Nare, sterke geur
dinsdag 13 november 2012 om 15:12
quote:agsa87 schreef op 13 november 2012 @ 14:35:
De vernieuwde rexona maximum protection hielp bij mij.
Laatste tijd gebruik ik het minder, omdat het witte strepen achterlaat. Het is netals een creme die je opdoet, alleen is het een deo.
Volgens mij is het geen deodorant, maar een anti-transpirant?
Maar hij helpt in elk geval ook bij mij en bij persiman heel goed (en langdurig).
Maar als je ins blaue hinein sterk bent gaan 'geuren', kan er ook lichamelijk iets aan de hand zijn. Een bezoekje aan de HA kan in elk geval geen kwaad lijkt me.
De vernieuwde rexona maximum protection hielp bij mij.
Laatste tijd gebruik ik het minder, omdat het witte strepen achterlaat. Het is netals een creme die je opdoet, alleen is het een deo.
Maar hij helpt in elk geval ook bij mij en bij persiman heel goed (en langdurig).
Maar als je ins blaue hinein sterk bent gaan 'geuren', kan er ook lichamelijk iets aan de hand zijn. Een bezoekje aan de HA kan in elk geval geen kwaad lijkt me.
dinsdag 13 november 2012 om 15:16
Ik heb dat ook ineens de laatste weken! Een vieze penetrante geur die ik nog het meest vindt ruiken naar peen en uien. Echt smerig. Heb nu verleden week desinfecterende zeep gekocht om mijn oksels mee te wassen en dat lijkt wel iets te helpen. Vind het maar raar. Nooit last gehad van geurtjes en nu ineens wel. En ik zweet niet eens veel ofzo...
dinsdag 13 november 2012 om 15:30
quote:persiflage schreef op 13 november 2012 @ 15:12:
[...]
Maar als je ins blaue hinein sterk bent gaan 'geuren', kan er ook lichamelijk iets aan de hand zijn. Een bezoekje aan de HA kan in elk geval geen kwaad lijkt me.Helpt bij mij ook goed! Maar misschien is het inderdaad wel iets dat niet zomaar met een andere deo/ anti-transpirant verholpen kan worden.
[...]
Maar als je ins blaue hinein sterk bent gaan 'geuren', kan er ook lichamelijk iets aan de hand zijn. Een bezoekje aan de HA kan in elk geval geen kwaad lijkt me.Helpt bij mij ook goed! Maar misschien is het inderdaad wel iets dat niet zomaar met een andere deo/ anti-transpirant verholpen kan worden.
dinsdag 13 november 2012 om 16:40