Viva Vrekkentopic VII
woensdag 11 juli 2012 om 10:25

zondag 11 november 2012 om 16:12
Kan ik iemand blij maken met een code voor het 2de kaartje gratis voor de musical The little mermaid?
Je kunt kijken op www.blokker.nl/musical voor meer info.
Code is tot 30 nov in te wisselen.
Je kunt kijken op www.blokker.nl/musical voor meer info.
Code is tot 30 nov in te wisselen.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
zondag 11 november 2012 om 16:13
quote:ringklokje schreef op 11 november 2012 @ 11:18:
pff gister op zoek geweest naar zo'n bestekla (zo'n vakjes-bak-ding wat je in een bestekla legt, ja verwarrend ). Xenos had het niet, zo'n dumpzaak met allemaal goedkope kookspullen had t niet, had al bij action en voor de zekerheid bij kruidvat en wibra gekeken (you never know). maar nergens. ikea ga ik niet voor 1 ding heen. dus vd week toch maar ff bij blokker kijken.
Praxis?
pff gister op zoek geweest naar zo'n bestekla (zo'n vakjes-bak-ding wat je in een bestekla legt, ja verwarrend ). Xenos had het niet, zo'n dumpzaak met allemaal goedkope kookspullen had t niet, had al bij action en voor de zekerheid bij kruidvat en wibra gekeken (you never know). maar nergens. ikea ga ik niet voor 1 ding heen. dus vd week toch maar ff bij blokker kijken.
Praxis?
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
zondag 11 november 2012 om 21:17
@Ringklokje, let er op dat de Ikea bestekbakken alleen maar in Ikea keukens passen. Dus als je geen Ikea keuken hebt, kun je hem daar ook niet kopen. Ik heb toentertijd bij Ikea een soort aluminium strips gekocht waarmee je zelf een vakverdeling in je la kunt maken. Ze passen wel in mijn lade, maar niet helemaal lekker, in een Ikea lade passen ze waarschijnlijk beter.
Ik weet niet in welke regio je woont, maar ik ben een tijdje geleden bij het magazijn van Bruynzeel geweest (in Bergen op zoom) en daar verkochten ze toen besteklades voor iets van 5 euro.
Ik weet niet in welke regio je woont, maar ik ben een tijdje geleden bij het magazijn van Bruynzeel geweest (in Bergen op zoom) en daar verkochten ze toen besteklades voor iets van 5 euro.
zondag 11 november 2012 om 21:18
120 euro? Voor hoeveel personen is dat dan? En wat heb je dan?
Wij gaan ook uit eten met kerst. Het duurste op de kaart is 16.95. Dan nog drinken en na gerecht ( geen voor, we zijn kleine eters). Dus we houden het op max 30 pp. Kunnen we doen van de gespaarde jumbo koopzegels en de euroclix uitbetaling.
Heb er nu al zin aan. Is een mooi restaurant waar we heen gaan ( het paradijs in Enschede, vega restaurant, 3 van de 4 zijn vegetarier, mijn vriend is de enige die vlees eet maar die vind het niet erg om zich aan te passen)
Wij gaan ook uit eten met kerst. Het duurste op de kaart is 16.95. Dan nog drinken en na gerecht ( geen voor, we zijn kleine eters). Dus we houden het op max 30 pp. Kunnen we doen van de gespaarde jumbo koopzegels en de euroclix uitbetaling.
Heb er nu al zin aan. Is een mooi restaurant waar we heen gaan ( het paradijs in Enschede, vega restaurant, 3 van de 4 zijn vegetarier, mijn vriend is de enige die vlees eet maar die vind het niet erg om zich aan te passen)
zondag 11 november 2012 om 21:49
zondag 11 november 2012 om 22:20
Met de kerstdagen hebben de meeste restaurants een speciaal (5/6/7-gangen) kerstmenu en kun je niet van de kaart eten. Sowieso is het met kerst duurder omdat het het personeel ook liever thuis zit met familie en dat moet ook allemaal betaald worden.
Ik zag deze voorbijkomen op gratis.nl:
gratis halfje brood bij de Plus.
Ik zag deze voorbijkomen op gratis.nl:
gratis halfje brood bij de Plus.
maandag 12 november 2012 om 09:38
Aangezien ik de GTA's uit de Wat Handig ruim 6 weken geleden had opgestuurd en nog niets heb ontvangen (Ariel Boosters en Ambi Pur, bij elkaar bijna 10 euro!) heb ik gebeld met HighCo. Ze geven aan dat voor hun 6 weken niet haalbaar is qua uitbetalen. Het duurt nog wel een aantal weken....beetje apart. Ben benieuwd of ik uberhaupt mijn geld nog terug krijg. Als je 1 dag te laat instuurt betalen ze niet, maar zelf wel de 6 weken oprekken...
maandag 12 november 2012 om 10:20
maandag 12 november 2012 om 11:15
quote:ringklokje schreef op 11 november 2012 @ 12:20:
@eefje: nee die heb ik helaas neit in de buurt was er eigenlijk vanuit gegaan dat xenos wel wat had. denk dat ik toch maar een x naar ikea moet, maar dan moet ik eerst wel ff een lijstje met dingen maken, vind het zonde speciaal daarvoor er heen te rijden.
Ze verkopen ze ook bij de bouwmarkten Ringklokje. Gamma, Karwei, Praxis . Weet niet of je die in de buurt hebt.
Jammer Frizzy van de lamp, maar snap wel dat je hem terug doet. Zeker in deze tijd is 89 euro gewoon een hoop geld en zeker als ie niet voldoet aan je verwachtingen.
Ik heb de windlicht Layla. Hij is echt supermooi. Ben er heel blij mee. Was ook gelijk een lekker dagje uit samen. Geslaagd dagje dus
@eefje: nee die heb ik helaas neit in de buurt was er eigenlijk vanuit gegaan dat xenos wel wat had. denk dat ik toch maar een x naar ikea moet, maar dan moet ik eerst wel ff een lijstje met dingen maken, vind het zonde speciaal daarvoor er heen te rijden.
Ze verkopen ze ook bij de bouwmarkten Ringklokje. Gamma, Karwei, Praxis . Weet niet of je die in de buurt hebt.
Jammer Frizzy van de lamp, maar snap wel dat je hem terug doet. Zeker in deze tijd is 89 euro gewoon een hoop geld en zeker als ie niet voldoet aan je verwachtingen.
Ik heb de windlicht Layla. Hij is echt supermooi. Ben er heel blij mee. Was ook gelijk een lekker dagje uit samen. Geslaagd dagje dus

maandag 12 november 2012 om 12:31
quote:Anki29 schreef op 12 november 2012 @ 09:38:
Aangezien ik de GTA's uit de Wat Handig ruim 6 weken geleden had opgestuurd en nog niets heb ontvangen (Ariel Boosters en Ambi Pur, bij elkaar bijna 10 euro!) heb ik gebeld met HighCo. Ze geven aan dat voor hun 6 weken niet haalbaar is qua uitbetalen. Het duurt nog wel een aantal weken....beetje apart. Ben benieuwd of ik uberhaupt mijn geld nog terug krijg. Als je 1 dag te laat instuurt betalen ze niet, maar zelf wel de 6 weken oprekken...Mijn ervaring is inderdaad ook dat het bij die GTA's altijd extreem lang duurt voordat je het geld terugkrijgt, maar ik heb het tot nu toe wel altijd gekregen. Wanneer je je netjes aan de voorwaarden hebt gehouden en alles op de juiste manier hebt ingestuurd krijg je waarschijnlijk het geld wel terug hoor
Je moet alleen nog even iets langer geduld hebben.
Aangezien ik de GTA's uit de Wat Handig ruim 6 weken geleden had opgestuurd en nog niets heb ontvangen (Ariel Boosters en Ambi Pur, bij elkaar bijna 10 euro!) heb ik gebeld met HighCo. Ze geven aan dat voor hun 6 weken niet haalbaar is qua uitbetalen. Het duurt nog wel een aantal weken....beetje apart. Ben benieuwd of ik uberhaupt mijn geld nog terug krijg. Als je 1 dag te laat instuurt betalen ze niet, maar zelf wel de 6 weken oprekken...Mijn ervaring is inderdaad ook dat het bij die GTA's altijd extreem lang duurt voordat je het geld terugkrijgt, maar ik heb het tot nu toe wel altijd gekregen. Wanneer je je netjes aan de voorwaarden hebt gehouden en alles op de juiste manier hebt ingestuurd krijg je waarschijnlijk het geld wel terug hoor

maandag 12 november 2012 om 15:21
vroeg me af of jullie veel GTA dingen vinden op die site van dutch couponing. want ik heb van alles wat er nu op staat (terug tot 21 oktober) alleen maar de rijst gekocht en wil nog lenor kopen. de rest heb ik gewoon niet nodig. ik hoef geen allesbinder of vla of dat soort dingen. en 50% korting is nog duurder dan budgetmerken dus dat hoef ik ook niet. ben ik nou zo gek dat ik zo weinig gratis wil (slechte nederlander haha) of ben ik niet de enige? was ff nieuwschierig

maandag 12 november 2012 om 16:43
Maar het loont zich zeker om nog even verder terug te kijken dan 21 oktober! Veel acties zijn een aantal maanden tot zelfs een jaar geldig Ringklokje, dus misschien zit er nog wat tussen.
Ik doe inderdaad ook alleen mee aan dingen die ik zelf zou kopen, of juist dingen die ik leuk vind om te proberen maar zonder GTA nooit zou proberen.
Ik doe inderdaad ook alleen mee aan dingen die ik zelf zou kopen, of juist dingen die ik leuk vind om te proberen maar zonder GTA nooit zou proberen.