Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 11 november 2012 @ 20:49:

[...]





Jij weet niet hoe vals Larf af en toe kan kijken hoor. Volgende keer neem ik hem mee als weer met Pommel wil knuffelen! o dat mag :-D
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 november 2012 @ 20:50:

Waarom is Dennis zijn strikje los?

Is dat hip?ja dat is burlesque
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 11 november 2012 @ 20:51:

[...]





ja dat is burlesque

Aha...op die manier

Wat leer ik toch veel altijd op de zondagavonden!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 november 2012 @ 20:50:

Waarom is Dennis zijn strikje los?

Is dat hip?Zo maakt die meer indruk op Jefski
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 11 november 2012 @ 20:49:

Wat is het probleem met die schouder dan?Als ik het goed begrepen heb zit iemand (weet niet meer wie) nu de hele tijd in angst dat Jeff's tiet eruit gaat vallen. Althans zo'n indruk geeft zo'n truitje->niet mooi dus!
Alle reacties Link kopieren
Die Supermarktmanager
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat dus.
Alle reacties Link kopieren
itsman zingt nu de hele tijd kom op kom op kom op nou



stom irritant deuntje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 11 november 2012 @ 20:53:

[...]





Als ik het goed begrepen heb zit iemand (weet niet meer wie) nu de hele tijd in angst dat Jeff's tiet eruit gaat vallen. Althans zo'n indruk geeft zo'n truitje->niet mooi dus! klopt, ikke!!!



oh en Its ook geloof ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wel jammer dat er dit jaar geen woest aantrekkelijke danser in zit zoals in voorgaande jaren.
Alle reacties Link kopieren
ik ook ja, die blote schouder vind ik prachtig maar het hangt zo laag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Fredje!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 11 november 2012 @ 20:53:

[...]





Als ik het goed begrepen heb zit iemand (weet niet meer wie) nu de hele tijd in angst dat Jeff's tiet eruit gaat vallen. Althans zo'n indruk geeft zo'n truitje->niet mooi dus!





O, ik vind het niet zo erg en ook niet lelijk eigenlijk.



In mijn tienerjaren had ik vaak zo'n bloteschouderding aan
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat wel, de woest aantrekkelijke danser zitten er nu niet echt in. Niels vond ik in elk geval niet woest aantrekkelijk, voordat bepaalde mensen daar weer over gaan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
och arme jongen, ik weet hoe pijn dat doet. Mijn spieren zijn ook overal te kort
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Leuk leuk leuk!



Ik ga een spandoek maken voor Fredje voor over 3 weken!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 november 2012 @ 21:04:

Leuk leuk leuk!



Ik ga een spandoek maken voor Fredje voor over 3 weken!
Alle reacties Link kopieren
doe je dan ook de groetjes aan ons sum op je spandoek
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 11 november 2012 @ 21:07:

doe je dan ook de groetjes aan ons sum op je spandoekJAAA, aan de trashers!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 11 november 2012 @ 21:07:

doe je dan ook de groetjes aan ons sum op je spandoek"Fred naar de Finale!!!!"



Oh...en groetjes aan HET FORUM!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
oeh een lastige dans, vooral om in de maat te blijven dansen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Zet erop Viva-forum hartje Fred
Alle reacties Link kopieren
Krachtig gedanst hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
wel grappig een echte bboy zo zien dansen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Denden is niet heel goed in het liften...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven