Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Ze heeft gelijk, het is niet eerlijk.

Het is fakkin vals! Wat zeiden ze bij de politie?
Tjee peecee, wat heftig lijkt me dat. Ik kan haast niet geloven dat er nergens iets is waar je dochter zichzelf mag zijn.

Niet dat ik je niet geloof, maar ik kan er met mijn verstand gewoon niet bij?in Nederland, waar alles zo goed voor elkaar lijkt te zijn...

Ik zit hier een beetje boos te worden eigenlijk. Ik vraag me af waarom het niet gewoon kan. En geregeld wordt voor jullie! Men kan jullie toch niet zomaar in de kou laten staan?

Je dochter heeft toch gewoon recht op zorg? Zorg op maat. En jullei als ouders toch ook...

Tjee peecee... Ik heb zoveel respect voor je zeg...

Wist ik maar hoe ik jullie kon helpen!
quote:Wist ik maar hoe ik jullie kon helpen!+92838189/93329283
Peecee

De bank is af, was een redelijk kusje maar wel leuk om te doen.

Marktplaats gaat om kopen, ze beantwoordt telkens maar 1 van de vragen waardoor we ondertussen al veel heen en weer mailen...

Maandag Samsung bellen, er is een dag na mijn aankoop een teruggeef actie gestart van 75 euro. Dat vind ik genoeg geld om een poging te wagen... maar pas deze week wordt de actie gepromoot....

Yez, er is geen Android app. Wel kan de site je onthouden zodat inloggen vlot gaat en zijn wij tttotjes zo actief dat het topic bovenaan de pijler staat.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Tzip Welke schimmel heb je last van? Ik heb / hadpitoriasis versicolor. Daar hielpen de smeersels pillen en shampoos van de dokter niet fatsoenlijk tegen. Ik heb nu canesten spray uit Duitsland en foetsie is t. Weg jeuk, weg schilfers, weg vlekken.
Been there, done that, got the T-shirt.
We kunnen aangifte doen, maar mijn ex is even met dingen bezig...die wil eerst alle verslagen enzo.

Het klote is dat er met dit huis dezelfde ortopedagogen zijn.

En directie.....

Mijn ex belde net al.. ..hij is druk bezig en waarschijnlijk gaan we van de week samen naar haar toe.
Suus...........dat plekje bestaat wel...

Weet je dat ik zover ben dat ik denk, was ze maar dood.

Dan leefde ze in wereld.......waar ze haar begrepen.

Dan zou ze een leven hebben zonder autistisch te zijn.

Weet je het is zo lieverd...........dit gun je niemand.
Dat vind ik zo erg!

damn Peecee!

Weet even niet wat ik moet zeggen.
Peecee, ook ik weet even niet wat ik moet zeggen.... wat een vreselijke situatie.

Ik begrijp dat je nu wel een nieuwe opvang hebt gevonden?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

PeeCee Ik wou dat ik je kon helpen.

Zou t Bernadettebos ofzo iets zijn?

Zit in t oosten.

Ik hoop dat jullie snel recht vinden.
Wat ben ik blij dat ik dit proces samen doe met mijn exman.

Ik heb enorm veel steun aan hem.

Weet je ...ik ging regelmatig even thee bij haar drinken.

Even een uurtje bij haar zijn. Even knuffelen.

Wat ik het liefst zou willen is dat ze terug gaat naar de plek waar ze zat.

Mijn ex zegt dat al het vertrouwen weg is...dat dat niet meer gaat.

Weet je hoe krom is het als je lastig bent gevallen door een jongen..........en je kan het niet plaatsen dat jij dan maar weg moet. Want nu is mijn dochter ineens moeilijk.

Ja , want ze heeft last van hetgene wat is gebeurt.Die jongen woont daar gewoon nog, die hoeft niet weg.

Maandag gaat mijn ex bellen met mensen........en afspraken maken. Wij doen wat we kunnen.........voor onze mop.
Wat n dom gezwets weer op t rtl journaal waarom er geen benzine en diesel is in newyork.
Ik ga afsluiten meiden..ben vreselijk moe.

Dank jullie wel voor de knuffels....
Peecee, ik kan je niet vertellen hoe erg ik dit vind. Voor jullie meisje, maar zeker ook voor jou en haar vader. Wat er gebeurd is, is voor een mens zonder aandoening al niet te bevatten, laat staan voor een speciaal mens die toch al zoveel moeite heeft de wereld om haar heen te begrijpen.

Net als Suus kan ik maar niet begrijpen dat er geen veilige plek voor haar kan zijn, en ik snap best dat je denkt zoals je nu denkt. Die rust, die zo vreselijk belangrijk is voor haar wordt haar steeds maar weer ontnomen. Wat moeten jullie je verschrikkelijk machteloos voelen.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Ze heeft aan jullie gelukkig nog een geweldig stel ouders, bewonderingswaardig
quote:tzippa2 schreef op 03 november 2012 @ 18:01:

Pfff, weet je waar ik me aan irriteer? Dat ik zo langdradig ben.

Ook daarin hebben we elkaar dan gevonden.

Match made in forumheaven
Peecee, wat een zorgen en verdriet...
Jackass is op tv.
Iemand hier?

waarom is er niets leuks op tv in t weekend?

Als ik n nieuwe baan heb komt er een nieuwe tv en n harddisc recorder en wifi en miwschiien een tablet. Ik voel me nu zooo 2008

Ow en n garage, een groter dakraam, n inbouwkast op zolder, luxaflex nano in de keuken en n nieuwe lamp.

Sinterklaahaaas?

Zou t helpen als ik hard zing?
Ik denk dat de sint mijn doedwlzak spel nog niet waardeerd. Woensdag mn eerste les.

Vraag me af of t verstandig is. Ik was vandaag echt naar de klote van 6,5 uur stage.
Lijkt mij niet erg verstandig om nu aan een nieuwe hobby te beginnen.
Nee hè Ik ga het er nog even over hebben met mn psych en n keer proberen maar dan denk ik dat ik t uitstel tot volgendjaar oid.
Je twijfelde al hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven