Haaruitval tips ??
zondag 11 november 2012 om 15:52
Hallo allemaal sinds een aantal weken heb ik het gevoel meer haarverlies te Hebben dan normaal . Ik heb aan de kapster gevraagd waardoor dit kan maar kreeg eigenlijk niet meer dan het antwoord ; ja dit kan door het weer komen ..
Mijn vraag is : Hebben er meer mensen last van haarverlies nu het weer kouder wordt en hebben jullie advies dit te kunnen beperken ??
Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen ...
Alvast bedankt
Mijn vraag is : Hebben er meer mensen last van haarverlies nu het weer kouder wordt en hebben jullie advies dit te kunnen beperken ??
Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen ...
Alvast bedankt
zondag 11 november 2012 om 16:46
Hier ook! Meestal heb ik het alleen (ongeveer) in de maand september, maar dit jaar is het al vanaf september tot nu raak. Hoewel ik moet zeggen dat het sinds een week of twee minder wordt. Viel mij ook al op dat het extreem veel haarverlies was. Ook ik heb een dikke bos, dus ik kan wel wat hebben, maar toch.
zondag 11 november 2012 om 16:55
zondag 11 november 2012 om 17:02
zondag 11 november 2012 om 17:12
quote:oon1982 schreef op 11 november 2012 @ 16:57:
Het quoten gaat niet Goed sorry ...
Ik heb dit jaar een dierbare verloren met daaromheen veel stress gehad waar ik nu van aan het bijkomen ben ... Misschien is dit idd een nawerking ...gecondoleerd. Dat zou natuurlijk goed kunnen. Misschien wat extra gezond eten en rust nemen en ontspanning zoeken, dan komt het vast weer goed.
Het quoten gaat niet Goed sorry ...
Ik heb dit jaar een dierbare verloren met daaromheen veel stress gehad waar ik nu van aan het bijkomen ben ... Misschien is dit idd een nawerking ...gecondoleerd. Dat zou natuurlijk goed kunnen. Misschien wat extra gezond eten en rust nemen en ontspanning zoeken, dan komt het vast weer goed.
maandag 12 november 2012 om 11:12
Hee dat is merkwaardig ook vanaf september opvallend haarverlies, Niks geen stress of kindjes op de wereld geholpen. Wel begon het het na een kuurtje 100% Arganolie rechtstreeks uit Marocco. Gestopt met de Arganolie haarverlies lijkt met de week minder te worden maar is nog steeds opvallend.Ook hier dikke bos krul haar dus niet echt een gemis maar wel lastig en verontrustend.
Alles is niets, Niets is alles
maandag 12 november 2012 om 17:21
maandag 12 november 2012 om 20:44