Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
quote:Bokito schreef op 04 november 2012 @ 21:26:

Even een berichtje van mij, ik heb het super druk gehad en niet meer aan de dierenkaartjes toegekomen

Ik heb behoorlijk wat dubbele dus als jullie een brul willen geven welke plaatjes er nog nodig zijn doe ik ze morgen op de bus!

Ik wil nog steeds graag de nummers die je voor mij gereserveerd hebt

Ik weet trouwens niet of je dit bedoelde of mensen die nog geen kaartjes hadden gereserveerd
Mayleeeeaaaa, de kat heeft je hele doos boeken omgedonderd vanmiddag

De lijer. Komt er morgen aan dus!
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 04 november 2012 @ 23:16:

Mayleeeeaaaa, de kat heeft je hele doos boeken omgedonderd vanmiddag

De lijer. Komt er morgen aan dus!
Ik heb hierrrrr...... 10 pakjes en enveloppen klaar liggen om te versturen en ik ga ze straks wegbrengen

Als ik iemand vergeten ben, help me alsjeblieft herinneren, deal?
Suz, welke maat hadden die rode laarsjes ook alweer? Dochter past ze nog niet, maar ze zijn zoooo leuk! Of er moet iemand zijn die ze nu al past....dan gaat dat voor natuurlijk!
quote:Marels schreef op 04 november 2012 @ 23:01:

Whoa, Saar is nog hoogzwanger ook en zeult nog met tien kilo boeken naar het postkantoor XD

haha nou, de doos boeken kon mooi achter op de fiets hoor! :D

en ja, ik ben nogal actief, haha!
quote:Saartje84 schreef op 04 november 2012 @ 18:27:

is er hier toevallig iemand die nog van zijn Hema glazenzegels af moet? Als ik nog 8 zegeltjes erbij heb, dan kan ik 4 glazen halen! En voor 2 december ga ik dat zelf niet meer redden, heb nu ondertussen wel al mijn babyspullen in huis. (ben 5 december uitgerekend)ik heb er nog 3? liggen thuis, zal even voor je kijken
a docter a day keeps the apple away
Maylea zou je je lijstje nog een keer hier neer willen zetten? Heb een enorme stapel nieuwe kaartjes binnen gekregen en wie weet zit er wel iets nieuws tussen!

Ayla ik maar wachten bij de brievenbus vandaag, zei manlief vanmiddag dat er een brief voor bokito was binnengekomen.. Zat tussen de rekeningen die ik gauw op kantoor had neergelegd Super bedankt, staat Dochter hartstikke leuk!

Wat krijg je van me?
quote:Bokito schreef op 05 november 2012 @ 15:22:

Maylea zou je je lijstje nog een keer hier neer willen zetten? Heb een enorme stapel nieuwe kaartjes binnen gekregen en wie weet zit er wel iets nieuws tussen!

Ik heb inmiddels mijn lijstje aangepast omdat ik vorige zelf ook nog kaartjes bij de boodschappen heb gekregen.

Als ik verder de kaartjes nog binnen krijg die voor mij gereserveerd zijn blijft dit lijstje over.

Het lijstje wat je al had minus een paar.

20, 25, 43, 46, 50, 55, 57, 62, 84, 100, 117, 118, 143, 147, 153, 155, 167, 169, 185, 197, 201
Maylea , volgens mij kan ik je blij maken. Ik heb op 4 nummers na de nummers voor je.

62, 117, 169 en 169 heb ik niet. De rest dus wel.

Je kan me mailen op vivabird73@hotmail.com
Ohja, dat is een goeie om het lijstje ook hier neer te zetten:

4,11D, 12, 13, 18, 19, 20, 30D, 32, 35D, 41, 42, 46 4x, 48, 9, 51D, 54D, 56, 57, 58, 67, 68,70, 72, 73, 77, 81, 82, 83, 86, 90, 93, 97D, 99, 101D, 103, 105 x3, 108, 110D, 111, 112, 121, 122D, 125D, 127, 134, 135, 136, 142, 143, 146D, 148, 155, 156, 157, 163, 164, 166D, 169, 174, 176, 177, 181D, 182, 184, 185, 187, 192D, 195, 196D, 198, 200, 202

Ik zoek voor iemand nog 47, 53, 170 & 171

Mail: luunnellaa@live.nl

maylea heb je dan op de missende nrs van bird alles? ik heb 62,117 en 169 liggen.

Bird wat is de 4de die je niet hebt
Ik heb volgens mij elf pakketjes / enveloppen op de bus gedaan vandaag.

Ik heb geen idee wat de verzendkosten voor wie nog waren.

Als iedereen die denkt dat ie me geld schuldig is nou morgen, als de boel binnen komt, even een mailtje doet wat er op de postzegel stond en hoeveel je me schuldig bent?

Dan komt het vast wel goed.
Oh, en als ik per ongeluk de verkeerde naam op de verkeerde envelop gezet heb, vergeef me

Dan komen we er wel achter wat waarheen moet
quote:MamaK77 schreef op 05 november 2012 @ 10:41:

Suz, welke maat hadden die rode laarsjes ook alweer? Dochter past ze nog niet, maar ze zijn zoooo leuk! Of er moet iemand zijn die ze nu al past....dan gaat dat voor natuurlijk!Heudiheu, helaas de rode laarsjes zijn vergeven!
quote:marmul schreef op 05 november 2012 @ 13:38:

[...]

ik heb er nog 3? liggen thuis, zal even voor je kijken

Ik heb hier nog 5 Hemaglazenzegels liggen. Met die andere 3 kom je dan mooi op 8. Wil ze wel opsturen.

Heeft er iemand geboortekaartjes voor mijn moeder? Zou ik haar gigantisch blij mee maken.
Bokito, de 4e was nummer 185 :-)
Nina, ik heb nog wel een paar exemplaren van de geboortekaartjes van mijn kinderen liggen. Mail me maar. Mijn adres staat hier ergens boven.
quote:Borodini_ schreef op 04 november 2012 @ 23:00:

[...]

Geef ze maar aan de volgende persoon die ze wel wil hebben Ze zijn te klien voor de dochter van mijn vriendin ( waar het voor was. ) en ikd acht eerst nog, ik neem ze gewoon en weet nog wel wat moeders, maar eigenlijk vidn ik het leuker als je ze dan aan iemand van 'hier' geeft toevallig wilde ik dit net gaan schrijven toen ik jouw berichtje net zag :DZe krijgen een hele goede bestemming Ik zal morgen poging nummer 2 doen om hier de kasten uit te mesten, misschien dat er dan iets leuks voor je vriendin bij zit?!
En voor een ieder die nog iets van me krijgt : morgen sta ik voor dag en dauw bij het postkantoor en wordt alles naar jullie verstuurd! I love this topic (het ruimt ook zo lekker op hihi)
Lelytjevandalen, je hebt mij gemaild voor de gympen. Ik heb alleen je adres nog niet. Wil je mij terug mailen?
quote:Saartje84 schreef op 04 november 2012 @ 18:27:

is er hier toevallig iemand die nog van zijn Hema glazenzegels af moet? Als ik nog 8 zegeltjes erbij heb, dan kan ik 4 glazen halen! En voor 2 december ga ik dat zelf niet meer redden, heb nu ondertussen wel al mijn babyspullen in huis. (ben 5 december uitgerekend)Ik heb er nog 5 voor je. Mail me even op Ninaatje69 at hotmail punt com.
aan dierenplaatjes heb ik te geef:

14, 39, 49, 62, 71 2x, 85, 92 2x, 94 2x, 152, 159, 170, 182 2x
a docter a day keeps the apple away
quote:Polkadot28 schreef op 05 november 2012 @ 20:20:

Lelytjevandalen, je hebt mij gemaild voor de gympen. Ik heb alleen je adres nog niet. Wil je mij terug mailen?

En mij ook, voor de Pinkeltje-boeken?

Ik heb ze voor je gereserveerd en je al een aantal keer geroepen hier, maar tot nu toe zonder reactie.
Deze moet ik nog, Bokito en Bird.

20, 25, 43, 46, 50, 55, 57, 62, 84, 100, 117, 118, 143, 147, 153, 155, 167, 169, 185, 197, 201

Van Bird krijg ik alles behalve de nr. 62, 117, 169 en 185

Bokito, als jij die nog hebt dan zou ik die graag willen hebben.

Bird, ik heb je gemaild.

Bokito, jij hebt mijn gegevens al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven