Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
zondag 11 november 2012 om 09:59
zondag 11 november 2012 om 10:05
zondag 11 november 2012 om 10:56
Ik heb een speel/bouwtafeltje waarvan de bovenkant zo is dat er blokken (soort voorloper van duplo) op gezet kunnen worden.
Hierbij zit ook een krukje en blokken.
Alleen ophalen, omgeving 030.
Polkadot.viva@yahoo.com
Hierbij zit ook een krukje en blokken.
Alleen ophalen, omgeving 030.
Polkadot.viva@yahoo.com
zondag 11 november 2012 om 11:26
quote:Marels schreef op 09 november 2012 @ 10:50:
En ik heb ook nog een vakantieveilingen bon voor twee personen voor De Holterhof in Enschede, ook sauna-entree voor twee personen.
Met zulk soort (duurdere) dingen ben ik wel altijd partijdig aan wie ik ze weggeef
Gemeen van mij he?
Je hoeft hier niet van het begin mee te schrijven, zeg maar, maar ik wil ze ook niet weggeven aan mensen die nu voor het eerst het topic binnenvallen en denken "heeeeeeey, gratis". 't Is wel zo leuk als je hier zelf ook wel eens wat hebt weggegeven.
Uitzondering voor forummers die ik ken en leuk vind natuurlijk
mailen mag ook; marelsmarels@gmail.com
Oooh ik zou heel graag naar de Holterhof willen! Mijn laatste saunadagje is in het water gevallen omdat de stroom uitviel (dan schrik je hoor, als je inene in het donker zit), dus ik zou heel graag in de herkansing willen.
Zal je even mailen
Ik was zonet foto's aan het maken van kleding (kledingkast maar weer 's opgeruimd), die zal ik later uploaden.
En ik heb ook nog een vakantieveilingen bon voor twee personen voor De Holterhof in Enschede, ook sauna-entree voor twee personen.
Met zulk soort (duurdere) dingen ben ik wel altijd partijdig aan wie ik ze weggeef
Gemeen van mij he?
Je hoeft hier niet van het begin mee te schrijven, zeg maar, maar ik wil ze ook niet weggeven aan mensen die nu voor het eerst het topic binnenvallen en denken "heeeeeeey, gratis". 't Is wel zo leuk als je hier zelf ook wel eens wat hebt weggegeven.
Uitzondering voor forummers die ik ken en leuk vind natuurlijk
mailen mag ook; marelsmarels@gmail.com
Oooh ik zou heel graag naar de Holterhof willen! Mijn laatste saunadagje is in het water gevallen omdat de stroom uitviel (dan schrik je hoor, als je inene in het donker zit), dus ik zou heel graag in de herkansing willen.
Zal je even mailen
Ik was zonet foto's aan het maken van kleding (kledingkast maar weer 's opgeruimd), die zal ik later uploaden.
zondag 11 november 2012 om 12:32
Zoals beloofd; een paar kledingstukken die nog wel goed zijn, maar waar ik zelf op uitgekeken ben. Ik zou er liever iemand rechtstreeks blij mee maken dan dat ik het naar de Kringloop breng.
Foto's zijn te zien op Foto's weggeeftopic
Het gaat om een EDC by Esprit jeans (maat 40), een rokje (maat L), een hemdje (maat L), een trui met driekwartmouwen maat L(foto is niet zo flatteus, trui zelf wel )
De jeans gaat naar Italië-meisje!
Hemdje en trui gaan naar MamaK77!
Ik heb het wachtwoord van mijn e-mailadres opgespeurd, dus mailen mag op ouwejurknieuwejurk @ gmail.com
Foto's zijn te zien op Foto's weggeeftopic
Het gaat om een EDC by Esprit jeans (maat 40), een rokje (maat L), een hemdje (maat L), een trui met driekwartmouwen maat L(foto is niet zo flatteus, trui zelf wel )
De jeans gaat naar Italië-meisje!
Hemdje en trui gaan naar MamaK77!
Ik heb het wachtwoord van mijn e-mailadres opgespeurd, dus mailen mag op ouwejurknieuwejurk @ gmail.com
ouwejurknieuwejurk wijzigde dit bericht op 11-11-2012 15:34
Reden: vergeven
Reden: vergeven
% gewijzigd
zondag 11 november 2012 om 13:30
wacht, ik mail wel even, net zo handig...
Ik spreek tot u allen... neemt gerust een kijkje in mijn album en kijk of er iets van uw gading bij zit. Mocht dit het geval zijn, verneem ik het graaaaaag, want m'n voorraadkast moet leeg en daar ligt het allemaal te wachten op een nieuwe eigenaar.
http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF
Ik spreek tot u allen... neemt gerust een kijkje in mijn album en kijk of er iets van uw gading bij zit. Mocht dit het geval zijn, verneem ik het graaaaaag, want m'n voorraadkast moet leeg en daar ligt het allemaal te wachten op een nieuwe eigenaar.
http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF
zondag 11 november 2012 om 14:00
O, ik ben helemaal te vergeten te reageren op de mensen die Hema zegels hebben aangeboden. Mijn oma kwam van de week aan met een setje glazen en ik had zelf al bijna twee volle kaarten dus ik ben dankzij mijn lieve oma ineens al voorzien.
Iedereen die het aanbood bedankt, en sorry dat ik dat niet meer gemeld had!
Iedereen die het aanbood bedankt, en sorry dat ik dat niet meer gemeld had!
zondag 11 november 2012 om 14:51
zondag 11 november 2012 om 15:28
Nu net gemaild! Sorry!
Bankje, de shirts (2x lange mouw) zijn allemaal L. De witte is echt alleen nog goed om in te klussen, daar zitten vlekjes in die ik er niet meer uit krijg.
@Shenan, de rok is ongeveer maat 38, maar kan uitgenomen worden (heb m ooit eens ingenomen met behoud van de stof) en het roze Mexx shirt is M, maar volgens mij was 'ie knalrood. Kan het nog even checken als je wil.
De maten staan bij de beschrijving van de foto die je ziet als je je cursor er op zet.
De dame die op zoek was naar prematurenmaatjes reageert niet meer, dus dat gaat over. Ik weet dat het ziekenhuis er ook heeel blij mee is (tipje)
Bankje, de shirts (2x lange mouw) zijn allemaal L. De witte is echt alleen nog goed om in te klussen, daar zitten vlekjes in die ik er niet meer uit krijg.
@Shenan, de rok is ongeveer maat 38, maar kan uitgenomen worden (heb m ooit eens ingenomen met behoud van de stof) en het roze Mexx shirt is M, maar volgens mij was 'ie knalrood. Kan het nog even checken als je wil.
De maten staan bij de beschrijving van de foto die je ziet als je je cursor er op zet.
De dame die op zoek was naar prematurenmaatjes reageert niet meer, dus dat gaat over. Ik weet dat het ziekenhuis er ook heeel blij mee is (tipje)
zondag 11 november 2012 om 18:14
Ik heb voor het Pietendorp in het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen, een bon voor 25% korting op de gewone prijs.
Het museum is helemaal in Sinterklaassfeer, met heel veel zwarte Pieten.
korting is voor 4 personen.
En het is 24 & 25 november Pietendorp.
bartjes_@hotmail.nl
Ik heb op dit moment 1 bon, misschien krijg ik er nog wel 1 of 2.
info Pietendorp:
http://www.zuiderzeemuseu ... enten/pietendorp/?id=1835
Het museum is helemaal in Sinterklaassfeer, met heel veel zwarte Pieten.
korting is voor 4 personen.
En het is 24 & 25 november Pietendorp.
bartjes_@hotmail.nl
Ik heb op dit moment 1 bon, misschien krijg ik er nog wel 1 of 2.
info Pietendorp:
http://www.zuiderzeemuseu ... enten/pietendorp/?id=1835