SYTYCD 2012
zondag 4 november 2012 om 22:22
quote:steph schreef op 04 november 2012 @ 22:18:
Ik snap het niet.
Delano deed een simpele routine, Niels deed een zeer goede DYL maar hij moet wel weg ook al is hij gegroeid.
KAN DAN DAT EVEN KOMEN UITLEGGEN?????????????? *is kwaad*Misschien omdat Niels de afgelopen twee weken echt niet goed was in de partnerdans? Overigens vond ik hem vanavond oké, maar niet top. De passen die hij alleen moest doen, waren niet om aan te zien. Hij is een goede solist, maar daar kom je er niet mee in dit programma. Zijn DFYL was idd echt top.
Ik snap het niet.
Delano deed een simpele routine, Niels deed een zeer goede DYL maar hij moet wel weg ook al is hij gegroeid.
KAN DAN DAT EVEN KOMEN UITLEGGEN?????????????? *is kwaad*Misschien omdat Niels de afgelopen twee weken echt niet goed was in de partnerdans? Overigens vond ik hem vanavond oké, maar niet top. De passen die hij alleen moest doen, waren niet om aan te zien. Hij is een goede solist, maar daar kom je er niet mee in dit programma. Zijn DFYL was idd echt top.
zondag 4 november 2012 om 22:55
Ik praat helemaal niet met jullie mee, maar ben toch benieuwd naar jullie mening. Denken jullie niet dat Sarah beter had gedanst met Hessel? Dan had vorige week Niels eruit gemoeten en was Hessel haar nieuwe partner geworden, denk persoonlijk dat hij een betere partner was. (snapte vorige week de keuze al niet namelijk)
Hij heette toch Hessel???
Hij heette toch Hessel???
donderdag 8 november 2012 om 22:04
Hebben jullie toevallig Pavlov gezien vanavond?
Daar onderwerpen ze bekende Nederlanders die iets goed kunnen aan allemaal wetenschappelijke testen
Vanavond was Jan Kooiman, gingen allemaal dans testen doen.
Gaaf om te zien, en Jan kan nog steeds fabelachtig dansen...
Daar onderwerpen ze bekende Nederlanders die iets goed kunnen aan allemaal wetenschappelijke testen
Vanavond was Jan Kooiman, gingen allemaal dans testen doen.
Gaaf om te zien, en Jan kan nog steeds fabelachtig dansen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 8 november 2012 om 22:05