Entertainment alle pijlers

Maestro

09-11-2012 19:07 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tv-programma wat uitgezonden wordt op donderdagavond om 20.30u op Nederland 1.

Afvalrace waarin acht bekende Nederlanders gaan leren een 65-koppig orkest te dirigeren.Gepresenteerd door Frits Sissing, deelnemers zijn Brecht van Hulten, Catherine Keyl, Joep Sertons, Kleine Viezerik, Lenette van Dongen, Michiel Romeyn, Tanja Jess en Wolter Kroes.

Ik kijk het nu op uitzendinggemist en vooralsnog vind ik het leuk! Eerste aflevering worden ze zonder het ooit gedaan te hebben in de concertzaal (mét publiek!) gezet, en meteen beoordeeld door de jury. Ik voel zelf de spanning als ze dat podium op lopen

Vind het echt een gaaf concept (oorspronkelijk van de BBC). Ik zou dat ook wel willen doen!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik heb een teazer gezien met Michiel Romeyn. Die maakte het orkest gek! Hysterisch gewoon.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Erg leuk programma, al las ik net dat er slecht naar gekeken werd.

Ik ben benieuwd hoe dat dirigeren in z'n werk gaat, dus ik blijf zeker kijken.

Het is echt grappig!

Wolter Kroes: 'Is toch wel effe wat anders dan Viva Holandia'

Ik zie nu Tanja Jess, en dat ziet er meer uit alsof ze oefent voor het Zwanenmeer, als ballerina.
Ik heb er ook een stukje van gezien. Kleine Viezerik was echt hilarisch!
Ik moest ook af en toe erg hard lachen, haha! Heb het net gezien via uitzending gemist.

Hier een linkje: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1302931

Volgende week kijk ik weer.
Oehhhh die Brecht, piiiiijjjjnlijk

Welk ritme volgt die?!
Ik vond het leuk! Heb echt gelachen.

Zelf geen bal verstand van, maar ik heb meegedaan met de afstandsbediening in mijn hand.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik deed net ook een poging, en het is toch wel moeilijk! Als je zo op de muziek meedoet, dan kun je er nog wel een stukje van maken maar je moet het stuk wel goed in je hoofd hebben want jíj moet natuurlijk het tempo aangeven, en niet eerst het orkest en daarna jijzelf op de maat meebewegen.

Ben idd heel benieuwd naar de lessen.

Die gezichten van de jury zijn ook zo leuk om te zien
.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik ga volgende week naar de opnames Vond de aflevering gisteren ook hartstikke leuk, dus ben benieuwd!
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Ik kijk nu naar de herhaling en vond het veel leuker dan ik had verwacht

Ben dol op klassieke muziek en had eerst zoiets van 'Nee hè, gaan BN'ers nu klassieke muziek verneuken?'. En dat doen ze ook echt wel maar het is briljant om te zien hoe de muzikanten soms verbijsterd naar de "dirigent" staren

Het is trouwens iets dat ik altijd al heb willen proberen...
Ik heb me altijd afgevraagd wat er moeilijk aan is, maar dat is me nu wel wat duidelijker geworden.

Ook leuk om te zien hoe de muzikanten haast in een deuk liggen.
Ben nu al fan van dit programma. Geweldig, heb me kapot zitten lachen, op een gegeven moment ging ik steeds harder mee dirigeren alsof ik vanaf mijn stoel het tempo wat omhoog kon zwaaien. En idd die kleine viezerik was hilarisch en vind hem ook wel leuker dan je op het eerste gezicht zou verwachten. Leuk hoe hij Katherine nog ff een pakkerd gaf.

Die Engelse jury zijn humor kan ik ook zeker waarderen, die zou het als komiek ook niet slecht doen denk ik. Wie weet een nieuw programma idee.
Ik heb ook verder he le maal niks met klassieke muziek, maar omdat ik dus aan het zappen was, en even bleef hangen, vond ik het toch erg leuk, tot mijn eigen verbazing. Ga zeker volgende keer weer kijken.
Had alleen beginstuk gezien, en nu het einde. Erg leuk programma idd! Kleine viezerik was briljant en dat engelse jurylid had enorm humor.
Door jullie enthousiasme ben ik bij uitzendinggemist.nl het programma gaan kijken en ik vind het echt leuk! Dirigeren is toch moeilijker dan gedacht. Volgende week ga ik zeker verder volgen!
Kijkt er iemand vanavond?
Ja ik!
Het is echt hilarisch en aandoenlijk tegelijk
Leuk, zie het vandaag pas voor het eerst!
Ik ook! Lenette is echt leuk nu haha!

Sowieso leuke vrouw
Lenette deed het echt heel goed!

Kleine viezerik vind ik erg grappig

En de engelse commentator is nog steeds erg leuk!
Ja kleine viezerik is echt leuk. Hij heeft zijn naam en uiterlijk er niet naar maar volgens mij is het echt een leuk type.

Catherine is niet zo goed haha
Catherine kwam heeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam op gang

Joep was vorige keer idd een echte acteur, ben benieuwd hoe het nu gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven