Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Hè jakkes vriend komt van Cb, moeten naar kinderarts vanwege nog steeds hart ruis. En foto van heupjes, maar das standaard bij ks.

Wel 57cm en ruim 5kg, dus nog mooi op de -1 lijn in t boekje! Prikken maakte weer indruk, flesje en slapen...
En weer 2x..

Anne, die van ons gaan aardig gelijk op en hier net 5200 gewogen dus lijkt me idd wel toe aan stap hoger. Hier ook nog doen trouwens.

Shit man, zaten vannacht in stress want voeding bleek op haha, dacht dat er nog pak was. Maar gelukkig net genoeg voor (zij het wat waterig..) flesje, en vriend vanmorgen 8u bij suup..
viaa, geen leuk nieuws. Hopen dat het meevalt voor jullie en mini.

Maar moet wel lachen om de lege bus voeding :-)
Ai ziev! Das niet leuk!!
Haha, ja was lekker onnozel... Blij dat t net goed kwam, zag de bui al hangen...

Ah jA, zal vast meevallen, maar gewoon niet de leukste uitjes ...
Chicca's hoe is t hier?

Eerste werkweek weer gehad en ik vond t heerlijk. Lekker weer even wat anders en iedereen is ook weer helemaal happy.

Mini is vanmorgen weer door de keuring gegaan en is nu 63,5cm en 6385gr. Prikjes weer gehad en meneer is nu in n diepe slaap. Ligt nog in de wagen zelfs. Kleine charmeur is t, cb arts is helemaal verliefd en andere moeders en vaders smelten ook helemaal en die zijn daar toch echt met hun eigen kroost toch.

Zonnebank goed idee even vriendlief aankijken of ik straks ook even mag
@kwimm: fijn dat mini goed is gekeurd!! Lekker he werken, ik mag vannacht..ben benieuwd!

@ziv: ai dat is niet fijn! Wanneer moeten jullie naar de kinderarts?

Hier op cb hebben ze nog geen 1x hartje van mini geluisterd...
Ziv laat je niet gek maken door dat bericht van een ruisje.Zijn ze bij t cb dol op. Ze sturen je weg met de melding ruisje en verder geen uitleg. Wij hebben dit bij oudste gehad en zijn toen meteen naar de huisarts gesjeesd,die luisterde en hoorde niks. Gaf ook een hele uitleg dat er gradaties zijn en dat je zolang ze goed eten enz je geen zorgen hoeft te maken. Kindjes die namelijk iets serieus mankeren zijn niet alert,hebben moeite met eten enz. Misschien voor je eigen geruststelling even de ha bellen.
Jemig net een paniekerig telefoontje van mn moeder dat ik haar man moest bellen en dat hij haar moet bellen.... Dikke paniek aan de andere kant van de lijn en veel geblaf van de honden... Zit te shaken op mn stoel
En dus geen idee wat er loos is... Maar wel dat ze compleet in paniek was
Oow Rammel wat een klotesituatie

Sterkte!!
Thanks kwim! Vorige keer hoorde ze ook wat, vandaar nu verwijzing, maar geloof ook niet direct dat d'r wat ernstigs is nee.

Super dat de kleine man t zo goed doet!!!! 😊

Wat raar Bub dat ze bij jullie nog helemaal niks geluisterd hebben dan! Hier om beurt arts/verpleegkundige en arts onderzoekt van alles .
Gooeeeddddd.... Er was iets met een van de honden ze dacht dat ik haar man was die ze belde
Huh?!? Ojee rammel!!!!! Wat schrikken!!!
Ow Rammel, dat is vervelend...

Ziv, goed dat je je niet al te druk maakt, wat Kwimmie zegt!

Bub wat maf dat ze bij jou op t CB niet naar t hartje luisteren. Doen ze hier elke keer.

Kwim wat tof dat werken zo goed beviel meteen, top!

En Bub voor t eerst weer werken, succes!

Maat veel plezier met Maatman!

Anne als je tijd hebt zou ik ook even langs het weeguurtje gaan. Of zelf met en zonder mini op de weegschaal gaan staan?

Wij hadden een goede nacht en tot nu toe ook een goede dag. Fijn! Mini doet t super, is vrolijk en speelt en slaapt. Helemaal goed dus. Vriend is vanavond pas laat thuis, dus ik ben heel blj dat het een goede dag is :-)

Ik heb opgeruimd en stofgezogen en de keuken opgeruimd en de was opgevouwen. Opruim/poets woede! Ik zal toch niet ongesteld gaan worden he?
Ha, ok; viel mee dus 😆
Argg ik word zo langzamerhand gek van die dichte oren!!!! 😇 Adem in adem uit..

Mooi kroos dat je goede dag hebt!!!

Omg op tv nu dokter weet ik wat 'bel je familie, vrienden etc, er is een drama met het Amerikaanse water; ik sla alarm bladiebla'.
Viel mee ziev!! Nou ja viel mee een van de honden zat met haar oor vast aan het hek en dat lag er half af... Ze zijn nu naar de dierenarts.

Kwim goed dat mini het goed doet! Wat worden alle augustus baby's groot zeg!!

Bub ow joh de arts ook nog nooit geluisterd?
Kroos fijn dat je een goeie dag hebt
Pfff schrikken rammel! En je kan niets op die afstand!

@ kroos, fijn zo'n goede nacht en dag!

Nog een kwartier en we zijn weer compleet!!
😖 Oor er half af isse niet goed nee....

Fun maat!

Toddlers and tiara's. Omg x3....
Hey meiden!!!

Owww wat kom ik nergens aan toe....

Maat, fijn dat je man er weer is!!!

Beppe, heel veel sterkte meid!!!!

Zwemmen, hier om 8.45-9.15

Hartje luisteren wordt volgens mij ook niet gedaan hier... Of ik moet het gemist hebben...

Facebook!!! Leuk, zo zie ik iets meer van jullie!!! Ik plaats heel veel foto's van de kleine, dus dat is makkelijker dan elke keer op het sub...

12-weken sprong heb ik niet gemerkt... Wel dat hij nu meer kan, maar niet de vervelende dingen....

Hij zit nu al bijna in de 14,5 tot 19,5 weken sprong, die is ook erg ruim....

Slapen, mini slaapt nog steeds elke nacht van 22.00 tot 7.30 en als ik moet werken maken we hem eerder wakker... Geen enkele uitzondering hierop gehad... Daar ben ik wel heel blij om!!!

Hij zal net op schoot en spuugde in een boogje melk uit.. Hij had zijn broek, trui en romper onder en ik mijn broek... Dus direct verschonen en weer een wasje aan....

Elke ochtend (op vandaag na) had hij spuitluiers..... Dus elke ochtend een wasje aan, want anders wordt het niet meer schoon... Wat een gedoe :S

Meiden, ik lees echt zo veel mogelijk mee, en ik schrijf ook graag mee, maar ik merk gewoon dat ik voor mijn gevoel zo weinig tijd heb... Ben 3 dagen in de week 11 a 12 uur per dag van huis... Elke avond in bed lees ik even via mijn telefoon bij, maar heb dan vaak niet meer de puf om te reageren...

Maar ik lees echt mee en probeer in ieder geval op woensdag en vrijdags (vrije dagen) even tijd te maken om te schrijven

Fijn weekend alvast!!!
Rammel schrikken!

Hier luisterd De kinderarts het hartje. De vpk doet dat niet. Ze luisteren ook ff de longetjes dan.

Ziev ik heb nog n zakje Friso mocht je aan zitten als de winkels dicht zijn haha ik woon dichtbij maar neem t mee naar de meet ik gebruik t toch niet!

Vandaag hele dag op visite. Na de 60 cc van vanacht vanochtend ipv 150, 120 gegeven en dan vanavond 180. Ik zal haar zo ff wegen, leg haar ff op de weegschaal in romper. Dat komt altijd aardig overeen met het cb.
Ziev bedoel je niet dat ze foto doen omdat ze in stuit heeft gelegen ipv de ks?
Oohhhh lekker in bad!! Daar kom ik als ik alleen ben niet aan toe, dan zit ik niet relaxed.

Nu Minimaatje bij Maximaatje en Mamaatje in bad!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven