Entertainment alle pijlers

Van der Sar nieuwe AD Ajax!!!

06-11-2012 11:05 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Edwin van der Sar wordt de nieuwe Algemeen Directeur van Ajax, een bedrijf met een omzet van ongeveer 100 M per jaar en zo'n 200 werknemers.

Natuurlijk is Sar een absolute held, rasAjacied en wereldkeeper. Maar moet Edwin "Mavo" van der Sar echt, zonder 1 dag ervaring in een leidinggevende functi, zo'n organisatie gaan aansturen? Omdat hij ook nog een jaar de Johan Cruijff University heeft gedaan????

Kom op mensen, dit is toch belachelijk?
Ik had toch al een hekel aan Ajax én Van der Sar, dus die passen goed bij elkaar.
Ga zelf werken, dat doe je volgens mij niet je forumt veeeeel te veeel!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Op zo'n functie hoort iemand te zitten die wat meer verstand van zaken heeft én meer ervaring heeft op dit gebied.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hij zit daar meer voor de naam en zal wel een team van adviseurs om zich heen hebben die wel verstand van zaken heeft.

Verder ben ik het eens met TO.
Hmmm wel een beetje eens. Ik vind hem leuk hoor maar de keuze snap ik niet helemaal. Overmaas zit er ook maar die heeft de laatste jaren veel bijscholing gedaan en in het bedrijfsleven gewerkt, daar heb ik toch wat meer vertrouwen in.
Het lijkt wel een sekte bij Ajax, beetje vergelijkbaar met Pol Pot in Cambodja. Heb je een bril? Dan ben je een intellectueel en moet je dood.

Heb je in het bedrijfsleven gewerkt in plaats van als voetballer? Ongeschikt voor een functie bij Ajax.
Ik denk dat hij meer verstand van zaken heeft dan jullie denken.
quote:Star schreef op 06 november 2012 @ 11:30:

Ik denk dat hij meer verstand van zaken heeft dan jullie denken.Genoeg verstand om aan een beursgenoteerd bedrijf leiding te geven? Volgens mij kom je dan niet ver met een cursusje hier of daar...
En onder welke categorie val jij? Je spelfouten zijn erg hinderlijk.
Ik denk van wel ja. Zat CEO's die nul komma nul opleiding hebben.
quote:Star, 20 minuten geleden

Ik denk dat hij meer verstand van zaken heeft dan jullie denken.Dat denk ik ook.
Edwin "Mavo" van der Sar... daar gaan we weer. Ontoereikende, in de betekenis van niet-academische opleiding, afbranden en zand erover.

Wat ben je toch voorspelbaar.
quote:Star schreef op 06 november 2012 @ 11:34:

Ik denk van wel ja. Zat CEO's die nul komma nul opleiding hebben.Noem er eens een paar?
Lijkt me niet nodig. Als jij denkt dat elke directeur/topman/manager/CEO HBO of Universiteit heeft heb je het mis.
Nou, dat lijkt me wel nodig eigenlijk. Want ik ken eigenlijk niet een bedrijf van de grootte van Ajax dat geen academicus aan het roer heeft staan.
Dus jij kent ze niet en dus is het belachelijk? Aha. Nou slotje dan maar.
Hij is 2011 gestopt met zijn carrière als voetballer.

Ik had liever iemand op die post gehad die al langer een dergelijke functie bekleed. Het gaat me niet om opleiding maar werkervaring.

Overmars was inderdaad een betere keus geweest, lijkt me.

Het is al zo lang aan het rommelen in de top van Ajax, niet goed voor de club. Vandaar dat ik het niet slim vind.
Nou ja, we gaan het vanzelf zien of het slim was of niet.

Ik zou het fijn vinden als de Nederlandse clubs (en dan met name Ajax) weer wat meer gaan voorstellen binnen Europa. Dat het een tijd stabiel is in de directie, helpt daar zeker aan mee.
Ajax heeft dan ook nog niks bevestigd Male.
quote:LouisaVuitton schreef op 06 november 2012 @ 11:13:

Hij zit daar meer voor de naam en zal wel een team van adviseurs om zich heen hebben die wel verstand van zaken heeft.

Verder ben ik het eens met TO.En ik ben het weer eens met Louisa
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
steve jobs, bill gates en mark zuckerberg zijn vroegtijdige schoolverlaters.
wij slapen nooit.
quote:Star schreef op 06 november 2012 @ 12:18:

Ajax heeft dan ook nog niks bevestigd Male.Nu je het zegt; ik had het ook nog niet van Malman gehoord (die zit er meestal bovenop)
En dat zijn toch niet de minste VM!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven