad ingeweest, bij sabon wat lekkers gehaald en nog ff bij kroegvriendin op bezoek geweest. Was erg gezellig. Als het goed gaat gaan we in mei met zn tweetjes op zonvakantie naar spanje. Zin in!

Ik wil nog wel meer reageren maar mobiel is dat wat lastiger. Maar fant, lieverd, obese ben je niet! Je bent supergoed aan t afvallen!
Oh wat lekker Rat,naar Spanje!!

Oh wat leuk Ratje, lekker even de zon opzoeken volgend jaar! Leuk hoor!

He Bieb, voel je je alweer wat beter?
Optimist tot in de kist!
Ol, ook toen je in Nederland was, was je echt verre van obese. Joh, jij zei nog dat je mij zo anders vond (ik durf nog steeds niet goed te vragen of dat goed of slecht was ) maar ik zat echt met een "dik propje" in m'n hoofd op basis van je eigen beschrijvingen. Niks, echt he-le-maal niks van waar!

Ja hoe is het in die "vergeet die leuke omschrijving elke keer voor je hoofd" . Nou ja, hoe is het met je hoofd?

Rat wat leuk! En een houten reet moet je er maar voor over hebben nu hoor

Moet je toch eens kijken wat je nu allemaal weer durft en doet
quote:NymphadoraTonks schreef op 04 november 2012 @ 21:52:

Ol, ook toen je in Nederland was, was je echt verre van obese. maar ik zat echt met een "dik propje" in m'n hoofd op basis van je eigen beschrijvingen. Niks, echt he-le-maal niks van waar!

Daar sluit ik me helemaal bij aan.

Ik was vooral verbaasd hoe klein je was en dat je helemáál niet dik was.

quote:Ja hoe is het in die "vergeet die leuke omschrijving elke keer voor je hoofd" . Nou ja, hoe is het met je hoofd?

Pien int dak bedoel je?

Is weer gezakt gelukkig. pijn in mijn nek blijft dus ik ga deze week maar eens proberen een afspraak te maken bij de masseur.
Tonks, leuker natuurlijk, nou ja gewoon letterlijk ook heel mooi en bloedjong vergeleken bij mij mij dan. Je bent eigenlijk heel vaak "wijs" en bij mij was je daardoor zeg maar ouder, gek he?

Lief dat jullie mij niet dik vonden. Er is sindsdien een paar kilo af, 3 ofzo, niet spectaculair maar wel qua maat ineens maatje 42 (soms 40 als het om hele Amerikaase kleren; Amerikanen meten wat ruim zeg maar )

Ik baal even van O'Malley, hij krijgt het telkens voorelkaar om zijn gelnageltjes eraf te krijgen en zo heeft hij dus nu mijn nieuwe bankhoes ook naar de haaien geholpen.
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 04 november 2012 @ 22:22:

Lief dat jullie mij niet dik vonden.Je bént gewoon niet dik!
Oh ja, Bieb, je nek, heb jij al een gelkussen? Nekpijn is waardeloos!!

Bij mij hielp dat kussen best, helaas is het nu weer mis maar goed...ik heb nu zo'n magnetronkussen die ik in mijn nek kan leggen. Helpt ook nog niet echt maar wie weet, ik ben nog maar net begonnen. Verder vd dok nu dus spierontspanningspillen gekregen. Kijken of dat gaat helpen.
Optimist tot in de kist!
quote:Biebeliee schreef op 04 november 2012 @ 22:24:

[...]

Je bént gewoon niet dik!Toch nog steeds heel lief dat jullie mij dat vertellen
Optimist tot in de kist!
Ik heb nou eenmaal een knik in mijn wervel zitten daar waar mijn rug in mijn nek overgaat.

Blijft altijd en eeuwig een knelpunt

Kussn zal ik eens naar op zoek gaan en zo'n hittepit is wel een mooi kado op mijn verlanglijstje voor Sinterklaas.

(We gaan gezellig met mijn familie lootjes trekken Tonks )
Haha Ol! En ik maar denken dat je mij echt vond tegenvallen met het beeld dat je had ofzo

Nou klopt het beeld dat je hier beschrijft ook niet echt

Ik heb afgelopen week met een clubje studiegenoten ergens gegeten en iedereen was echt maximaal 22. Toen ik zei dat ik 29 was zei iemand echt 'wow' en toen vpoelde ik me heeel oud

Bieb! Leuk hoor lootjes trekken

Ol! We vertellen het niet om lief te zijn, we vertellen het omdat het echt zo is!
Precies, Tonks en Bieb.

En na al jullie wijze woorden ga ik lekker slapen.

Trsute!
quote:NymphadoraTonks schreef op 04 november 2012 @ 21:52:

Rat wat leuk! En een houten reet moet je er maar voor over hebben nu hoor

Moet je toch eens kijken wat je nu allemaal weer durft en doet

Wat een lieve opmerking. Doet me goed.

En Fant, over dat obese zijn. Kan het ook niet zo zijn dat er geen Engels woord is voor overgewicht hebben. Of is alles met een iets te hoog BMI obese? Daarnaast heb je nog morbide obese. Nou, dat ben je al helemaal niet.

En of je nog overgewicht hebt, ik denk zelf van niet.Niet nadat ik de foto van je zag in rok.

Kan je nog zitten na al die veren in je achterwerk? Je bent niet dik.

Succes met het uitzetten van je tocht.

Gisteren was ik om half 11 thuis. Wat een reis zeg, ik heb er 3 uur over gedaan. Daarna nog even gebabbeld met K, naar bed toe, katknuffelen en daarna lekker slapen. Vanochtend vond ik 6 uur wel erg vroeg hoor. Had graag nog wat willen blijven liggen.

Straks weer verdiepingscursus voor het nieuwe systeem. Gaat wel over dingen die ik niet doe en moet er toch bij zijn. Niet zo blij mee.

Nu mijn treinabonnement van het werk eens verlengen.

Fijne dag allemaal.
En weer thuis hoor. Hetzelfde als vorige week. Morgen de dokter maar bellen want dit is niet leuk meer.
He wat vervelend Ratteke. Hoop dat je er weer snel vanaf bent en dat ook duidelijk is waar het van komt.

Ik heb net een fijn en verhelderend gesprek gehad op het werk en ik heb net de nieuwe secreraresse geknuffeld. Oh nee, wegwijs gemaakt. Ben benieuwd, ze is vast vast van plan om me werk uit handen te gaan nemen.
Echt heel erg afschuwelijk,de horror van die zelfmoord van die jongen.

Triest dat dat gebeurt is en een zwaar verlies voor de ouders.

Maar een keer of 10 die overlijdensadvertentie op mijn FB.

*pfff*

Das teveel van het goede hoor.

Rat,beterschap!

en Splint,fijn van goed gesprek!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven