Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Als je eraan denkt moet je de artikelen apart afrekenen. Dan staan ook niet al je andere boodschappen erbij.
Weet niet meer wie de tip gaf, maar bedankt! Ik heb vandaag het gratis windlicht bij bommel meubelen opgehaald. Mooi!
quote:sunfl0wers schreef op 13 november 2012 @ 16:50:

Weet niet meer wie de tip gaf, maar bedankt! Ik heb vandaag het gratis windlicht bij bommel meubelen opgehaald. Mooi!Tip kwam van Layla. Leuk he, ik heb m ook al staan
Gratis nummer van Wetenschap in beeld: https://site-id.nettrack. ... /cid2368/?cid=2368&size=1

Voorwaarden zijn dat het automatisch stopt en zij je éénmalig per mail of per telefoon mogen benaderen of het bevalt.
quote:sunfl0wers schreef op 13 november 2012 @ 16:50:

Weet niet meer wie de tip gaf, maar bedankt! Ik heb vandaag het gratis windlicht bij bommel meubelen opgehaald. Mooi!Dat was ik, graag gedaan! Hij is inderdaad mooi hè!
quote:ringklokje schreef op 13 november 2012 @ 09:39:

[...]

meh, die aanbieding heb ik gemist. waar hadden jullie die gevonden?Het is de Route 99 actie bij de AH.

http://www.ah.nl/bonus/

Je kunt je inschrijven op de nieuwsbrief, dan krijg je zondags de aanbiedingen in je mail.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dankjewel Italiemeisje! Ik zal eens wat rondkijken op internet voor ideetjes.
GTA van Milka

product: 2x Milka tablet

soort actie: 100% GTA

nodig: kassabon

kopen bij: DEEN

invullen op: www.kortingisleuk.nl/deenmilka tot 15-12-12

van tot: 11-11-12 t/m 01-12-12

terug binnen: 7 dagen

Acitevoorwaarden: http://www.kortingisleuk. ... a-refund/actievoorwaarden
quote:lydiam1 schreef op 12 november 2012 @ 10:20:

Ik krijg een mailtje van TNS NIPO dat ze op zoek zijn naar nieuwe respondenten, echter zijn ze uitsluitend op zoek naar mensen die roken. Dus wie graag wil, mail me even op XXX en ik mail je terug.

Svp niet quoten, dan kan ik het emailadres weer weghalen. ;)Hoi! ik heb je ook gemaild, geen idee of je me nog kunt aanmelden, maar ik dacht ik probeer het even
anoniem_122604 wijzigde dit bericht op 14-11-2012 19:45
Reden: mailadres verwijderd
% gewijzigd
Gewoonsuz ze vraagt of je niet wilt quoten, misschien kan je even je bericht aanpassen en het mailadres weghalen.
Voor wie over gaat stappen van zorgverzekering en euroclix of moneymiljonair heeft: vaak kan je via hen de verzekering afsluiten, krijg je er weer punten voor en is het dus nog goedkoper!

Overigens kreeg ik net een mail van moneyou dat de rente wéér verlaagd is, zo gaat sparen wel steeds minder opleveren :( Misschien binnenkort maar weer eens bekijken of het zin heeft om van spaarrekening te veranderen.
Zeg maar Spijker.
Gister zag ik bij de C&A dat ze een actie hebben waarbij je 30% korting krijgt op een nieuwe jas bij inlevering van een oude jas. Het maakt niet uit wat voor jas je inlevert.
Ik heb de boursin terug.
nieuwe kortingsbonnen Jumbo
Die zou ik ook net posten layla :p Je bent me dus net voor geweest.

Ik heb net voor de 2e keer in een paar maanden tijd een uitbetaling aangevraagd van Waardevolle Mening. Vorige keer had ik gekozen voor een Bol.combon en deze keer voor een VVV bon. Die kan ik mooi gebruiken voor het kopen van kerstcadeautjes.

Verder heb ik net ook een nieuw mobiel abbo afgesloten. scheelt weer zo'n 7 euro per maand.
gister brief gehad van postcodeloterij: in december versturen zij weer de agenda's. Wij gebruiken die als 'gezinsagenda' en er zitten ook allerlei kortingsbonnen in.
Vandaag sint aankopen gedaan voor de kinderen met vvv-bonnen van consumer click, waardevolle mening en ik had een bon gewonnen op het werk met een puzzel uit het personeelskrantje. Had voor 40 euro kadootjes en hoefde maar 85 cent te betalen .

@Mugske: fijn die agenda's, wij gebruiken hem ook als gezinsagenda. Ik heb nog geen brief gehad, maar de post is ook nog niet geweest vandaag.
Ik heb nog steeds geen Lekker in het Leven magazine met kortingsbonnen gekregen, dus ik zal 'em ook wel niet meer krijgen. Jammer maar helaas. Is er hier misschien iemand die kortingsbonnen over heeft die ik eventueel zou mogen hebben?
Hmm jammer dat er hier geen Deen supermarkt is :(.

Ben net zo verslaafd aan die 2 soorten van milka .. vooral de tuc-variant.
Hadden jullie bij de GTA's van Oral-B de betalingen op 1 dag ontvangen?
Nee, tussen de tandenborstel en de tandpasta zat bijna een week.

Wel inmiddels de Boursin terug, maar de Ariel 3D-Boosters nog steeds niet.
Nee ik kreeg eerst de ene betaling binnen en een dag later de andere.
Voor de liefhebbers van de ariel tabs en die een makro pas hebben: Bij makro hebben ze nu verpakkingen van 40 tabs. 2 dozen (dus 80 tabs) voor 18 euro. Is volgens mij stuk voordeliger dan de kleinere dozen.
In Groningen gaan Sl*gte en selex*z fuseren. kortingsbonnen 15 t/m 23 nov.
quote:watervrouw2 schreef op 14 november 2012 @ 16:37:

In Groningen gaan Sl*gte en selex*z fuseren. kortingsbonnen 15 t/m 23 nov.Dank voor de tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven