Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik weet het en ik ben ook happy maar toch.....ik mis al jullie babes zo!

quote:Eleonora schreef op 07 november 2012 @ 20:00:

Ik weet het maar ik mis al jullie babes zo!

Mooi....

(tja als parttime forummer was ik te laat met afscheid nemen, maar des te beter dat je het hier noemt!)
Ik mis jullie ook.... ik heb ineens een leven enzo, in tegenstelling tot jullie. Beetje kansloos de hele dag achter de computer zitten andere mensen te bashen (ja, je weet wie ik bedoel)

Maar goed, als ik weer tijd heb dan doe ik weer mee met jullie.

Mijn sponsor was overigens Sperti. Jeweetwel van de aambeien. Ik moest heel vaak onschuldig en terloops die naam laten vallen. Maar nu hebben de makers van Sperti me geloept en deed ik dat te weinig dus nu moet ik weer op zoek naar een andere sponsor. Ik ben wel in verregaande onderhandelingen met Alcachofa de Laon.
Stressed is just desserts spelled backwards
O, ik hoop zo dat dat doorgaat! Ik ben dol op Wales!

Ik ben verder toch zo blij met mijn nieuwe tas! Ik weet niet of ik hier namen mag noemen, dus dat doe ik maar niet. Maar ik zal wel even een plaatje neerzetten.

(en een terug voor Elly)
Wisten jullie dat je enorm af kan vallen door het eten van artieschokharten?

Stressed is just desserts spelled backwards
Wist ik al lang.

Ik ben ook al eens afgevallen van sherry, soep en brood.
O god ja. Van die tribune, weet je nog? Wat een avond was dat.
Ga in therapie!
Terug van forumvakantie. En ik heb een nieuw dieet uitgevonden.

Het is heel makkelijk en het werkt gegarandeerd.

schrijf alles op dat je eet op een dag.

Schrap minstens de helft van dit lijstje

en de andere helft eet je de rest van de week.

Op zondag mag je eten wat je wilt maar je moet dan ook weer alles noteren, schrappen en de rest van de week eet je de andere helft.

Ook MOET je elke dag of 30 kilometer fietsen of 10 kilometer hardlopen of 4 kilometer zwemmen
quote:dubiootje schreef op 07 november 2012 @ 22:38:

O god ja. Van die tribune, weet je nog? Wat een avond was dat.

Ik viel op mijn hoofd. En hoewel ik niks mankeerde volgens de dokter zit ik toch al een jaar thuis. Rugklachten.

Straks de hele dag winkelen.

Dat kan ik gewoon nog wel. Gelukkig.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2012 @ 23:16:

Terug van forumvakantie. En ik heb een nieuw dieet uitgevonden.

Het is heel makkelijk en het werkt gegarandeerd.

schrijf alles op dat je eet op een dag.

Schrap minstens de helft van dit lijstje

en de andere helft eet je de rest van de week.

Op zondag mag je eten wat je wilt maar je moet dan ook weer alles noteren, schrappen en de rest van de week eet je de andere helft.

Ook MOET je elke dag of 30 kilometer fietsen of 10 kilometer hardlopen of 4 kilometer zwemmenInteressant. Hoe lang moet je denksporten om hetzelfde resultaat te bereiken?
Haai metsvakantsiegeweests, welkom tsrug! Ik snop je dieets niets. Ken junnuts nog is uitslegge? Ik ben nooits zo goeds in rekenen geweests.
Ga in therapie!
Isnie zo moeijlek Doeteenklootje. Stel, je bent gewend normaal een heel pak koekjes te eten. Eet je nu nog maar de helft. En als je nou een voordeelpak koopt, merk je daar helemaal niets van.

En dat fietsen is onzin hoor, met de auto ben je er veel sneller, en als je sneller gaat verbrand je meer.
Later is nu
Ik denk dus dat ik dat niet trek, Dreumes. Ik moet dan over de week gezien 15 milkyways, 2 pakken jodekoeken, 1 1/2 bord frites, 2 kroketten, 3 gevulde koeken en 1 fles sinas extra eten. Vermenigvuldig dat met 6x in de week (want er zitten nog 6 dagen in de week!) en dan hou ik helemaal geen tijd over om auto te rijden of te fietsen.
Ga in therapie!
Ach.. dan rijd je toch naar de winkel, doe je boodschappen, gelijk krachttraining
Later is nu
Ik heb een hekel aan kleine blauwe pluisbeesten. Ik ken echt niemand die dat ook heeft. Ik kom ze gelukkig ook nooit tegen, (die blauwe pluisbeesten dus) maar daar gaat het hier niet om. Ik heb er gewoon een hekel aan. Soms kom ik in een speelgoedwinkel en dan zie ik koekiemonster. Of iemand heeft Koekiemonster op z'n t-hirt staan. Waar is een *kotssmiley* als ik hem nodig heb. Vréselijk vind ik het.

Nu had de Vriendin hier laatst een artikel over maar daarbij ging het alleen over mensen met kinderen, die wuppies eten. Een heel ander verhaal dus dan dat van mij.

ja, ik kan verder niets met dit topic, dat snap ik wel, maar ik wilde het toch even kwijt.
Later is nu
Dat heb ik ook. Dat ik niet weet wat ik met een topic wil. Maar ja, je bent lid van een forum of niet, dus dan open je topics, ja, anders kun je net zo goed geen lid zijn.
quote:dubiootje schreef op 08 november 2012 @ 10:06:

Ik denk dus dat ik dat niet trek, Dreumes. Ik moet dan over de week gezien 15 milkyways, 2 pakken jodekoeken, 1 1/2 bord frites, 2 kroketten, 3 gevulde koeken en 1 fles sinas extra eten. Vermenigvuldig dat met 6x in de week (want er zitten nog 6 dagen in de week!) en dan hou ik helemaal geen tijd over om auto te rijden of te fietsen.

Ik mis toch fruit en vezels in jouw lijstje.

Qua zuivel zit je wel goed met die MilkyWays gelukkig. Groente ook wel ok, vanwege de patat maar ik zou toch iets van cassis, fruitwinegums of chupachup fruitlolly's aan je dieet toevoegen om aan je vitaminen te komen.

Lolly's kun je ook heel goed nuttigen tijdens het autorijden trouwens. Tijdens het fietsen zou ik het niet doen, zo'n lolly zal maar in je keel schieten. Erg ongezond.

Vezelgewijs kun je al een hoop bereiken door een flinke schep lijnzaad over je jodenkoeken heen te doen.
Ach, dat valt toch wel mee? Waar heb je nou vezels voor nodig? Heb je geen last van verstopping? Dan is het helemaal goed.

Dus..
Later is nu

Later is nu
Nu provoceer je Dream.
Nee hoor, schijten gaat prima. Heel lekker zelfs. Ik denk dat ik daar maar eens een topic over ga openen.
Ga in therapie!
quote:Eleonora schreef op 08 november 2012 @ 14:03:

Nu provoceer je Dream.Ik vond het vooral zo sneu dat dit plaatje niet in glitter te vinden was.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven