SYTYCD 2012
zondag 4 november 2012 om 20:04
zondag 4 november 2012 om 20:05
zondag 4 november 2012 om 20:07
quote:Fruity-Pebbles schreef op 04 november 2012 @ 20:06:
"rosanna08, 1 seconde geleden
de jurk van Ann is weer geweldig, alleen snap ik de kleur van haar schoenen er niet bij"
Ik vind het dan wel weer erg gaaf
Maar goed... Dat zegt iemand die paars en roze muren heeft Ach ieder zijn smaak. Maakt niet uit joh.
"rosanna08, 1 seconde geleden
de jurk van Ann is weer geweldig, alleen snap ik de kleur van haar schoenen er niet bij"
Ik vind het dan wel weer erg gaaf
Maar goed... Dat zegt iemand die paars en roze muren heeft Ach ieder zijn smaak. Maakt niet uit joh.