Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand die Zalando-reclame hiernaast stoppen. Ik ben veel te hebberig!
Alle reacties Link kopieren
ik wil vakantie, is het al februari
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 11 november 2012 @ 20:23:

Dat was het eerste wat ik dacht: Oei, bladeren, als er maar niemand valt.

Dat was een beetje dom van Isabelle hoor!IK denk dat Isabelle dat nog nooit echt had meegemaakt of zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 11 november 2012 @ 20:23:

Ik vind vooral de mouw van het jurkje niet zo mooi.dan valt haar gips niet zo op.
Alle reacties Link kopieren
Psies wat ik ook gelijk dacht..ideaal om over uit te glijden!



Vind die Arno ook n soort Floris, in alles gied, in t begin beetje stil, maar stille wateren...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mocy schreef op 11 november 2012 @ 20:25:

Delano mag eruit van mij.Hij heeft nog niet eens gedanst?
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 november 2012 @ 20:26:

[...]



IK denk dat Isabelle dat nog nooit echt had meegemaakt of zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 11 november 2012 @ 20:26:

Kan iemand die Zalando-reclame hiernaast stoppen. Ik ben veel te hebberig!





Dat kun je zelf doen. Die komt als je al eens op die site hebt gekeken

Rechtsbovenin zit een soort i-tje, als je daarop klikt kun je het stopzetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 11 november 2012 @ 20:27:

[...]



Hij heeft nog niet eens gedanst?Nee, vanavond nog niet.
Alle reacties Link kopieren
ik vind Delano wel goed eigenlijk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 11 november 2012 @ 20:26:

Kan iemand die Zalando-reclame hiernaast stoppen. Ik ben veel te hebberig!

Kennelijk ben je eerder al hebberig geweest, anders was er geen Zalandoreclame.

Volgens mij reageert het op waar je eerder op hebt gezocht dus ik heb geen Zalando.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 11 november 2012 @ 20:28:

ik vind Delano wel goed eigenlijkIs ook wel zo, maar tis gewoon mijn type niet en dan gun ik het de anderen meer.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook zalando, maar ik kom daar dan ook regelmatig
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 11 november 2012 @ 20:27:

[...]





Dat kun je zelf doen. Die komt als je al eens op die site hebt gekeken

Rechtsbovenin zit een soort i-tje, als je daarop klikt kun je het stopzetten.Je bent een engel! Hij is weg
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 11 november 2012 @ 20:28:

[...]



Kennelijk ben je eerder al hebberig geweest, anders was er geen Zalandoreclame.

Volgens mij reageert het op waar je eerder op hebt gezocht dus ik heb geen Zalando.Ik beken
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet gelijk.
Alle reacties Link kopieren
maakt niets uit liezze ik ben net zo hebberig
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Mwah.
Alle reacties Link kopieren
het zal vast goed zijn, maar ik hou hier echt niet van
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 11 november 2012 @ 20:38:

Het gaat niet gelijk.





Ik wilde net hetzelfde schrijven.



Ik vond hem ook veel beter dan haar.



Maar ja, ik vind het ook niet bepaald een vrouwelijke dans.
Alle reacties Link kopieren
Ja, net niet gelijk. Maar wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Maar wel goed, want het was idd een lastige choreo!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 11 november 2012 @ 20:38:

Het gaat niet gelijk.Dat is Larf niet met je eens die gilt net dat het zo ontzettend gelijk gaat!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou er wel van maar vond het saai.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de muziek ruk, maar het dansje wel heel goed zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven