Klotewachtlijst
woensdag 7 november 2012 om 16:23
Argh, ik ben kwaad en verdrietig tegelijkertijd..
Toen ik mijn intakegesprek had werd mij verteld dat de wachtlijst erg kort was en dat ik dus bof.
Naar verwachting zou begin november een plek vrijkomen...
Vandaag heb ik contact opgenomen met mijn contactpersoon.. en nu zegt hij dat er nog 6 mensen voor mij staan op de wachtlijst!! Ik vroeg hoelang het dan nog zou duren voordat ik eindelijk aan de beurt ben... Hierop kreeg ik t antwoord half fucking december. Sorry voor mijn taalgebruik trouwens. Maar ik word hier zo moedeloos van..
Ik heb amper vrienden waarbij ik mijn ei kwijt kan.. ze geven helemaal niks om mij. Ondanks dat ze mij al een tijdje niet hebben gezien of gesproken nemen ze geen contact met mij op. Ik merk nu verdomd goed wie er nou echt een vriend is, helemaal niemand behalve 1.
Ik wil gewoon huilen
Toen ik mijn intakegesprek had werd mij verteld dat de wachtlijst erg kort was en dat ik dus bof.
Naar verwachting zou begin november een plek vrijkomen...
Vandaag heb ik contact opgenomen met mijn contactpersoon.. en nu zegt hij dat er nog 6 mensen voor mij staan op de wachtlijst!! Ik vroeg hoelang het dan nog zou duren voordat ik eindelijk aan de beurt ben... Hierop kreeg ik t antwoord half fucking december. Sorry voor mijn taalgebruik trouwens. Maar ik word hier zo moedeloos van..
Ik heb amper vrienden waarbij ik mijn ei kwijt kan.. ze geven helemaal niks om mij. Ondanks dat ze mij al een tijdje niet hebben gezien of gesproken nemen ze geen contact met mij op. Ik merk nu verdomd goed wie er nou echt een vriend is, helemaal niemand behalve 1.
Ik wil gewoon huilen
woensdag 7 november 2012 om 16:26
Waarom bel je zelf niet? In de waan van de dag kan dat er weleens over schieten om iemand te bellen en zij weten niet dat je erop zit te wachten, tenzij ze een glazen bol hebben. Gewoon zelf bellen en niet gaan zitten wachten met je telefoon in je hand.
You know how I know? Because I reeaally think so!
woensdag 7 november 2012 om 16:31
Laatste alinea: Als jij contact wilt moet je dat zoeken. Je kunt simpelweg niet van anderen verwachten dat ze achter jou aan rennen.
Zo ben ik ook vriendin kwijtgeraakt. Ze verweet mij dat ik er niet voor haar was in een moeilijke periode, maar wat ze niet wist was dat ik in diezelfde periode zélf helemaal vastliep (was tijdens en net na mijn afstuderen, zwaar psychische klachten).
Ik zou haar ook kunnen verwijten dat ze er niet was voor mij. Maar wat schiet je ermee op.
Kortom: je verwachtingen bijstellen.
En lange wachtlijsten zijn idd k*t.
Sterkte!
Zo ben ik ook vriendin kwijtgeraakt. Ze verweet mij dat ik er niet voor haar was in een moeilijke periode, maar wat ze niet wist was dat ik in diezelfde periode zélf helemaal vastliep (was tijdens en net na mijn afstuderen, zwaar psychische klachten).
Ik zou haar ook kunnen verwijten dat ze er niet was voor mij. Maar wat schiet je ermee op.
Kortom: je verwachtingen bijstellen.
En lange wachtlijsten zijn idd k*t.
Sterkte!
woensdag 7 november 2012 om 16:46
TO, waarom bel je zelf je vrienden niet op als je behoefte hebt aan een luisterend oor? Moeten zij aan je kunnen ruiken dat het zover is? Nee toch?
En die wachtlijsten zijn inderdaad balen. Maar je doet er niks aan. Kortom, even erop instellen en de tussenliggende periode zo goed mogelijk overbruggen.
En die wachtlijsten zijn inderdaad balen. Maar je doet er niks aan. Kortom, even erop instellen en de tussenliggende periode zo goed mogelijk overbruggen.
woensdag 7 november 2012 om 17:24
Ik zou cognitieve gedragstherapie krijgen..
Als je een echte vriend bent dan merk je dat je die persoon al een tijdje niet meer hebt gezien/gesproken en ga je zelf contact opzoeken. Maar niemand merkt het, ik voel me zo onbelangrijk. Voor mijn gevoel zijn het geen vrienden, vanwege dit dus.
En ok, misschien dat wellicht een persoon/paar personen zelf problemen hebben. Maar toch niet zeker allemaal?!
Als je een echte vriend bent dan merk je dat je die persoon al een tijdje niet meer hebt gezien/gesproken en ga je zelf contact opzoeken. Maar niemand merkt het, ik voel me zo onbelangrijk. Voor mijn gevoel zijn het geen vrienden, vanwege dit dus.
En ok, misschien dat wellicht een persoon/paar personen zelf problemen hebben. Maar toch niet zeker allemaal?!
woensdag 7 november 2012 om 17:30
Ik denk dat je er goed aan doet om je vrienden op dit moment niet aan de kant te schuiven, misschien komt het zwaarder aan omdat je niet goed in je vel zit en lijkt het of ze niks om je geven terwijl ze misschien heel druk zijn op het moment en even niet aan je denken. En ook als het wel slechte vrienden zijn denk ik: gooi geen oude schoenen weg voor je nieuwe hebt.
woensdag 7 november 2012 om 17:33
quote:floweryjava schreef op woensdag 07 november 2012 17:24 Ik zou cognitieve gedragstherapie krijgen..
En ok, misschien dat wellicht een persoon/paar personen zelf problemen hebben. Maar toch niet zeker allemaal?! Theorie misschien maar in het praktijk is het helaas anders ...
En ok, misschien dat wellicht een persoon/paar personen zelf problemen hebben. Maar toch niet zeker allemaal?! Theorie misschien maar in het praktijk is het helaas anders ...
woensdag 7 november 2012 om 17:39
quote:Als je een echte vriend bent dan merk je dat je die persoon al een tijdje niet meer hebt gezien/gesproken en ga je zelf contact opzoeken. Maar niemand merkt het, ik voel me zo onbelangrijk. Voor mijn gevoel zijn het geen vrienden, vanwege dit dus.
Dan ben je zelf ook een slechte vriend dus.
Want je merkt dat je al een tijd geen contact hebt gehad, maar je doet niks om het te veranderen.
Dan ben je zelf ook een slechte vriend dus.
Want je merkt dat je al een tijd geen contact hebt gehad, maar je doet niks om het te veranderen.
woensdag 7 november 2012 om 17:44
woensdag 7 november 2012 om 18:01
quote:floweryjava schreef op 07 november 2012 @ 17:44:
[...]
Ik vind dat ik niet in een positie ben om contact op te nemen.
Hoezo niet?
Misschien denken je vrienden wel dat jij rust wil, omdat je niets laat horen.
Of hebben ze het elf moeilijk op het moment.
Of voelen zij zich afgewezen door jou.
Of zijn ze je inderdaad zat.
Je weet het niet totdat je het vraagt. Waarom zou jij niet het contact aangaan? Wie weet blijken jouw gedachten niet te kloppen en behoud je dus een paar mooie vriendschappen
[...]
Ik vind dat ik niet in een positie ben om contact op te nemen.
Hoezo niet?
Misschien denken je vrienden wel dat jij rust wil, omdat je niets laat horen.
Of hebben ze het elf moeilijk op het moment.
Of voelen zij zich afgewezen door jou.
Of zijn ze je inderdaad zat.
Je weet het niet totdat je het vraagt. Waarom zou jij niet het contact aangaan? Wie weet blijken jouw gedachten niet te kloppen en behoud je dus een paar mooie vriendschappen
woensdag 7 november 2012 om 18:02
quote:floweryjava schreef op 07 november 2012 @ 18:00:
Als ik echt zo belangrijk was dan zouden ze het wel merken..
maar ze merken het niet.
Waarom zou ik dan als onbelangrijk persoon contact op moeten nemen, als het voor mij zo duidelijk is dat ik niet gewild ben.Misschien denken zij wel precies hetzelfde over jou zoals jij nu over hen denkt.
maar ze merken het niet.
Waarom zou ik dan als onbelangrijk persoon contact op moeten nemen, als het voor mij zo duidelijk is dat ik niet gewild ben.Misschien denken zij wel precies hetzelfde over jou zoals jij nu over hen denkt.
woensdag 7 november 2012 om 18:02
quote:floweryjava schreef op 07 november 2012 @ 18:00:
maar ze merken het niet.
Waarom zou ik dan als onbelangrijk persoon contact op moeten nemen, als het voor mij zo duidelijk is dat ik niet gewild ben.Misschien denken zij ook wel dat zij voor jou niet belangrijk zijn.
maar ze merken het niet.
Waarom zou ik dan als onbelangrijk persoon contact op moeten nemen, als het voor mij zo duidelijk is dat ik niet gewild ben.Misschien denken zij ook wel dat zij voor jou niet belangrijk zijn.
woensdag 7 november 2012 om 18:06
quote:floweryjava schreef op woensdag 07 november 2012 18:00 Als ik echt zo belangrijk was dan zouden ze het wel merken..
maar ze merken het niet.
Waarom zou ik dan als onbelangrijk persoon contact op moeten nemen, als het voor mij zo duidelijk is dat ik niet gewild ben. Misschien denk je nu voor anderen , of misschien denken ze net zo als jij , dat jij niet contact met hen opneemt , omdat je ze onbelangrijk vind !
maar ze merken het niet.
Waarom zou ik dan als onbelangrijk persoon contact op moeten nemen, als het voor mij zo duidelijk is dat ik niet gewild ben. Misschien denk je nu voor anderen , of misschien denken ze net zo als jij , dat jij niet contact met hen opneemt , omdat je ze onbelangrijk vind !