wat eet je als je alleen eet?

05-11-2012 15:31 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriend eet vanavond ergens anders dus ik heb alle vrijheid om allemaal dingen te eten die hij niet lekker vindt

Zo eet ik dus vanavond twee soorten verse pizza! Op de een zit tomatenpuree, ui, tonijn, paprika en lekker veel oude kaas, op de ander tomatenpuree, knoflook, ui, parmaham en brokjes geitenkaas.

Wat eten jullie het liefst als je met niemand rekening hoeft te houden?
Boerenkool
toastjes met daarop plakjes ei en een kloddertje mayo.
Macaroni, heerlijk! Met ham en kaas.

(Maar macaroni hoort ook bij de meest-gehate-producten bij veel mensen, ook hier op het forum )
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Chili con carne. Want dat lust niemand hier.

Of gewoon aardappelen, groente en een saucijs. Vind vriend ook niet lekker.
Vis. Lust mijn vriendin namelijk niet. Dus maak dan vaak zalm met aardappelkroketjes of pasta en gegrillde courgette als ik alleen eet.
quote:EvyBlissy schreef op 05 november 2012 @ 15:35:

Macaroni, heerlijk! Met ham en kaas.

(Maar macaroni hoort ook bij de meest-gehate-producten bij veel mensen, ook hier op het forum )Niet bij mij hoor. Ik vind macaroni erg lekker!
stoofpeertjes

kaassoufflés

maaltijdsalade

geitenkaas
Oeh tot nu toe allemaal erg lekker.. mag macaroni niet? Nooit geweten chili con carne, hmmmmmm...
Zijn er mensen die geen stoofpeertjes lusten? :o
Falafel, met zelfgemaakte knoflooksaus met veeeuuuullll knoflook.
Hetzelfde als wat ik anders eet. En ik kook iedere dag een echte maaltijd, geen liflafjes. Heel af en toe een snackbar dag.
Ga je 2 pizza's eten?

Mijn vriend geeft niets om zalm, vissoep, sushi en tarly. Als ik dan eens alleen eet, plan ik altijd dat ik dan zoiets ga eten. In de praktijk is het eigenlijk altijd een pistoletje kaas met soep

Inmiddels eten we soms verschillende dingen, want het is een kleine moeite om te doen. Bijvoorbeeld voor hem een tartaartje, voor mij een zalmmoot, voor hem rijst, voor mij puree en groenten doen we dan wel samen.
Ik neem nooit de moeite om te koken als ik alleen ben..maar meestal legt vriend wat klaar zodat ik wel moet
Ik hou absoluut niet van stoofpeertjes! Zelfs niet zelfgemaakt door oma.
Ik eet altijd heel eenvoudig als ik alleen eet, want ik vind koken voor alleen mijzelf niet zo leuk. Gelukkig kan ik me de laatste keer alleen eten niet herinneren.
Haha nee ,ik he het deeg zelf gemaakt dus het zijn gewoon twee stukken geworden.
quote:Tomatensoep schreef op 05 november 2012 @ 15:38:

Zijn er mensen die geen stoofpeertjes lusten? :oja echt...
Ik hou meestal ook niet zo van koken maar sinds ik nu toch echt mijn scriptie af moet maken is alles opeens een welkome afleiding
Wow... Maar stoofpeertjes smaken toch gewoon naar... Zoet? He, nu wil ik ook stoofpeertjes.
quote:lisa2 schreef op 05 november 2012 @ 15:34:

toastjes met daarop plakjes ei en een kloddertje mayo.

Plus leverpastei.

Ik ga niet koken als mijn man een keer niet thuis eet, ik haat koken ( en mijn man ook )
Stoofperen, ik kwijl zo over mijn laptop heen. Denk al drie weekenden: dat ga ik maken, maar kom er niet aan toe. Toch maar eens doen. Gelijk een soeppan, dan kan ik ook wat invriezen en naar oma brengen.
quote:Tomatensoep schreef op 05 november 2012 @ 15:38:

Zijn er mensen die geen stoofpeertjes lusten? :oJa, de kinderen hier. Euw bah warm fruit... Nog nooit geproefd he... niet die van mij iig. Wel die van oma, en zij kan niet koken.
Een boterham ofzo. Lekker makkelijk.
Ik maak ook nog wel eens aardappelpuree. Vind vriend ook niet lekker. En dan met verse worteltjes. En een saucijs. Of een schouderkarbonade. Lust ie ook niet. Zit te veel vet in/aan. (ja, het is een zeikerd met eten)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven