Mode & Beauty alle pijlers

Uggs maylin valt klein?? Ervaring?

09-11-2012 16:34 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de uggs staat maat 40, op de doos staat 39, heb ze in een officele winkel gekocht, ik heb maat 39 en heb dus de maar 40 gekocht! Nog meer mensen die ze ook hebben gekocht? Ik kan ze nog terug brengen! Vind zo raar dat ze zo klein vallen! En dat op de doos een kleinere maat staan! Ze zijn van hard leer dus niet het echte slofmodel, hopelijk kan iemand me uit de onzekerheid helpen! En me vertellen of ze uitlopen ofniet.

Hier is de link: http://www.uggaustralia.c ... lt/mProduct-Show?pid=3220

Alvast bedankt!
Inderdaad, ik heb soms 36, 37, 38 maar meestal toch 37 bij schoenen.

Ik ben heel lastig met schoenen, mijn linkervoet is groter ( als ik het niet weer door elkaar haal) en rechts kleiner.. Ik vind het dus ook altijd erg lastig of schoenen dan fijn blijven zitten. Ik merk altijd of ze te klein zijn door mijn linkervoet bij rechts zit het dan altijd goed, maar je hebt vaak geen 37.5 bij dolcis invito enz.

Ik heb al een paar jaar nep uggs van de primark.. Lekker warm gebruik ze om de hond mee uit te laten, die zijn alleen zo afgetrapt en versleten, lelijk. Maar goed schoenen van destijds drie euro ga ik niet behandelen :p

Nu wil ik ondanks mijn bah pantoffels, toch echte uggs aanschaffen, onwijs koude voeten altijd en het loopt ook gewoon lekker. ( voor de mensen die zeggen het bied geen ondersteuning, heerlijk het liefst loop ik buiten ook gewoon op blote voeten loopt fijn! )

Van de week denk even naar breda toe als ik tijd heb en kijken of daar een winkel is waar ze echte uggs verkopen. En dan eens kijken welke maat het voor mij word. Alleen even kijken voor de kleur die lichte grijsachtige vind ik mooi maar die blijven ben ik bang niet mooi grijs en het witte wol ook niet wit chestnut word het sowieso niet dat vind ik lelijk..
Ik heb een paar grijze en die zijn nog steeds mooi. Maar ik behandel ze dan ook goed, zet ze terug in de kast met laarzenspanners erin en borstel ze na een regenbui. En ik loop er niet mee door de blubber enzo haha!

Hieronder kan je vinden welke winkels in breda echte uggs verkopen :

http://www.uggaustralia.n ... etailStores,nl_NL,pg.html
quote:Ivetje schreef op 12 november 2012 @ 08:53:

Ik heb een paar grijze en die zijn nog steeds mooi. Maar ik behandel ze dan ook goed, zet ze terug in de kast met laarzenspanners erin en borstel ze na een regenbui. En ik loop er niet mee door de blubber enzo haha!

Hieronder kan je vinden welke winkels in breda echte uggs verkopen :

http://www.uggaustralia.n ... etailStores,nl_NL,pg.html

Ja dat wil ik ook gaan doen, het kost veel maar je moet er wat voor over hebben als je spullen netjes wilt houden denk ik dan zo

Ik vind deze kleur er alleen mooi uitzien, ben alleen bang dat dat echt niet mooi te houden is. Ik ben niet van plan er mee door blubber te lopen maar je weet maar nooit wat voor blubber sneeuw er komt ! Oh dankje voor de link !

http://demandware.edgesui ... s/zoom2/5803-SAN_2_up.jpg
Ik heb 1 paar in die kleur, maar word inderdaad heel snel vies. En is ook niet meer schoon te krijgen, je blijft het zien. Het is mijn oudste paar (jaar of 5 oud nu) en draag ze vooral nu dus als het sneeuwt of regent. Vind het zonde om dan mijn nieuwere aan te doen namelijk. Dit paar is ook al eens in de wasmachine geweest, maar haalde ook niks meer uit helaas.
De echte Uggs geven wel ondersteuning vind ik. heb de normalen al heel wat jaren. aan de buitenkant zien ze er niet echt meer uit (ze waren metallic maar dat laat los door sneeuw & zout etc) alleen de zool is nog prima en loop er niet naast. en je voet zit er door het scheepskin wel lekker strak in. de Neppe uggs daar loop je al snel naast, en dat vind ik niet mooi lijken. Die ik nu heb zit ook wat meer stevigheid aan omdat het gewoon Leer is. en ach mensen die zeggen dat ze lelijk zijn of slecht zijn voor je voeten, moeten ze maar eens aantrekken! dan zullen ze vast ervaren hoe hemels ze lopen! :-)

& koude voeten heb ik ook erg last van.. ik wou eigenlijks geen Uggs maar 2 paar laarzen kopen inplaats van Uggs, had al 1 paar lange laarzen gekocht, erg mooi maar pfff als ik stil zat bij een visite, of na een boswandeling waren mijn voeten ijskoud. Dus toen toch maar overwogen om nog Uggs te halen! En nu zijn mijn voeten heerlijk warm! zelfs tijdens stil zitten
Oh en vind de Sand kleur van Uggs erg mooi, maar zou ze niet kopen, zijn ontzettend besmettelijk! ik heb expres de zwarte Uggs maylin gekocht, kan iets meer hebben dan lichte kleuren ;) en dat vind ik voor de winter toch wel fijn.
@Ivetje: Ja daar ben ik dus ook bang voor. Alleen de andere kleuren vind ik iets minder mooi. Alleen die grijze is wel leuk. Alleen had eigenlijk bedacht juist geen grijze laarzen te kopen Dus nog even over nadenken.

Ik wil er ook mee werken, en dan moeten ze ook wat stof aan kunnen, en als ze moeilijk schoon te maken zijn werkt dat dan ook niet nee.

Wow 5 jaar!!

@Soesie: Ik heb hele zwakke voeten en nep uggs, pantoffels , hakken en blote voeten lopen voor mij het fijnste. Platte schoenen tot nu toe nog niet, dus hoop de echte uggs.

En warme voeten als je stil staat wil ik ook. Moet vaak een uur wachten op de bus buiten dus...

Ja de sand kleur is echt mooi. Ik zie er ook niemand mee lopen , Ik wil dus geen zwart. Ik vind zwart niet mooi op een spijkerbroek (werkbroek).. Even op de site kijken naar de kleuren
Doe je de luipaard print uggs, hahahaha! vlekje meer of minder valt dan ook niet op
Dit zijn mijn uggs, de zand-kleurige zien er nog best netjes uit moet ik zeggen maar heb ze altijd zo omgeslagen gehad en dat zie je wel. Als ik ze nu omsla, zie je duidelijk dat het daaronder schoon is. Het is minder groezelig en wat minder gelig. Ik heb nu dus zo'n zelfde laar in chestnut en die sla ik niet om. Maar die staan niet op de foto, net zoals een paar ballerina's.

haha dat mini Uggsje bij de slippers vind ik het mooist

Ik heb ook zo'n mini! helaas maar 1 anders had een pop ook uggs gekregen :P
Luipaard, neeeeeee.

Ik wil ugg wanten, die grijze! Ik mag van mijn vriend ugg laarzen en wanten hebben, een van de twee voor onder onze kerstboom

Zo heeft even geduurd voor ik het mini ugg-je kon vinden zeg
Haha, da's een sleutelhanger ik heb die handschoenen, maar om heel eerlijk te zijn vind ik ze tegenvallen. Er komt bij de naden toch wind doorheen. Had gehoopt dat dit DE oplossing was voor op de scooter, maar helaas. Wanten zijn wel al warmer, maar vind ik onpraktisch op de scooter ivm richting aangeven enzo.
http://demandware.edgesui ... ges/zoom2/5838-BJCN_2.jpg

Deze zijn ook wel gaaf, maar zul je net zien dat ze zulke niet verkopen :(

Ahh schattig! Ja handschoenen vind ik niets ik houd van wanten Maar goed ik fiets alleen maar een klein stukje verder zit ik in de bus loop naar mijn werk, wacht half uur tot een uur op de bus. En dan zijn wanten vaak warmer. Misschien verschilt het wel met handschoenen/wanten. Vind sowieso wanten altijd warmer dan handschoenen.
die Luipaard print was grapje hoor! ik zelf hoef ze ook niet, vind ze niet netjes, maar goedkoop aandoen ;)
Online verkoopt arendonk de schoenen niet en zie alleen die winkel in breda zitten. Over de bakker schoenen las ik een slechte recensie op tros radar dus daar twijfel ik over om langs te gaan.
quote:Cookie-Dough schreef op 12 november 2012 @ 10:39:

Deze zijn ook wel gaaf, maar zul je net zien dat ze zulke niet verkopen :(

Ahh schattig! Ja handschoenen vind ik niets ik houd van wanten Maar goed ik fiets alleen maar een klein stukje verder zit ik in de bus loop naar mijn werk, wacht half uur tot een uur op de bus. En dan zijn wanten vaak warmer. Misschien verschilt het wel met handschoenen/wanten. Vind sowieso wanten altijd warmer dan handschoenen.

Wat vind je van deze dan? dit is nieuwer model! ik zelf vind deze ook erg leuk!

http://demandware.edgesui ... s/zoom2/1001202-BJB_2.jpg
Hij zegt page not found
Ja ik merkte het! zie nieuwe link in bericht ;)
Die zijn ook wel leuk ja. Toch net wat anders zwart, dan dat echt pikzwarte, dat vind ik qua laarzen echt niet mooi. Ben echt benieuwd wat ze hebben.
Ik vond ze ook leuk! ben er achter aan geweest maar waren al uitverkocht bij de winkels waar ze ze hadden. nieuw model hé dus was meteen weg.
Ahh grom :P

Toch maar eventjes gaan kijken
quote:Cookie-Dough schreef op 12 november 2012 @ 11:03:

Ahh grom :P

Toch maar eventjes gaan kijken http://www.zalando.nl/ugg ... g+australia&sc=false&qs=1

Hier staan ook die Bailey Buttons die je stuurde! dus als je ze nergens vind, kun je ze altijd bestellen !
Op zalando weet je toch niet zeker of ze echt of nep zijn?
Zalando is idd geen officiële dealer. Heb daar ugg zelf over gemaild en kreeg terug dat ze niet leveren aan zalando en dus niet kunnen garanderen dat ze echt zijn.
Ik heb grijze bailey button gehaald. Voor 150 euro!! Blij dat ik maat 36 pastte!

Opruimingsuitverkoop 20 tot 50 procent korting. Thuis eerst eens kijken hoe ik ze het beste moet behandelen.

Enig idee hoe snel t bont uit de neus weg is, de man die er werkte vertelde dat je ze daar dan kan laten opvullen omdat het anders gaat scheuren.. Vergeten te vragen hoe snel dat gaat en hoe je dat merkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven