Vrijgezellen
zondag 4 november 2012 om 01:15
Tja, het staat bij seks. Dus ik denk dat het antwoord per definitie is dat een vrijgezel niet iemand is die op een reguliere basis met dezelfde partner seks heeft. En dat is eigenlijk alles wat je over vrijgezellen en seks kunt zeggen. De een doet het nooit, de tweede slaat de hand aan zichzelf, de derde zoekt leuke meneren bij de vleet, de vierde is terughoudend. Sommige vrijgezellen smachten naar een ander, andere juist weer niet, en er is een groep die het nu eens leuk vindt en dan weer niet.
Alles is liefde
zondag 4 november 2012 om 03:19
Ja die gaat pas slapen..?
Ik ben nu 3-4 maanden vrijgezel, en heb pas sinds net lees: zin in casual seks. Met wie? Diegene die dan op m'n pad komt. Daarentegen vind ik het wel heel moeilijk om die stap te ondernemen, vind het wel allemaal eng, nog nooit zoiets gedaan! Hoe pak je zoiets op hé?
Slaap lekker y'all!
Ik ben nu 3-4 maanden vrijgezel, en heb pas sinds net lees: zin in casual seks. Met wie? Diegene die dan op m'n pad komt. Daarentegen vind ik het wel heel moeilijk om die stap te ondernemen, vind het wel allemaal eng, nog nooit zoiets gedaan! Hoe pak je zoiets op hé?
Slaap lekker y'all!
zondag 4 november 2012 om 07:27
heyy Tess. Er zijn genoeg sites waar je dates kan vinden met net dat beetje meer. Overigens zijn hier op het vivaforum ook best mannen te vinden voor `casual seks`. Je kan mij altijd een mailtje sturen als je meer info mocht willen.
marrk@live.nl alleen voor vrouwen die van spannende ondernemingen houden
zondag 4 november 2012 om 09:56
quote:dexter25 schreef op zondag 04 november 2012 07:27 heyy Tess. Er zijn genoeg sites waar je dates kan vinden met net dat beetje meer. Overigens zijn hier op het vivaforum ook best mannen te vinden voor `casual seks`. Je kan mij altijd een mailtje sturen als je meer info mocht willen.
Haha Lol! Leek wel of ik aan het hengelen was, maar is niet zo hihi! Maar thnx !
Past wel een goed liedje bij:
Hengel at a bitch (Jeugd van Tegenwoordig)
Haha Lol! Leek wel of ik aan het hengelen was, maar is niet zo hihi! Maar thnx !
Past wel een goed liedje bij:
Hengel at a bitch (Jeugd van Tegenwoordig)
zondag 4 november 2012 om 15:41
Haha nee hoor. Ik zou je nooit verdenken van hengelen. Ik denk gewoon graag in oplossingen
marrk@live.nl alleen voor vrouwen die van spannende ondernemingen houden
zondag 4 november 2012 om 16:17
zondag 4 november 2012 om 17:03
op stap gaan jongens drank laten betalen
dan een vaste sex partner regelen
en op verschillende dates gaan (gratis avondjes uit)
en zo beetje de contacten onderhouden
en gezellig met vriendinnen van alles ondernemen
en jongens hard uitlachen die altijd opscheppen over geld om zo interessant te lijken
en jongens hard uitlachen die altijd opscheppen over geld om zo interessant te lijken
zondag 4 november 2012 om 17:03
op stap gaan jongens drank laten betalen
maandag 5 november 2012 om 10:33
Hmm gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Niet dat dat in een relatie niet kan. Maar het rekeninghoudende aspect is weg.
Als ik naar een GB wil? doe ik dat, wil ik naar een PC dan doe ik dat. Toch lastiger met een partner. Mits je iemand treft die er ook achter staat.
Momenteel ben ik a sexueel actief. bevalt prima...We shall see who we`ll meet. Geen haast..en alle tijd...
Als ik naar een GB wil? doe ik dat, wil ik naar een PC dan doe ik dat. Toch lastiger met een partner. Mits je iemand treft die er ook achter staat.
Momenteel ben ik a sexueel actief. bevalt prima...We shall see who we`ll meet. Geen haast..en alle tijd...
maandag 5 november 2012 om 11:39
Ik ben vrijgezel en geniet er met volle teugen van. Kan doen wat ik wil en hoef voorlopig geen verantwoording af te leggen.
Ben variabel in mijn werktijden en zit op dansen. Daardoor kom ik veel met vrouwen in aanraking. Dus geen haast qua relatie. Prima leventje zo. Zat vrouwen om mee uit te gaan en in de week-enden de sterren van de hemel te dansen op de diverse dansavonden.
En mocht ik die ene speciale vrouw binnenkort tegenkomen? Dan zal ik mijn kans grijpen en alles in het werk stellen om haar duidelijk te maken dat zij de ware is waar ik op gewacht heb. Zij zal op handen gedragen worden. En ik biedt haar het complete plaatje van huisje boompje beestje en kindje(s). Want ook ik wil graag 1 of meerdere kids. Lijkt me heerlijk om met je zoontje als trotse vader op het pleintje met je zoon te voetballen. Of met je dochtertje op de nek, naast je vrouw zondag heerlijk te wandelen door het park of langs het strand.
Maar tot die tijd, geen haast. Ik geniet momenteel nog volop van het vrije leven. Komt vanzelf goed.
Ben variabel in mijn werktijden en zit op dansen. Daardoor kom ik veel met vrouwen in aanraking. Dus geen haast qua relatie. Prima leventje zo. Zat vrouwen om mee uit te gaan en in de week-enden de sterren van de hemel te dansen op de diverse dansavonden.
En mocht ik die ene speciale vrouw binnenkort tegenkomen? Dan zal ik mijn kans grijpen en alles in het werk stellen om haar duidelijk te maken dat zij de ware is waar ik op gewacht heb. Zij zal op handen gedragen worden. En ik biedt haar het complete plaatje van huisje boompje beestje en kindje(s). Want ook ik wil graag 1 of meerdere kids. Lijkt me heerlijk om met je zoontje als trotse vader op het pleintje met je zoon te voetballen. Of met je dochtertje op de nek, naast je vrouw zondag heerlijk te wandelen door het park of langs het strand.
Maar tot die tijd, geen haast. Ik geniet momenteel nog volop van het vrije leven. Komt vanzelf goed.
maandag 5 november 2012 om 11:47
Mooi geschreven Rob.
Nu ben ik buiten vrijgezel ook vader. ik mag me gelukkig prijzen et mijn persoonlijke sitauatie. een ijzersterke band met kind en ex.
Echter ben ik ook bewust vrijgezel. En dat blijf ik ook. Momenteel is mijn leven zo vol met kind, familie, werk, hobby`s, sport dat ik tijd haast te kort kom.
Voor sex? tsja wat komt komt, wat niet komt? komt niet. Feit is wel dat een relatie uitgesloten is. Dat maakt je uiteraard minder aantrekkelijk op de "markt" echter mis ik niets aan de markt. Ik heb me toegelegd om lekker sexueel te gaan ontdekken wanneer ik de zin daar in heb en de tijd. First things first en alles op zijn tijd.
Nu ben ik buiten vrijgezel ook vader. ik mag me gelukkig prijzen et mijn persoonlijke sitauatie. een ijzersterke band met kind en ex.
Echter ben ik ook bewust vrijgezel. En dat blijf ik ook. Momenteel is mijn leven zo vol met kind, familie, werk, hobby`s, sport dat ik tijd haast te kort kom.
Voor sex? tsja wat komt komt, wat niet komt? komt niet. Feit is wel dat een relatie uitgesloten is. Dat maakt je uiteraard minder aantrekkelijk op de "markt" echter mis ik niets aan de markt. Ik heb me toegelegd om lekker sexueel te gaan ontdekken wanneer ik de zin daar in heb en de tijd. First things first en alles op zijn tijd.