Herfsttetters!
dinsdag 6 november 2012 om 21:44
quote:pilou schreef op 06 november 2012 @ 21:42:
http://media-cache-lt0.pi ... 0484841845_OFydOq8N_b.jpgSuper!!!!
http://media-cache-lt0.pi ... 0484841845_OFydOq8N_b.jpgSuper!!!!
dinsdag 6 november 2012 om 22:47
Mooi die kleine vogeltjes, ik ben zelf niet zo tattoo-erig maar vind deze wel mooi.
Ratje, ik zat mij net te bedenken dat mij altijd werd aangeraden om een soort v bessensap te drinken. Hier heer het cranberry juice maar weet niet meer hoe het in NL heette. Maar vooral veeeeeel drinken, maar dat doe je al. Ik ben er zelf erg slecht in. Ik ga maar eens thee zetten, iemand zin in een bakkie?
Ratje, ik zat mij net te bedenken dat mij altijd werd aangeraden om een soort v bessensap te drinken. Hier heer het cranberry juice maar weet niet meer hoe het in NL heette. Maar vooral veeeeeel drinken, maar dat doe je al. Ik ben er zelf erg slecht in. Ik ga maar eens thee zetten, iemand zin in een bakkie?
Optimist tot in de kist!
dinsdag 6 november 2012 om 23:01
Ha die tetters! Ja, ik ben er nog En ik lees mee over tandartsperikelen (cudt Fant, zowel de klachten als het achterlijke gedoe van heen en terugverwijzen ), heftige blaasontsteking (Rat, is ook cudt, hopelijk helpen rust en pillen ), werkgedoe (Splint, heb elders gereageerd), nekklachten (masseren helpt Bieb: pijnstillers verzachten veel maar ik ben blij dat ik morgen weer naar manuele therapeut mag), herstel van heftige bevalling (Bor, ik hoop dat het vlot gaat, maar je hebt er wel een erg leuke Borby aan te danken), vroege kerstboom (Olijf, wat is dat voor durp . Oveigens staat de boom hier doorgaans tot eind januari ), verplichtingen die bij een relatie horen (Tonks, ik heb het getroffen want schoonfamilie is vrij relaxt in dat opzicht en daarbij ook nog eens erg gezellig dus geen straf om heen te gaan. Vind verder dat het een beetje geven/nemen moet zijn, zolang jij je er goed bij voelt) en tattoowensen (niet alles gezien, maar zag mooie dingen voorbij komen *negeert bilfoto*), missende tetter (Slof, waar ben je nou toch).
Poeh, dat was een terugblik in één lange zin. Zou op sommige dingen wel uitgebreider willen reageren maar dat lukt me dus echt niet momenteel. Ben vanavond al niet mee naar de bios zodat ik weer eens een beetje sociaal kon doen, hier en IRL. Geen klagen hoor, ik ben blij met mogelijkheid van betaald aan het werk, stagedagen lopen lekker, studie kan ik nog redelijk bijhouden en ik kan ook nog over de wallen onder mijn ogen heen kijken . Maar het is wel wennen en plannen. Zo is 3 dagen op rij buitenshuis eten leuk en gezellig maar niet zo handig. En ik moet nu ook echt (ja Splint) iets aan mijn slaaptijden doen want de wekker gaat 4x per week om 6.21 uur (en dan heb ik een snoozemomentje ingebouwd) en dan is half 12 een aardige tijd om in bed te liggen. Terwijl het nu vaker tegen half 1 is. Het ritme zit er al zo goed in dat ik vanochtend op tijd wakker werd terwijl de wekker niet eens aan stond
En nu heb ik wel een slokje wijn verdiend
Poeh, dat was een terugblik in één lange zin. Zou op sommige dingen wel uitgebreider willen reageren maar dat lukt me dus echt niet momenteel. Ben vanavond al niet mee naar de bios zodat ik weer eens een beetje sociaal kon doen, hier en IRL. Geen klagen hoor, ik ben blij met mogelijkheid van betaald aan het werk, stagedagen lopen lekker, studie kan ik nog redelijk bijhouden en ik kan ook nog over de wallen onder mijn ogen heen kijken . Maar het is wel wennen en plannen. Zo is 3 dagen op rij buitenshuis eten leuk en gezellig maar niet zo handig. En ik moet nu ook echt (ja Splint) iets aan mijn slaaptijden doen want de wekker gaat 4x per week om 6.21 uur (en dan heb ik een snoozemomentje ingebouwd) en dan is half 12 een aardige tijd om in bed te liggen. Terwijl het nu vaker tegen half 1 is. Het ritme zit er al zo goed in dat ik vanochtend op tijd wakker werd terwijl de wekker niet eens aan stond
En nu heb ik wel een slokje wijn verdiend
dinsdag 6 november 2012 om 23:18
Zat nog een beetje terug te scrollen: Ratteke, gewicht klinkt oké en het uitstapje van zondag zeker ook! Fantje, jij bent echt niet obese, malle meid. Die Canadezen zijn gewoon haske gek, in ieder geval degenen die zich met medische zaken bezig houden.
Kamperen in Zeeland en bolussen eten lijkt me ook leuk
Kamperen in Zeeland en bolussen eten lijkt me ook leuk
dinsdag 6 november 2012 om 23:48
Pilou (zo leuk, om de naam van onze allereerste kat thuis te typen ), ik vind het allereerste tattooplaatje echt prachtig (die met die paardenbloempluisjes dus). Bij de rest zitten ook mooie (ok, op die ogen- en bildingen na ) maar die vind ik wel erg zwart...dat wordt op den duur altijd ze lelijk groenig. Als, áls ik er toch ooit eentje neem, zou ik iets in natuurtinten of met aqua ofzo willen.Ik heb ooit in een programma (Miami Ink?) gezien dat ze bij een fervent surfster golven op haar kuit hadden getatoeëerd, zo mooi, met allemaal tinten blauw, wit, zilver.
Jeetje Fant, dat is weer een mooi staaltje ambtenarij daar zeg. Zijn ze zo van de werkverschaffing daar? Canada heeft zeker een laag percentage werkloosheid Sterkte hoor want ondertussen bungelt je kies er dus maar een beetje bij...
Rat, beterschap! Het is een hardnekkig kreng dus..
Splint, fijn dat gesprek goed is gegaan en dat er iig hulp bij is gekomen! Heb je haar weer gezoend vanochtend?
TH, met nieuwe oude vertrouwde jas, je klinkt druk maar wel blij! En lekker hoor, verdienen met je geploeter, da's altijd leuk!
Oh ja, ik heb jullie nog niet verteld van mijn geweldige opslag, mijn uurloon is, tot nader order (jullie weten wel), met 50 cent bruto verhoogd Zo, dat wordt ff losgaan bij de Wibra
Borretje, ook hier nog bedankt voor je heerlijk roze kaart, hij staat lekker te knallen op de haardombouw (of hoe heet zoiets). Lekker dat ze het zo goed doet, nu jij nog! Enne...die bolussen sla ik even over, ik heb nog puisten van de chocolademelk-met-slagroom-en-koekjes-lunchdate met Pilou (goed, dat er ook een soort van ongesteldheid daarna kwam, helpt ook niet mee).
Ik mis Fiolletje hier trouwens
Jeetje Fant, dat is weer een mooi staaltje ambtenarij daar zeg. Zijn ze zo van de werkverschaffing daar? Canada heeft zeker een laag percentage werkloosheid Sterkte hoor want ondertussen bungelt je kies er dus maar een beetje bij...
Rat, beterschap! Het is een hardnekkig kreng dus..
Splint, fijn dat gesprek goed is gegaan en dat er iig hulp bij is gekomen! Heb je haar weer gezoend vanochtend?
TH, met nieuwe oude vertrouwde jas, je klinkt druk maar wel blij! En lekker hoor, verdienen met je geploeter, da's altijd leuk!
Oh ja, ik heb jullie nog niet verteld van mijn geweldige opslag, mijn uurloon is, tot nader order (jullie weten wel), met 50 cent bruto verhoogd Zo, dat wordt ff losgaan bij de Wibra
Borretje, ook hier nog bedankt voor je heerlijk roze kaart, hij staat lekker te knallen op de haardombouw (of hoe heet zoiets). Lekker dat ze het zo goed doet, nu jij nog! Enne...die bolussen sla ik even over, ik heb nog puisten van de chocolademelk-met-slagroom-en-koekjes-lunchdate met Pilou (goed, dat er ook een soort van ongesteldheid daarna kwam, helpt ook niet mee).
Ik mis Fiolletje hier trouwens
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 7 november 2012 om 00:06
Tja Canada en medische zorg. Ik snap er de ballen niet van. Er is een gigantisch tekort aan huisartsen hier en dan krijg je dit soort toestanden. Telefonisch spreekuur: nooit van gehoord. Ipv gewoon het form even invullen zodat ik het kan komen ophalen, (ik ben tenslotte net geweest voor hetzelfde formulier), nee daar doen we niet aan. Er wordt gewoon een dubbele afspraak geboekt waaaaaah. Gek word ik ervan. Echt voor elk wissenwasje moet je naar de dokter. Blaasontsteking? In NL leverde je het plasje in bij de assistente, die deed er een stokje in, even roeren, en huppekee receptje mee. Maar hier moet je langskomen met je urine bij de dok, das afspraak 1, dan wachten weer een afspraak, no. 2 dus maken, kuurtje en na een week weer hetzelfde ritueel, ofterwijl 4 afsrpaken voor 1 blaasontsteking!!! Nou das een voorbeeldje. Geen wonder dat ze hier wachttijden van 4 uur hebben in het zkhs op de 1e hulp want als je geen ha hebt kom je daar terecht.
Optimist tot in de kist!
woensdag 7 november 2012 om 00:17
Ja, Fiolle mis ik ook. Maak me wel een beetje zorgen om haar.
En Slofje natuurlijk, maar we weten waar dat aan ligt. Hopen dat ze toch weer snel mee kan tetteren!
Wat een prachtige tattoos! Die eerste van Pilou en die hele laatste rij plaatjes, echt prachtig. Die van 21.39u van Tonks vind ik ook geweldig. En dan op je sleutelbeen ofzo.
Pilou, weet je al wat en wanneer enzo?
Ik vind art brut ook zo mooi, zoals dit: http://www.boucherie-trad ... UR_PARIS_NEW_YORK.html#35
En deze: http://www.boucherie-trad ... UR_PARIS_NEW_YORK.html#98
Fantje, wat een gekut zeg. Bah, schiet niet op zo.
TH, goed dat je je warme jas weer aan hebt getrokken. Je bent lekker bezig zo! Wel beetje balen van dat vroege opstaan....
Olijf, gefeliciteerd met je geweldige opslag!! Met een paar maandjes kun je lekker een ijsje kopen daarvan.
En Slofje natuurlijk, maar we weten waar dat aan ligt. Hopen dat ze toch weer snel mee kan tetteren!
Wat een prachtige tattoos! Die eerste van Pilou en die hele laatste rij plaatjes, echt prachtig. Die van 21.39u van Tonks vind ik ook geweldig. En dan op je sleutelbeen ofzo.
Pilou, weet je al wat en wanneer enzo?
Ik vind art brut ook zo mooi, zoals dit: http://www.boucherie-trad ... UR_PARIS_NEW_YORK.html#35
En deze: http://www.boucherie-trad ... UR_PARIS_NEW_YORK.html#98
Fantje, wat een gekut zeg. Bah, schiet niet op zo.
TH, goed dat je je warme jas weer aan hebt getrokken. Je bent lekker bezig zo! Wel beetje balen van dat vroege opstaan....
Olijf, gefeliciteerd met je geweldige opslag!! Met een paar maandjes kun je lekker een ijsje kopen daarvan.
woensdag 7 november 2012 om 22:32
Stevig bankje, Fant.
Succes straks in het ziekenhuis!
Bweh, ik had een drukke dag vandaag en ben nu moe. Vandaag bezig geweest om een rapport af te maken, tot ik iets deed wat ik niet moest doen en toen was het hele rapport foetsie. En natuurlijk geen eerdere versies meer terug te vinden. Moest ik helemaal opnieuw beginnen....
Morgen ook werken, dus geen vrije dag deze week. De nieuwe secretaresse heeft flink zitten ploeteren en zweten vandaag. Maar zoooo fijn dat ze het allemaal doet en probeert. Als ik nou zelf nog een beetje minder klunzig word, komt het vast weer een keertje goed.
Ratteke, hoe is het bij jou? Lukt het een beetje om rustig aan te doen?
Fant, wat voor berichtje had je dan gemaakt, met al die foutjes?
Succes straks in het ziekenhuis!
Bweh, ik had een drukke dag vandaag en ben nu moe. Vandaag bezig geweest om een rapport af te maken, tot ik iets deed wat ik niet moest doen en toen was het hele rapport foetsie. En natuurlijk geen eerdere versies meer terug te vinden. Moest ik helemaal opnieuw beginnen....
Morgen ook werken, dus geen vrije dag deze week. De nieuwe secretaresse heeft flink zitten ploeteren en zweten vandaag. Maar zoooo fijn dat ze het allemaal doet en probeert. Als ik nou zelf nog een beetje minder klunzig word, komt het vast weer een keertje goed.
Ratteke, hoe is het bij jou? Lukt het een beetje om rustig aan te doen?
Fant, wat voor berichtje had je dan gemaakt, met al die foutjes?