Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
dinsdag 13 november 2012 om 10:35
Ik ben speelgoed en boekjes van zoon aan het uitzoeken (met feestdagen en verjaardag in 't zicht komt er weer veels te veel bij)
Ik heb sowieso te geef:
- een winnie de poeh legpuzzel (hout) met 6 stukjes voor de allerjongste onder ons.
- een boerderij puzzel (hout) voor 1,5 jaar en ouder.
- een vrolijke vissenpuzzel (hout) voor 1,5 jaar en hoger.
Diverse kinderboekjes:
- Piet Piraat leest voor (hier hoort een cd bij die zoon helaas te pakken had gekregen en die het niet heeft overleeft :S)
- Dikkie Dik viert feest.
- Kleine ijsbeer, waar ga je naartoe?
- Een taart voor kleine beer.
- Peter Pan en Wendy.
- Geheimtaal (is van Sesamstraat, met 4 verhalen)
- Avonturen op de boerderij.
- Kleine Kwek (hier hoort eigenlijk een cd bij, die is kwijt)
- Hennie de Heks in de sneeuw.
- Teigetjes film.
- Winnie de Poeh en de honingboom.
- Bobbi op het potje (ideaal boekje als je kindje zindelijk gaat worden.
Mailen hiervoor kan naar polkadot.viva@gmail.com
Ik heb sowieso te geef:
- een winnie de poeh legpuzzel (hout) met 6 stukjes voor de allerjongste onder ons.
Diverse kinderboekjes:
- Piet Piraat leest voor (hier hoort een cd bij die zoon helaas te pakken had gekregen en die het niet heeft overleeft :S)
- Peter Pan en Wendy.
- Teigetjes film.
dinsdag 13 november 2012 om 11:31
@polkadot. Wat een leuke boekjes bied je aan! Ik heb hier al een boekenkast vol voor dreumes, met grote dank aan een mede-weggever hier, boekjes zijn zo leuk voor die leeftijd
Maar, wilde je laten weten dat je babyspullen overmorgen naar VK gaan, en dan naar t gezin. VK reageerde iig al dat ze t heel lief vond!
Maar, wilde je laten weten dat je babyspullen overmorgen naar VK gaan, en dan naar t gezin. VK reageerde iig al dat ze t heel lief vond!
dinsdag 13 november 2012 om 11:39
quote:Polkadot28 schreef op 13 november 2012 @ 10:35:
Ik ben speelgoed en boekjes van zoon aan het uitzoeken (met feestdagen en verjaardag in 't zicht komt er weer veels te veel bij)
Ik heb sowieso te geef:
Diverse kinderboekjes:
- Peter Pan en Wendy.
- Teigetjes film.
Mailen hiervoor kan naar polkadot.viva@gmail.comPolkadot, ik mail je even!
Ik heb sowieso te geef:
Diverse kinderboekjes:
- Peter Pan en Wendy.
- Teigetjes film.
Mailen hiervoor kan naar polkadot.viva@gmail.comPolkadot, ik mail je even!
dinsdag 13 november 2012 om 11:42
Ik heb nog een heleboel boeken:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BHE8FLM3-1.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FPIFQESJ-1.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z8N4QSV6-1.jpg
Ik heb ze niet allemaal meer, de virginia andrews en dat doe ik zelf wel zijn er volgens mij niet meer.
en een schommelpaard http://www.mijnalbum.nl/Foto-CGLBZFXB.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BHE8FLM3-1.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FPIFQESJ-1.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z8N4QSV6-1.jpg
Ik heb ze niet allemaal meer, de virginia andrews en dat doe ik zelf wel zijn er volgens mij niet meer.
en een schommelpaard http://www.mijnalbum.nl/Foto-CGLBZFXB.jpg
dinsdag 13 november 2012 om 11:51
quote:hanglamp schreef op 13 november 2012 @ 11:31:
@polkadot. Wat een leuke boekjes bied je aan! Ik heb hier al een boekenkast vol voor dreumes, met grote dank aan een mede-weggever hier, boekjes zijn zo leuk voor die leeftijd
Hanglamp, die boekjes zijn errug leuk allemaal ja. Helaas is zoon niet meer van deze boekjes (ook al passen er vele nog makkelijk bij zijn leeftijd) hij heeft er geen interesse meer in. Het moet tegenwoordig allemaal met auto's en dino's zijn!
Dus dan kan ik er liever iemand anders mee blij maken.
Ben trouwens blij dat de spulletjes goed terecht komen!
Hanglamp, die boekjes zijn errug leuk allemaal ja. Helaas is zoon niet meer van deze boekjes (ook al passen er vele nog makkelijk bij zijn leeftijd) hij heeft er geen interesse meer in. Het moet tegenwoordig allemaal met auto's en dino's zijn!
Dus dan kan ik er liever iemand anders mee blij maken.
Ben trouwens blij dat de spulletjes goed terecht komen!
dinsdag 13 november 2012 om 12:00
quote:Polkadot28 schreef op 13 november 2012 @ 10:35:
Ik heb sowieso te geef:
Diverse kinderboekjes:
- Kleine ijsbeer, waar ga je naartoe? gereserveerd voor kiwibanaansap
- Een taart voor kleine beer.gereserveerd voor kiwibanaansap
- Peter Pan en Wendy.
- Teigetjes film. gereserveerd voor kiwibanaansap
Ik heb sowieso te geef:
Diverse kinderboekjes:
- Kleine ijsbeer, waar ga je naartoe? gereserveerd voor kiwibanaansap
- Een taart voor kleine beer.gereserveerd voor kiwibanaansap
- Peter Pan en Wendy.
- Teigetjes film. gereserveerd voor kiwibanaansap
dinsdag 13 november 2012 om 12:42
Ik heb hier nog twee boeken:
Over de liefde- Doeschka Meijsing (div. literatuurprijzen gewonnen)
De paardenjongen - Rupert Isaacson
Daarnaast nog een klein radio'tje (met antenne en aansluiting voor mp3 (?)) die nooit gebruikt is. Werkt zowel op stroom als op batterijen. Heb 'em zelf ook (had er twee gekregen) en staat bij mij naast mijn bed voor als ik net wakker ben of bijna ga slapen, ideaal! Neemt maar heel weinig ruimte in. Ook handig voor op zolder, in de schuur e.d.
Tot slot nog een lange ketting, van zwart 'touw' met halverwege(onderste helft) zilveren kralen en onderaan 5 verschillende (grote en kleinere) zilverkleurige bedels.
Ik ga nu het plaatjes-plak-recht aanvragen, mocht iemand interesse hebben in de radio of ketting, laat het dan even weten dan komt er een foto zodra de mods het geregeld hebben:)
Over de liefde- Doeschka Meijsing (div. literatuurprijzen gewonnen)
De paardenjongen - Rupert Isaacson
Daarnaast nog een klein radio'tje (met antenne en aansluiting voor mp3 (?)) die nooit gebruikt is. Werkt zowel op stroom als op batterijen. Heb 'em zelf ook (had er twee gekregen) en staat bij mij naast mijn bed voor als ik net wakker ben of bijna ga slapen, ideaal! Neemt maar heel weinig ruimte in. Ook handig voor op zolder, in de schuur e.d.
Tot slot nog een lange ketting, van zwart 'touw' met halverwege(onderste helft) zilveren kralen en onderaan 5 verschillende (grote en kleinere) zilverkleurige bedels.
Ik ga nu het plaatjes-plak-recht aanvragen, mocht iemand interesse hebben in de radio of ketting, laat het dan even weten dan komt er een foto zodra de mods het geregeld hebben:)
dinsdag 13 november 2012 om 16:36
Italie_meisje, als niemand anders zich meldt voor het gameboyspel, ik hou me aanbevolen!
Ik bied nogmaals wat spulletjes aan, laat maar weten of er wat interessants tussen zit!
Boeken:
Ester Verhoef- Erken mij (geschenkboekje)
Rene Appel- Als broer en zus (geschenkboekje)
Dr Phil McGraw- Voel je goed in je lijf
Philipp Vandenberg- Het sixtijnse geheim
Lauren Weisberger- De duivel draagt Prada (kaft is iets verkleurd)
Helen Fielding- Het dagboek van Bridget Jones (licht beschadigd op de rug)
Het nieuwe dagboek van Bridget Jones
Bovenstaande boeken zijn paperbacks.
Wijze woorden, filosofie uit het dagelijks leven (hardcover)
Een houten spelletjes set van Ganzenbord en dammen.
Baby/kind
- Speentjes. 2 groen/doorzichtige Difrax speentjes. Voor baby's van prematuur tot +/- 2 maanden. 1 Bibi speentje met tekst I love (hartje) mama, ook voor baby's tot +/- 2 maanden.
- Schuimrubber badspeeltjes. Vormpjes waar cijfers uit te drukken zijn.
- 3D muurstickers. Vliegtuig, helicopter, luchtballon, wolken. Dit zijn platte stickers, met iets een verhoging waar je bijv. de vleugels voelt.
Ik bied nogmaals wat spulletjes aan, laat maar weten of er wat interessants tussen zit!
Boeken:
Ester Verhoef- Erken mij (geschenkboekje)
Rene Appel- Als broer en zus (geschenkboekje)
Lauren Weisberger- De duivel draagt Prada (kaft is iets verkleurd)
Helen Fielding- Het dagboek van Bridget Jones (licht beschadigd op de rug)
Het nieuwe dagboek van Bridget Jones
Een houten spelletjes set van Ganzenbord en dammen.
Baby/kind
- Speentjes. 2 groen/doorzichtige Difrax speentjes. Voor baby's van prematuur tot +/- 2 maanden. 1 Bibi speentje met tekst I love (hartje) mama, ook voor baby's tot +/- 2 maanden.
- Schuimrubber badspeeltjes. Vormpjes waar cijfers uit te drukken zijn.
- 3D muurstickers. Vliegtuig, helicopter, luchtballon, wolken. Dit zijn platte stickers, met iets een verhoging waar je bijv. de vleugels voelt.
dinsdag 13 november 2012 om 16:41
dinsdag 13 november 2012 om 19:55
dinsdag 13 november 2012 om 23:45
woensdag 14 november 2012 om 00:19
quote:M@rtje24 schreef op 13 november 2012 @ 16:36:
Boeken:
Deze drie ga ik eens googelen
watervrouw2 atgmailpuntcom
Passen ze per stuk door de brievenbus (stel dat ik er maar 1 wil) of zit er pakketpost tussen?
Boeken:
Deze drie ga ik eens googelen
watervrouw2 atgmailpuntcom
Passen ze per stuk door de brievenbus (stel dat ik er maar 1 wil) of zit er pakketpost tussen?