zure vitamine C
woensdag 7 november 2012 om 10:25
Mijn vertrouwde vitamine C van de Etos is vernieuwd, er staat nu enthousiast 'niet zure vitamine C' op.
Maar, ik vind het juist fijn dat de vitamine C zuur is, omdat ik het ook gebruik als preventie tegen blaasontsteking.
Bij welke winkels kan ik nog gewone vitamine C kopen ?
Dus vit. C die wel zuur is ?
alvast bedankt !
Maar, ik vind het juist fijn dat de vitamine C zuur is, omdat ik het ook gebruik als preventie tegen blaasontsteking.
Bij welke winkels kan ik nog gewone vitamine C kopen ?
Dus vit. C die wel zuur is ?
alvast bedankt !

donderdag 8 november 2012 om 10:40
donderdag 8 november 2012 om 10:41
donderdag 8 november 2012 om 10:42
quote:Mrsje schreef op 07 november 2012 @ 10:30:
De vitamine C van Roter (gele potjes) zijn zuur. Vonden ze als kind al lekker, net zure snoepjes.
Die zijn nog overal te vinden en te krijgen
[img]http://www.drogisterij.net/producten/40 ... itroen.jpg[/img]Ook bedankt voor deze tip !
De vitamine C van Roter (gele potjes) zijn zuur. Vonden ze als kind al lekker, net zure snoepjes.
Die zijn nog overal te vinden en te krijgen
[img]http://www.drogisterij.net/producten/40 ... itroen.jpg[/img]Ook bedankt voor deze tip !
donderdag 8 november 2012 om 10:50
quote:oddjob schreef op 07 november 2012 @ 11:37:
Ik schreef ´t al aan ´t begin. Als het een ester is, wordt het al bijna gelijk gesplist, en heb je weer precies dezelfde vitamine c als anders.
Dat van dat niet zuur is een reactie op ´t alternatieve circuit.
In je keel zou het dan wat minder zuur zijn.Geen last van het zure gehad, maar goed om te weten dat het nog steeds dezelfde werking heeft.
Ik schreef ´t al aan ´t begin. Als het een ester is, wordt het al bijna gelijk gesplist, en heb je weer precies dezelfde vitamine c als anders.
Dat van dat niet zuur is een reactie op ´t alternatieve circuit.
In je keel zou het dan wat minder zuur zijn.Geen last van het zure gehad, maar goed om te weten dat het nog steeds dezelfde werking heeft.