Ruk ruk

04-11-2012 16:25 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Op deze regenachtige dag zat ik met mijn blote piemel achter de pc op een site die erg veel op Chatroulette lijkt. Ik klikte de cam aan en kreeg steeds weer een andere deelnemer in beeld. Uit Duitsland, Italië, Oostbloklanden, Zuid Amerika, de VS, soms uit Nederland.

Maar steeds maar weer waren het mannen die zich zaten af te trekken. Wat ergerlijk. Ik hoopte op een vrouw en heb het na een uurtje maar opgegeven.

Doen jullie vrouwen wel eens seksdingetjes achter de cam?
Was het niet gezellig met zoveel gelijkgestemden?
Open dáár een topic
quote:luni schreef op 04 november 2012 @ 16:35:

Open dáár een topic

LOL.

Willem is niet in vorm.
Alles is liefde
Ja, daar zijn dus naar het zich laat aanzien weinig tot geen vrouwen.
Ja, ik zit altijd op een site, die lijkt op chatroulette, maar wat ze niet weten, is dat ik eigenlijk een man ben, priceless om weer zo'n stomverbaasde lutser tegen te komen met zijn leuter in zijn hand
Dat je het een uur hebt volgehouden.
Bij topics van Willem krijg ik altijd zo'n soort vieze oude man van Koot en de Bie in beeld.
quote:charlene1984 schreef op 04 november 2012 @ 16:37:

[...]

LOL.

Willem is niet in vorm.Te weinig gerukt zeker
Ik schrok me kapot Willem; om herkenning te voorkomen zou ik voortaan die solex-helm maar afdoen achter de webcam
Goh, wat vreemd dat daar geen vrouwen komen. Iedere vrouw wil toch op de zondagmiddag wildvreemde en internationale vieze mannen met hun leuters in de hand zien?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:redband schreef op 04 november 2012 @ 16:40:

Bij topics van Willem krijg ik altijd zo'n soort vieze oude man van Koot en de Bie in beeld.Die is nog netjes bij het beelddat ik van willem heb
Willem is wel fors geschapen trouwens, in case anyone is interested
quote:DeeDee86 schreef op 04 november 2012 @ 16:47:

Goh, wat vreemd dat daar geen vrouwen komen. Iedere vrouw wil toch op de zondagmiddag wildvreemde en internationale vieze mannen met hun leuters in de hand zien?
Hmm was het te slecht weer om naar de hoeren te gaan willem?

Je krijgt hem dan niet omhoog met koud en nat weer?
quote:Amand schreef op 04 november 2012 @ 16:49:

Willem is wel fors geschapen trouwens, in case anyone is interested Ging jij niet ergens heen?
Dubbel
2x ergens heen?
quote:redband schreef op 04 november 2012 @ 16:51:

2x ergens heen?Ik heb het al aangepast
quote:willem1959 schreef op 04 november 2012 @ 16:25:

Maar steeds maar weer waren het mannen die zich zaten af te trekken. Wat ergerlijk. Tja, voor een vrouw is het ook wat lastig om zich af te trekken.
Mwah, één keertje gedaan met een lief van toen. Wel leuk maar niet voor herhaling vatbaar.

Ik vind het zo treurig, dat CR idee. Alsof al die mannen klaarzitten als koeien. Die gemolken moeten worden. Niet echt een eervolle taak om die melkmachine te bedienen.

Zeker niet als je die harige bierbuiken erboven ziet.
Heb erg met je te doen Willem!!

quote:willem1959 schreef op 04 november 2012 @ 16:25:

Doen jullie vrouwen wel eens seksdingetjes achter de cam?Geen idee, ik heb geen vrouw...
Ik zit al jaren op een site waar bijna alleen maar vrouwen komen. Die zitten dan allemaal naakt voor de webcam, soms met meerdere tegelijk. Fantastisch. Maar ik noem de site hier liever niet, want als het bekend wordt bij het grote publiek komen er meer mannen en dat verpest de boel.
Ruk ruk ruk
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven