Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Iemand (Tonks en TH bijvoorbeel) nog goede biostips?

Morgen zijn we van plan om rosmanties filmpje te doen.
Ontdekking van de dag: een aanrechthoek geeft niet echt mee als je er met je kop tegenaan bonst..
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 09 november 2012 @ 20:37:

Ontdekking van de dag: een aanrechthoek geeft niet echt mee als je er met je kop tegenaan bonst..

Hoe krijg je dat voor elkaar?

Bieb, de nieuwe James Bond? Verder geen idee wat er draait. Ik roep maar wat...
Gave avatar Rat!!

Ooh James Bond,tuulk!!

Olijf strakke aktie.
Rat jij een poosje terug ook niet ineens allerlei woorden zomaar in een tekst of post onderstreept en dan spam als je er met de muis overheen ging?

Of was dat iemand anders?

Ik word er gestoord van..CCleaner helpt ook al niet.
House at the End of the street? The hunger games actrice speelt erin, heb verder niet op de film gelet. Ben al een tijdje niet naar de bios geweest. de nieuwe twiligjt moet ook nog komen.

Alleen maar nette mensen?
Het Viva forum is papaja.
quote:Biebeliee schreef op 09 november 2012 @ 21:33:

Gave avatar Rat!!

Ooh James Bond,tuulk!!

Olijf strakke aktie.

Dank je, ik vind m ook erg tof.

Graag gedaan.

Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik last heb gehad van onderstreepte woorden of ander ongemak. Maar nog eens teruglezend, kan ik me er wel iets van herinneren maar dat is al een tijd geleden. Geen idee meer hoe dat opgelost is.
Recentelijk iets gedownload wat nu nog verwijderd moet worden uit je softwareverwijderdinges?

Ik ken dit alleen van chrome.
quote:NymphadoraTonks schreef op 09 november 2012 @ 22:06:

Recentelijk iets gedownload wat nu nog verwijderd moet worden uit je softwareverwijderdinges?

Ik ken dit alleen van chrome.

Ik gebruik idd Chrome .. downloaden zou ik zo niet weten.

Misschien dat foute plaatje van vanavond maar die heb ik hier geplakt en niet opgeslagen.
James Bond romantisch? Mwah, notmycupoftea ben ik bang. Ik wordt altijd enorm melig van James Bond films. Die mag G met z'n jongens kijken net als ik de chickflicks met de meiden kijk. Wij hebben sinds kort Netflix, heb je dat in NL ook al? Verde eventjes terug samen met G naar de film geweest Alex Cross. Viel een beetje tegen omdat we al twee eerdere films met Dr. Alex Cross hadden gezien waarin Morgan Freeman Alex Cross speelde. Dit was gewoon even wennen en vooral veel gevecht terwijl de anderen meer thrillers waren; "Along came a spider" (zonder spin) en "Kiss the girls".

Ik ben afgepeigerd. Mijn ogen prikken van het slaaptekort en grienen. Maar we hebben een lang weekend, het is Remembrance Day. R had vandaag haar jaarlijkse herdenkingsconcert. Altijd wel indrukwekkend.
Optimist tot in de kist!
James Bond? Die heb ik serieus nog nooit gezien.

Jammer dat ik je nieuwe jurk niet kan zien op m'n mobiel, Rat. Moet ik tot morgen wachten.

Knuffel voor Fant en hopelijk heb je toch een fijn weekend. Misschien was het bij zo'n concert niet gek om huilogen te hebben?

En voor Olijfje een kusje op je zere kop. Da's meestal geen fijne kennismaking met zo'n hoek...

Ik ga lekker slapen. Had weer een idioot drukke dag, maar vanavond lekker bij vriendin in Z en nu lig ik in de stoere hoogslaperT van haar zoontje.
Splinter, wat was je laat gister/vanochtend vroeg. Leuke avond gehad?

Fant, heb je een beetje kunnen slapen?

Welke film is het geworden Bieb?

Olijfje, zeer hoofd of valt het mee?

Hier weer gedoe vannacht zeg. Neemt zoon ongevraagd z'n nieuwe neukertje mee.... Om 4 uur!!! Hond als een gek aan het blaffen natuurlijk. Zo niet blij mee. Heeft zeker nog een uur geduurd eer ik weer in slaap viel.
Z'n nieuwe neukertje

Welke verzekering heeft hij eigenlijk? Bij CZdirect krijg je 50 gratis condooms

Ik heb net cadeautjes voor Sinterklaas gekocht. Wilde niet meer dan 40 euro in totaal uitgeven en met een cadeaukaartrestje van 5 euro is dat ook precies gelukt.

Beschermdingen heb ik nog liggen.

En nog wat kleine dingetjes voor in haar schoen.

Waaronder:

waarmee ze niet naar buiten mag,maar waarmee ze wel mag knoeien omdat ze nu mijn troep steeds pikt. Ik vind het een beetje dubieus make-up voor een zesjarige.

Fant het lijkt mij een goed idee.

Ik vind sneeuw ook prachtig hoor, maar ik zat meer aan mijn fiets te denken. Ik vind het eng om te fietsen als het glas is, bus kost meer geld en tijd dus ik ben altijd blij als het weer voorbij is.
Leuke kado's Tonks!

Goed geslaagd voor niet al te veel geld.

Wij hebben via www.lootjestrekken.nl ook binnen voor wie de kadootjes gekocht moeten worden.

ivm 3 pubers (neef,nichtje en vriendnichtje) hebben we het bedrag op ¤15 gezet. Is het voor heb ook nog te doen.

Kleine nichtje van 11 krijgt nog een tegemoetkoming van zus om te shoppen.

Naar met een beetje creatief denken kun je daar best wat leuks voor halen.

Hier staat 2 liter erwtensoep te pruttelen Kom maar op met die winter.

Film zitten we nog te twijfelen tussen James Bond en de Marathon. Zijn beide om 20.00u dus we kunnen daar nog beslissen.
Sinterklaas? Help! Kan nog geen kadootjes zien, straks als ik thuis ben wel. Nu eerst concert spelen. M'n concertjasje zit vol metharen van Sil.
Dussss...geen film gezien.

James bond was al helemaal uitverkocht toen ik wilde reserveren.

En er bleek een feestje te zijn in de kroeg. Iets met elpees van vroeger en een leuke live band.

Was idd leuk maar een half uurtje geleden was ik "vol" in mijn hoofd en klaar. Ik lekker thuis en MO is nog gebleven.

ga zo lekker slapen.
Ook leuk toch, Bieb? Slaap lekker!

Ik zit met jarige man leuke filmpjes te kijken op youtube. Vanavond concert gehad en daarna weer gewerkt. Hmpf.

Intussen heb ik de nieuwe avatars van Ratteke en Fant gezien (mooi!) en de kadootjes van Tonks. Leuk hoor. Vooral die verfdoos.
Hé, mijn reactie staat er niet! Vreemd. Nog een keertje dan.

Tonks, leuke cadeautjes hoor. Vooral de make up gaat mooie fotomomenten opleveren.

Bieb, jammer van geen film kijken. Maar deze avond klinkt ook erg leuk.

Is je soep goed gelukt?

Splinter, nog gefeliciteerd met je man. Ook jouw avond klinkt gezellig.
Ghe, wat grappig van die foto van Tonks op fb.

Dankjewel Ratteke! Normaal gaan we lekker op stap, maar nu gaan we vanavond eten met vrienden en verder moet ik weer werken. Heeeeeeel saai. Nou ja, nog een paar weken werken en dan gaan we een weekje naar de Ardennen. Zo'n zin in!

Gisteren heb ik trouwens (nog ) een horloge gekocht. Die vorige was er eentje die eindelijk een 'leuk genoeg' was, ter vervanging van het horloge dat ik vorig jaar verloren ben. Bij de juwelier lag een folder van het merk Boccia, met echt mooie horloges. Via internet een juwelier gevonden die ze ook in huis had en die zijn we dus nog gaan kopen. Ben er blij mee!

Smikkel! Een heerlijke shake van yoghurt met banaan en frambozen. En een beetje suiker. In de Magic Bullet natuurlijk!
En het werk is bijna klaar en dan gaan we appeltaart bakken. Ook al mjam.
Je bent jezelf wel lekker aan het verwennen he Splinter. Taart, smoothie en horloge. Niks mis mee.

Ik heb K verwend vandaag, een nieuwe relax fauteuil gekocht bij de Kwatnum. Kan ie weer lekker liggen. Die andere was echt helemaal op.

Straks pizza eten van de Italiaan. Nu al zin in.

Tara's favoriete bezigheid, slootjes!
Splinterman Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven