La sociedad Secreta de KP deel weetikveel

13-09-2012 09:51 3024 berichten
Welkom in de Blauwe Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
Over vetzucht gesproken....ben nu helemaal into dorito's met gemagnetronde nachokaas. Hangt van de bagger aan elkaar maar potverdikkeme wat ben ik blij als ik met zo'n bak op schoot naar onzintv kan kijken.

*verzint haar eigen woorden, is tenslotte niet voor niks een halve allochtoon
Vind Stan ook lekker.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ja die salsa is toch net ff te gezond hoor, die kopen maken we voor de visite.
Ik vind zelf guacamole er lekker bij of slankie sambal gesmolten eroverheen.
Light mogen kinderen niet meer da 2 per dag, of liefst helemaal niet. Er zit sacharose in,.

Bij ons wordt niet zo veel gesnoep. Alleen Mefsmeid houdt van zoet. En uit mijn cultuur os snpepen alleen voor kinderen op speciale dagen.
Khe, dit is mijn PMS voer:

Nacho todos.

Recept!
Mason is zo blij als ie iets mag uitkiezen. Brutus staat er altijd naast om het af te pakken, de ouwe rotzak.
Ik ben een dye hard. Ik vreet de doritos ruw, zonder troep.
Troep??? Guacamole is geen troep, da's lekkerder dan de nacho's zelf!

Zelfgemaakte in ieder geval...
Oh heerlijk die nacho's, ik eet ze met salsa.
Iets heel anders. Pak je dritos en kijk naar dit filmpje

http://m.youtube.com/watc ... h%3Fv%3DtYT0WsfGp_E&gl=ES
Jaaaaaah Missy

Het liefste wil ik alles erop. Kaas, guacamole, sour creme en een chiliprutje. Ben ook een enorme fan van tacosalads maarrrrrrrrrrrrr das weer veuls te veul werk voor een ongeplande schranspartij. Ben zelfs te lui om een bakje te pakken voor ijs, drink juice uit het pak en smeer boterhammen zonder bord. Ben tevens lid van het regiment der liggende vreters.
Daar is Stan ook lid van. Ben hem nu aan het heropvoeden omdat ik wil dat ie Mason een goed voorbeeld geeft. Ik heb meer problemen met hem aan tafel te laten zitten tijdens het eten dan Mason. Oké, die zit in een kinderstoel, kan geen kant op.

Oh, hé! Er brandt een lichtje onder mijn blonde extensions.
Nacho todos:

Nacho chips in lage schaal. Gehakt met Mexicaanse kruiden rullen.

Over de chips smijten. Tomaat in blokjes snijden en erover strooien. Zelfde met avocado. Galapenos erover versprijden. (Zo een potje)

Op goed gemikte plekken sour crème. Koriander en bosui erover. Dan een dikke laag geraspte kaas. (Cheddar, smelt t beste)

10 minuten in de hete oven. Klaar om misselijk te worden.
Dat klinkt goed, missy!
Ben ik een enorme muts als ik zoon bij zijn 3e naam (Barack) ga aanspreken? Zijn gewone roepnaam Osama is best ghetto eigenlijk, 2e naam vreselijk ouderwets en degelijk en nu ik na een slapeloze nacht lijd aan overwinningseuforie lijkt het een prima plan.

Lag te bevallen op het moment dat hij ge-inaugureert werd en naast het feit dat ik een megacrush op die man heb vind ik het ook best een mooie naam. Al zal zoonlief het uitspreken als Bahack, want de R wil maar niet lukken.

Graag uw eerlijke en ongezouten mening.
Bedankt Missy, staat op de boodschappenljst.
Is Osama ghetto? Ik ken wel een jongen die zo heette en sinds Bin laden gedoe ook z'n 2e naam voert.

Ik vind Barack mooi. Een enorme muts ben je niet hoor. Maar wat vind hij zelf?
Hij is drie, als ik vandaag besluit hem voortaan poepsiefloepsie te noemen vind hij het ook best denk ik. Het is een echt moederskind dus alles wat mama zegt is geweldig.

Enne Osama is zijn bijnaam, die nog steeds goed past. Zo heeft hij gisteren met een steen een hele mooie tekening gemaakt over de hele zijkant van mijn auto. Zijn echte naam kom je toch meer tegen bij rapperTs, basketballspelers en bendeleden. Wel heel erg swagg, dat dan weer wel.
Dat zal niet eeuwig zo blijven. Mark twin: Ik vond heel.irritant hoe dom mijn vader was. Nu verwas ik me hoeveel hij in 21 jaar geleerd heeft.
Hm, moeilijk Khe, ik zou het echt niet weten.

Verder niets toe te voegen.

Ik ben zojuist met mijn zieke kop naar de supermarkt gegaan om nacho's te halen
Ik dacht dat hij ouder was, hij is even oud als de mijne!

Maar ik denk dat ik t bij haar niet moet proberen, een andere naam trouwens. Soms als ik schatje zeg dat zegt ze al: "nee, ik heet *naam*!!!"
Hou wel van die bijdehandjes. Nou is mijn zoon wat mij betreft een ongelofelijke pushover maar laat zich verder door niemand de kaas van het brood eten.

Ben ook niet voor niks zijn beste vriend natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven