Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
nope, woon niet in de buurt van den haag helaas had er al wel es van gehoord
je hebt bij de xenos en action enzo ook van die kleine mandjes die volgens mij wel in een la passen. dan kan je zelf kiezen welke maten je wil en het is hetzelfde idee als zo'n bak
Kan ik iemand blij maken met een code voor het 2de kaartje gratis voor de musical The little mermaid?

Je kunt kijken op www.blokker.nl/musical voor meer info.

Code is tot 30 nov in te wisselen.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
quote:ringklokje schreef op 11 november 2012 @ 11:18:

pff gister op zoek geweest naar zo'n bestekla (zo'n vakjes-bak-ding wat je in een bestekla legt, ja verwarrend ). Xenos had het niet, zo'n dumpzaak met allemaal goedkope kookspullen had t niet, had al bij action en voor de zekerheid bij kruidvat en wibra gekeken (you never know). maar nergens. ikea ga ik niet voor 1 ding heen. dus vd week toch maar ff bij blokker kijken.

Praxis?
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Zucht. Wij gaan toch uit eten met kerstmis. Ik had net zo lief gekookt. Nu zijn we gelijk weer minimaal 120 euro lichter.
@Ringklokje, let er op dat de Ikea bestekbakken alleen maar in Ikea keukens passen. Dus als je geen Ikea keuken hebt, kun je hem daar ook niet kopen. Ik heb toentertijd bij Ikea een soort aluminium strips gekocht waarmee je zelf een vakverdeling in je la kunt maken. Ze passen wel in mijn lade, maar niet helemaal lekker, in een Ikea lade passen ze waarschijnlijk beter.

Ik weet niet in welke regio je woont, maar ik ben een tijdje geleden bij het magazijn van Bruynzeel geweest (in Bergen op zoom) en daar verkochten ze toen besteklades voor iets van 5 euro.
120 euro? Voor hoeveel personen is dat dan? En wat heb je dan?

Wij gaan ook uit eten met kerst. Het duurste op de kaart is 16.95. Dan nog drinken en na gerecht ( geen voor, we zijn kleine eters). Dus we houden het op max 30 pp. Kunnen we doen van de gespaarde jumbo koopzegels en de euroclix uitbetaling.

Heb er nu al zin aan. Is een mooi restaurant waar we heen gaan ( het paradijs in Enschede, vega restaurant, 3 van de 4 zijn vegetarier, mijn vriend is de enige die vlees eet maar die vind het niet erg om zich aan te passen)
Ringklokje, die bakken verkopen ze gewoon bij blokker, hier hebben ze geloof ik 3 verschillende maten en dus ook prijzen. Bij ikea hebben ze inderdaad alleen indelingen voor in ikea keukens, volgens mij geen bakken. (Heb zelf net een nieuwe keuken vandaar).
Met de kerstdagen hebben de meeste restaurants een speciaal (5/6/7-gangen) kerstmenu en kun je niet van de kaart eten. Sowieso is het met kerst duurder omdat het het personeel ook liever thuis zit met familie en dat moet ook allemaal betaald worden.

Ik zag deze voorbijkomen op gratis.nl:

gratis halfje brood bij de Plus.
Aangezien ik de GTA's uit de Wat Handig ruim 6 weken geleden had opgestuurd en nog niets heb ontvangen (Ariel Boosters en Ambi Pur, bij elkaar bijna 10 euro!) heb ik gebeld met HighCo. Ze geven aan dat voor hun 6 weken niet haalbaar is qua uitbetalen. Het duurt nog wel een aantal weken....beetje apart. Ben benieuwd of ik uberhaupt mijn geld nog terug krijg. Als je 1 dag te laat instuurt betalen ze niet, maar zelf wel de 6 weken oprekken...
Ik krijg een mailtje van TNS NIPO dat ze op zoek zijn naar nieuwe respondenten, echter zijn ze uitsluitend op zoek naar mensen die roken. Dus wie graag wil, mail me even op bladiebla en ik mail je terug.

Svp niet quoten, dan kan ik het emailadres weer weghalen. ;)
quote:ringklokje schreef op 11 november 2012 @ 12:20:

@eefje: nee die heb ik helaas neit in de buurt was er eigenlijk vanuit gegaan dat xenos wel wat had. denk dat ik toch maar een x naar ikea moet, maar dan moet ik eerst wel ff een lijstje met dingen maken, vind het zonde speciaal daarvoor er heen te rijden.

Ze verkopen ze ook bij de bouwmarkten Ringklokje. Gamma, Karwei, Praxis . Weet niet of je die in de buurt hebt.

Jammer Frizzy van de lamp, maar snap wel dat je hem terug doet. Zeker in deze tijd is 89 euro gewoon een hoop geld en zeker als ie niet voldoet aan je verwachtingen.

Ik heb de windlicht Layla. Hij is echt supermooi. Ben er heel blij mee. Was ook gelijk een lekker dagje uit samen. Geslaagd dagje dus
Heb je geen kringloopwinkel in de buurt? Grote kans dat je er ruime keuze hebt uit bestekladesinzetdingen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Of anders bij de Action gaan kijken. Hebben ze misschien ook andere doosjes die zich er voor lenen om bestek in te doen.

Maar wat ze daar verkopen is telkens weer anders.
quote:Anki29 schreef op 12 november 2012 @ 09:38:

Aangezien ik de GTA's uit de Wat Handig ruim 6 weken geleden had opgestuurd en nog niets heb ontvangen (Ariel Boosters en Ambi Pur, bij elkaar bijna 10 euro!) heb ik gebeld met HighCo. Ze geven aan dat voor hun 6 weken niet haalbaar is qua uitbetalen. Het duurt nog wel een aantal weken....beetje apart. Ben benieuwd of ik uberhaupt mijn geld nog terug krijg. Als je 1 dag te laat instuurt betalen ze niet, maar zelf wel de 6 weken oprekken...Mijn ervaring is inderdaad ook dat het bij die GTA's altijd extreem lang duurt voordat je het geld terugkrijgt, maar ik heb het tot nu toe wel altijd gekregen. Wanneer je je netjes aan de voorwaarden hebt gehouden en alles op de juiste manier hebt ingestuurd krijg je waarschijnlijk het geld wel terug hoor ;) Je moet alleen nog even iets langer geduld hebben.
Misschien een tip die al bekend is hier. Maar voor mensen die graag met Dove douchegel douchen, bij de Action kost een fles Dove 750 ml. (verschillende soorten) maar 2,99. Echt geen geld! Koop altijd daar m'n douchegel etc.
Bij Deen deze week 2 producten van Milka met de probeer-gratis-actie.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Lydiam1 zou je mij aan willen melden bij tns nipo? Mijn email is vkirsten at hotmail punt com.
quote:Mrsje schreef op 12 november 2012 @ 11:15:

[...]

Ze verkopen ze ook bij de bouwmarkten Ringklokje. Gamma, Karwei, Praxis . Weet niet of je die in de buurt hebt.

volgens mij heb ik heel weinig winkels in de buurt haha.

allemaal bijna even ver weg als ikea.
ik heb geen ikea keuken, by far haha

dus ga wel bij de blokker (en kringloop eerst) kijken.

thnx voor de tip, want anders was ik voor nix naar ikea geweest
Shebyte, ik ga je nu aanmelden!
Heel erg bedankt!!!!!
vroeg me af of jullie veel GTA dingen vinden op die site van dutch couponing. want ik heb van alles wat er nu op staat (terug tot 21 oktober) alleen maar de rijst gekocht en wil nog lenor kopen. de rest heb ik gewoon niet nodig. ik hoef geen allesbinder of vla of dat soort dingen. en 50% korting is nog duurder dan budgetmerken dus dat hoef ik ook niet. ben ik nou zo gek dat ik zo weinig gratis wil (slechte nederlander haha) of ben ik niet de enige? was ff nieuwschierig ;)
nee hoor ringklokje, ik doe ook alleen mee met producten die ik normaal ook zou gebruiken, of die ik wel wil gebruiken maar normaal te duur vind
Maar het loont zich zeker om nog even verder terug te kijken dan 21 oktober! Veel acties zijn een aantal maanden tot zelfs een jaar geldig Ringklokje, dus misschien zit er nog wat tussen.

Ik doe inderdaad ook alleen mee aan dingen die ik zelf zou kopen, of juist dingen die ik leuk vind om te proberen maar zonder GTA nooit zou proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven