Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 04 november 2012 @ 20:35:

Volgens mij ging Sum naar de halve finale toch?Ja, dat dacht ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 04 november 2012 @ 20:42:

Ik vond het best goed. Maar de dans is gewoon een beetje traag, die Engelse wals.Klopt. Maar dat was het hier niet, ze straalden niks uit vond ik en Hoe-heet-ze liet ook wel wat steekjes vallen.
Alle reacties Link kopieren
Roemjana heeft het zelfde shirt aan als dat ik heb!. Alleen heb ik het in zwart.
Alle reacties Link kopieren
leuk shirt steph
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
zo dat is een jive
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 04 november 2012 @ 20:45:

zo dat is een jiveLekker is dat ja.
Alle reacties Link kopieren
Het maar goed dat ze het achtergrondverhaaltje hebben uitgelegd, want dat haal ik er niet uit zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 04 november 2012 @ 20:45:

leuk shirt stephDank je, is wel wennen om daarmee te dansen. Ach ja, alles went.....
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 04 november 2012 @ 20:26:

[...]





volgens mij refereert hij aan expeditie Robinson



Zou Sum dan in de zaal zitten vanavond?Oh
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
niet echt de typische jivemuziek
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Delano een beetje stijf of zo.
Alle reacties Link kopieren
zowel de engelse wals als de jive zijn deze week een stuk beter dan vorige week de slow-fox en samba
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het ook niet, ben ook niet heel enthousiast.
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 04 november 2012 @ 20:47:

niet echt de typische jivemuziek Joh Nee, dat moet rock-roll zijn maar ja ze moeten op de stemmers letten.
Alle reacties Link kopieren
Maar blijkbaar heb ik er geen verstand van
Alle reacties Link kopieren
Ik houd niet zo van de jive, maar volgens mij deden ze het wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Weet je, de volgorde van er uit worden gestemd ligt grotendeels aan de soort dans die je krijgt maar dan vooral wanneer. Want krijg je als eerste in de live shows een wals of disco dance, dan kan je t vaak wel shaken. Krij je die wals verderop in de wedstrijd, dan kan je, als de rest goed was, meestal wel n potje breken. Dus dat scheelt nogal.

eigenlijk is die hele show a's je t zo bekijkt vooraf gemanipuleerd. Tenminste, dat zou (deels) heel goed kunnen tenminste.....
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 04 november 2012 @ 20:49:

[...]



Joh Nee, dat moet rock-roll zijn maar ja ze moeten op de stemmers letten.Nee joh, de jive doe je niet op rock 'n roll volgens mij, maar op Boogie, Boogiewoogie of op Swing. Pas later kwam ook rock 'n roll daarbij om de hoek kijken, maar dat is niet zoals het hoort.
Alle reacties Link kopieren
de dansers trekken zelf hun dans hoor, dat wordt niet door de jury bepaalt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:mariamena schreef op 04 november 2012 @ 20:51:

Weet je, de volgorde van er uit worden gestemd ligt grotendeels aan de soort dans die je krijgt maar dan vooral wanneer. Want krijg je als eerste in de live shows een wals of disco dance, dan kan je t vaak wel shaken. Krij je die wals verderop in de wedstrijd, dan kan je, als de rest goed was, meestal wel n potje breken. Dus dat scheelt nogal.

eigenlijk is die hele show a's je t zo bekijkt vooraf gemanipuleerd. Tenminste, dat zou (deels) heel goed kunnen tenminste.....Heb je net the Conspiracy Theory gelezen ofzo?
Niet perfect uitgevoerd, maar ik heb kippenvel...
Alle reacties Link kopieren
er worden veel vrouwen opgetild deze show
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gemist, fb aan het kijken. Was het niet goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 04 november 2012 @ 20:53:

de dansers trekken zelf hun dans hoor, dat wordt niet door de jury bepaalt Je weet natuurlijk niet of er niet 10 dezelfde briefjes in die hoed zitten hè
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 20:58:

[...]





Je weet natuurlijk niet of er niet 10 dezelfde briefjes in die hoed zitten hè
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven