SYTYCD 2012
zondag 4 november 2012 om 20:11
zondag 4 november 2012 om 20:16
zondag 4 november 2012 om 20:17
zondag 4 november 2012 om 20:17
quote:steph schreef op 04 november 2012 @ 20:16:
[...]
Ik moet zeggen dat ik niet erg heb opgelet, was aan het forummen. Moet eens beter opletten.+1
[...]
Ik moet zeggen dat ik niet erg heb opgelet, was aan het forummen. Moet eens beter opletten.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 4 november 2012 om 20:18
quote:steph schreef op 04 november 2012 @ 20:17:
[...]
Geen idee. Toch niet bij BZV?Nee ik heb daar net even gekeken of zij misschien daar was. Caaf zit daar wel.
[...]
Geen idee. Toch niet bij BZV?Nee ik heb daar net even gekeken of zij misschien daar was. Caaf zit daar wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.