Uggs maylin valt klein?? Ervaring?
vrijdag 9 november 2012 om 16:34
Op de uggs staat maat 40, op de doos staat 39, heb ze in een officele winkel gekocht, ik heb maat 39 en heb dus de maar 40 gekocht! Nog meer mensen die ze ook hebben gekocht? Ik kan ze nog terug brengen! Vind zo raar dat ze zo klein vallen! En dat op de doos een kleinere maat staan! Ze zijn van hard leer dus niet het echte slofmodel, hopelijk kan iemand me uit de onzekerheid helpen! En me vertellen of ze uitlopen ofniet.
Hier is de link: http://www.uggaustralia.c ... lt/mProduct-Show?pid=3220
Alvast bedankt!
Hier is de link: http://www.uggaustralia.c ... lt/mProduct-Show?pid=3220
Alvast bedankt!
vrijdag 9 november 2012 om 20:28
Ik heb de suede UGGs. De normaalste van de normaalste zeg maar, het standaard type. Het is wel flink proppen, maar het zit wel echt goed om je voeten. En na 2 jaar nog steeds heel goed om mijn voeten, dat betekent dus 1 ding: die van mij lopen niet uit!quote:s0esie schreef op 09 november 2012 @ 19:59:
[...]
Heb je de Suede uggs? dus de normalen? die vallen iets groter vaak omdat het soepel stof is, deze uggs zijn helemaal hard (voorkant ook) dus als ze dan te klein zit zal het knellen. Ik heb de normale Uggs laarzen ook in maat 39 en die zijn prima.
[...]
Heb je de Suede uggs? dus de normalen? die vallen iets groter vaak omdat het soepel stof is, deze uggs zijn helemaal hard (voorkant ook) dus als ze dan te klein zit zal het knellen. Ik heb de normale Uggs laarzen ook in maat 39 en die zijn prima.
vrijdag 9 november 2012 om 21:34
quote:pop1980 schreef op 09 november 2012 @ 17:14:
Je kán ook even de zaak bellen en vragen wat je moet doen. Ook kun je dan meteen zeggen dat je de verkeerde doos mee hebt gekregen.
Ik heb geen idee of ze uitlopen, maar ik gok dat het bont wel 'indeukt' als je erin loopt.
Ik vind het wel een leuk model Uggs. Is het bont aan de buitenkant echt alleen aan de buitenkant, of kun je dat terugslaan, zodat je een hoge laars met leren buitenkant en wollen binnenkant hebt?
'
Het is de juiste doos, maar in de laars staat maat: 40 en op de doos: 39 (heeft de winkel zelf erop geplakt) omdat ze een maat kleiner moeten vallen. ze zijn heerlijk warm! en waterdicht, ook erg fijn! er zit zowel aan binnenkant als aan buitenkant "bont" je kan het bont niet omhoog doen! het is een korte laars
Je kán ook even de zaak bellen en vragen wat je moet doen. Ook kun je dan meteen zeggen dat je de verkeerde doos mee hebt gekregen.
Ik heb geen idee of ze uitlopen, maar ik gok dat het bont wel 'indeukt' als je erin loopt.
Ik vind het wel een leuk model Uggs. Is het bont aan de buitenkant echt alleen aan de buitenkant, of kun je dat terugslaan, zodat je een hoge laars met leren buitenkant en wollen binnenkant hebt?
'
Het is de juiste doos, maar in de laars staat maat: 40 en op de doos: 39 (heeft de winkel zelf erop geplakt) omdat ze een maat kleiner moeten vallen. ze zijn heerlijk warm! en waterdicht, ook erg fijn! er zit zowel aan binnenkant als aan buitenkant "bont" je kan het bont niet omhoog doen! het is een korte laars
zaterdag 10 november 2012 om 08:23
Dat van die maat en doos slaat nergens op. Je MOET qua maat helemaal niks. Ik heb van al mijn uggs gewoon mijn eigen maat en van1 paar zelfs een maat groter. En alles wat ik gekocht heb kwam qua maat in de schoenen en op de doos overeen. Voor iedereen is het anders welke maat je nodig hebt en je voelt het zelf het beste. Bovendien loop je schoenen niet uit in de lengte, dat kan niet.
Zag afgelopen week nog 2 mensen die zich aan die "regel" van een maat kleiner hadden gehouden. Beide hadden een mooi gat bij de grote teen maar stug volhouden dat het de juiste maat was hoor!
Zag afgelopen week nog 2 mensen die zich aan die "regel" van een maat kleiner hadden gehouden. Beide hadden een mooi gat bij de grote teen maar stug volhouden dat het de juiste maat was hoor!
zaterdag 10 november 2012 om 08:34
Leer loopt alleen uit als er druk op staat.
De lengte loopt nooit uit.
de breedte zal van 39 en 40( wat er ook op de doos staat) niet veel verschillen.
Dus de vraag die je je moet stellen is: waar zitten je tenen als je hem aanhebt? Heb je nog een beetje ruimte, dan is het goed. Heb je veel over: te groot. Simpel.
Verder heb je in te krappe schoenen ook sneller koude voeten. Dus tenzij ze erg sloffen aan de achterkant of je bij je teen veel ruimte hebt: lekker houden.
Enne....wat een geld, poeh zeg...
De lengte loopt nooit uit.
de breedte zal van 39 en 40( wat er ook op de doos staat) niet veel verschillen.
Dus de vraag die je je moet stellen is: waar zitten je tenen als je hem aanhebt? Heb je nog een beetje ruimte, dan is het goed. Heb je veel over: te groot. Simpel.
Verder heb je in te krappe schoenen ook sneller koude voeten. Dus tenzij ze erg sloffen aan de achterkant of je bij je teen veel ruimte hebt: lekker houden.
Enne....wat een geld, poeh zeg...
zaterdag 10 november 2012 om 14:36
Heb ze omgeruild voor de officele maat 39, deze mevrouw die er nu was vertelde me dat het een fout in het systeem is, en dat die maat kleiner niet op de doos hoort te staan. En dat je van de maat in de laars moet uitgaan! Terwijl gisteren een meisje vertelde dat die kleine maat op de doos staat, omdat ze klein uitvallen, toen ik dit vertelde heeft ze het nog eens nagevraagt, en beide vrouwen vonden het vreemd, want ze kunnen niet zelf de maat op hun etik veranderen. Dus al met al, ben ik blij met mijn eigen maat nu. Wie er nu gelijk heeft van de verkoopsters, tja geen idee! Maar vond het gister eng om de 39 te kopen omdat er 38 op de doos staat, is nu gelukkig opgelost!
zaterdag 10 november 2012 om 18:49
Maar als je toch past en voelt dat een schoen te ruim zit, neem je die toch niet. Ongeacht welke maat er in de schoen en op de doos staan? Ik volg ff niet dat je van een maat uit gaat en van wat een verkoopster zegt ipv goed zelf even te voelen welke maat het fijnst zit. Al staat er maat 36 in, als die goed zit neem je die toch?
zondag 11 november 2012 om 01:23
Ik zal het even kort samenvatten: bij de 39 voelde ik de voorkant, dus weinig ruimte, en als het niet uitloopt is de kans groot dat ze te klein zijn. De maat 40 had wat meer ruimte! Ze vallen ook niet groot, dat klopt wel! Ik heb nu de 39 en zitten precies goed! Daarom dat ik de kleinere maat niet aandurfde eerst, toch wel een groot bedrag, daarom mijn twijfel! Maar ik ben blij dat ik mijn eign maar uiteindlijk ghaald heb, ze zitten heerlijk&warm!
zondag 11 november 2012 om 09:48
zondag 11 november 2012 om 09:53
Nou, fijn dat je er nu een goed gevoel aan over hebt gehouden.
Al snap ik niet dat je aan ons vraagt welke het fijnste zit (want daar komt het toch op neer). Net als Ivetje snap ik echt niet wat het nou uitmaakt wat op de doos staat. Nou ja, voor jou blijkbaar wel.
Maar voor dat geld mag je inderdaad wel zeker weten dat ze goed zijn. En nu maar hopen op vorst
Al snap ik niet dat je aan ons vraagt welke het fijnste zit (want daar komt het toch op neer). Net als Ivetje snap ik echt niet wat het nou uitmaakt wat op de doos staat. Nou ja, voor jou blijkbaar wel.
Maar voor dat geld mag je inderdaad wel zeker weten dat ze goed zijn. En nu maar hopen op vorst
zondag 11 november 2012 om 11:56
quote:s0esie schreef op 09 november 2012 @ 19:57:
De schoenen zitten trouwens in de juiste doos! alleen in de UGGS staat: 40 en op de doos etc. staat 39 omdat ze een maat kleiner moeten vallen.
bij meerdere moddelen die ik aangepast had stond er een grotere maat op de doos!
Is dat een nieuwe regel tegenwoordig? Dat de maat op de doos (wat in mijn ogen de verkeerde doos zou zijn) de juise maat is? Dus als ki een doos schoenen pak waar maat 36 op staat en in de schoen maat 43 staat dat het dan echt 36 is?
De schoenen zitten trouwens in de juiste doos! alleen in de UGGS staat: 40 en op de doos etc. staat 39 omdat ze een maat kleiner moeten vallen.
bij meerdere moddelen die ik aangepast had stond er een grotere maat op de doos!
Is dat een nieuwe regel tegenwoordig? Dat de maat op de doos (wat in mijn ogen de verkeerde doos zou zijn) de juise maat is? Dus als ki een doos schoenen pak waar maat 36 op staat en in de schoen maat 43 staat dat het dan echt 36 is?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 11 november 2012 om 11:58
quote:s0esie schreef op 10 november 2012 @ 14:36:
Heb ze omgeruild voor de officele maat 39, deze mevrouw die er nu was vertelde me dat het een fout in het systeem is, en dat die maat kleiner niet op de doos hoort te staan. En dat je van de maat in de laars moet uitgaan! !O, toch wel? Moeilijk, moeilijk allemaal zeg!
Heb ze omgeruild voor de officele maat 39, deze mevrouw die er nu was vertelde me dat het een fout in het systeem is, en dat die maat kleiner niet op de doos hoort te staan. En dat je van de maat in de laars moet uitgaan! !O, toch wel? Moeilijk, moeilijk allemaal zeg!
zondag 11 november 2012 om 11:59
quote:s0esie schreef op 11 november 2012 @ 11:50:
[...]
Niks doms aan! Jullie zijn dom dat jullie mn vraag niet snappen! Maargoed mensen die geen uggs hebben hoeven hier ook niet te lezenO, maatvoering geldt alleen voor Uggs.....byzonder allemaal hoor!
[...]
Niks doms aan! Jullie zijn dom dat jullie mn vraag niet snappen! Maargoed mensen die geen uggs hebben hoeven hier ook niet te lezenO, maatvoering geldt alleen voor Uggs.....byzonder allemaal hoor!
zondag 11 november 2012 om 12:19
quote:pop1980 schreef op 11 november 2012 @ 11:54:
Soessie, fijn dat je de goede maat hebt, en nog bedankt voor je antwoord. Ik zou wel uggs, of andere schoenen, willen die een wollen voering hebben, en een lederen buitenkant. Het model uggs dat dat wel heeft vind ik niet zo mooi:-)
De Ugg Maylin die ik heb zijn in het zwart met leer aan de buitentkant (de suede is ouder model) ze zitten lekker en warm! En zijn waterdicht! Ze kunnen -20 aan staat op de doos
Zie hier eigen foto; http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... n.jpg?dl=1
Ik vind deze netter en eens wat anders dan die slof model! Ze zijn ook in het camel bruin met beige bond, erg leuk ook!
Soessie, fijn dat je de goede maat hebt, en nog bedankt voor je antwoord. Ik zou wel uggs, of andere schoenen, willen die een wollen voering hebben, en een lederen buitenkant. Het model uggs dat dat wel heeft vind ik niet zo mooi:-)
De Ugg Maylin die ik heb zijn in het zwart met leer aan de buitentkant (de suede is ouder model) ze zitten lekker en warm! En zijn waterdicht! Ze kunnen -20 aan staat op de doos
Zie hier eigen foto; http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... n.jpg?dl=1
Ik vind deze netter en eens wat anders dan die slof model! Ze zijn ook in het camel bruin met beige bond, erg leuk ook!
zondag 11 november 2012 om 14:52
Dat vachtje aan de buitenkant is niet praktisch denk ik. Keertje mee door de regen of sneeuw lopen en je hebt een aan elkaar geklit vachtje aan je laarzen hangen. Kan je beter de Brooks nemen, die zijn helemaal van leer :
http://www.cosmiccowboys.nl/ugg-austral ... tall-brown
http://www.cosmiccowboys.nl/ugg-austral ... tall-brown
maandag 12 november 2012 om 07:34
Inderdaad, ik heb soms 36, 37, 38 maar meestal toch 37 bij schoenen.
Ik ben heel lastig met schoenen, mijn linkervoet is groter ( als ik het niet weer door elkaar haal) en rechts kleiner.. Ik vind het dus ook altijd erg lastig of schoenen dan fijn blijven zitten. Ik merk altijd of ze te klein zijn door mijn linkervoet bij rechts zit het dan altijd goed, maar je hebt vaak geen 37.5 bij dolcis invito enz.
Ik heb al een paar jaar nep uggs van de primark.. Lekker warm gebruik ze om de hond mee uit te laten, die zijn alleen zo afgetrapt en versleten, lelijk. Maar goed schoenen van destijds drie euro ga ik niet behandelen :p
Nu wil ik ondanks mijn bah pantoffels, toch echte uggs aanschaffen, onwijs koude voeten altijd en het loopt ook gewoon lekker. ( voor de mensen die zeggen het bied geen ondersteuning, heerlijk het liefst loop ik buiten ook gewoon op blote voeten loopt fijn! )
Van de week denk even naar breda toe als ik tijd heb en kijken of daar een winkel is waar ze echte uggs verkopen. En dan eens kijken welke maat het voor mij word. Twijfel alleen zo over de kleur die lichte grijsachtige zijn mooi alleen die blijven niet lang mooi, chestnut vind ik echt lelijk dus da word hem zeker niet
Ik ben heel lastig met schoenen, mijn linkervoet is groter ( als ik het niet weer door elkaar haal) en rechts kleiner.. Ik vind het dus ook altijd erg lastig of schoenen dan fijn blijven zitten. Ik merk altijd of ze te klein zijn door mijn linkervoet bij rechts zit het dan altijd goed, maar je hebt vaak geen 37.5 bij dolcis invito enz.
Ik heb al een paar jaar nep uggs van de primark.. Lekker warm gebruik ze om de hond mee uit te laten, die zijn alleen zo afgetrapt en versleten, lelijk. Maar goed schoenen van destijds drie euro ga ik niet behandelen :p
Nu wil ik ondanks mijn bah pantoffels, toch echte uggs aanschaffen, onwijs koude voeten altijd en het loopt ook gewoon lekker. ( voor de mensen die zeggen het bied geen ondersteuning, heerlijk het liefst loop ik buiten ook gewoon op blote voeten loopt fijn! )
Van de week denk even naar breda toe als ik tijd heb en kijken of daar een winkel is waar ze echte uggs verkopen. En dan eens kijken welke maat het voor mij word. Twijfel alleen zo over de kleur die lichte grijsachtige zijn mooi alleen die blijven niet lang mooi, chestnut vind ik echt lelijk dus da word hem zeker niet