Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Niet ruzie maken hier he. Ga maar buiten uitvechten zei mijn moeder altijd.

Jammer Pilou dat je ziek bent. Gelukkig blijft koffie nu zitten, toch bijna levensbehoefte nummer 1 he?

Ik ben idd blij met een man op de kamer. Hij is leuk en aardig. En het is een goede afschuifpost van dossiers Vandaag heb ik hem er 1 gegeven (die ik ook had kunnen doen hoor) maar dit was een mooie leerervaring voor hem. Er zijn niet zo heel veel dossiers die hij kan doen dus hij was er wel blij mee.

En.... ein-de-lijk goed nieuws van de Eneco. We krijgen dit jaar geld terug!!!! Niet superveel, 100 euro, maar mén wat ben ik daar blij mee!

Oh, en ik eet nooit meer yoghurt met walnoten en cruesli. Vandaag in mijn stommigheid toch gegeten. En ja hoor, gelijk zere maag, zere rug en misselijk.
Wat gek Rat dat je daar last van hebt?

En fijn dat je een leuke collega op je kamer hebt. En nog beter datvje geen geld hoeft te betalen maar krijgt!

Ja kom Bieb, we gaan elkaar buiten het forum eens lekker afrossen

Das buiten genoeg Rat?

Kaat zei al een paar keer dat ze snoep mee wilde naar school voor tussen de middag. Dacht dat ze het verzon. Maar nee, dat mag omdat kinderen thuis tussen de middag ook een snoepje krijgen ofzo. Ik ben nu bijna verplicht om snoep mee te geven omdat ze onderling wel eens delen en zij heeft niks om te delen.
Het Viva forum is papaja.
Mogen wij dan gaan joelen?
Bieb, over die rollator, krijgen mensen een budget, bijv. elke 2 of drie jaar om een rollator te kopen of is het gewoon telkens wanneer je een nieuwe wilt, krijg je er gewoon geld voor?

Hier werkt het met een budget. Dus mensen kunnen dan zelf opletten of ze niet te duur kopen en als er weinig over is dan zullen ze vanzelf tweedehands gaan kopen maar 't hoeft dus niet. Ik had destijds een client met een rollator, dat was een enorm krakkemikkig ding, wieltjes konden niet "keren". Haar ouders wilden geen nieuwe kopen want dat was te duur. Ik heb dat toen helemaal voor ze uitgezocht en het bleek dat ze gewoon een nieuwe voor haar konden kopen maar dat dus gewoon niet wilden. Was best sneu voor het meiske.

Bieden "zorgwinkels" ook de keuze voor tweedehands?
Optimist tot in de kist!
Ik voel me goed, maar ook bekaf van een paar hele intensieve dagen. Heeeel veel gepraat. Het voelt goed (en ook nog eng). We krijgen een drukke tijd, veel dingen uitzoeken o.a. ook werk. G wil wat cursussen gaan doen zodat hij nog een betere cv heeft en betere kansen natuurlijk. Verder veel netwerken, dat is hier heel belangrijk. Ik ga Victoria's plaatjes plakken:

Optimist tot in de kist!
Fijn Fant
Over 8 maand woon ik bij de orka's. Gek hoor.

Hoe'st met jou Pilou.

En waar zijn de anderen? Toch niet buiten he

Zondagavond hebben we tijdens ons wekelijkse zondagavondhap de bom laten vallen. R, die notabene zelf die kant op wil, lag even dwars. Echt een puber he. De anderen vielen gelukkig ons gelijk bij. Die vinden het allemaal een superidee. De kids zijn mij nu allemaal aan het pesten. "Mam als je elke dag mijn kleren strijkt dan ga ik mee." of "Mam als ik een slang mag dan kom ik mee". Tsja. Lekker stel malloten. R is wel weer bijgetrokken.
Optimist tot in de kist!
Ratteke

Mooi hoor Ol!

Fijn dat iedereen het (uiteindelijk) goed opgepakt heeft. Hebben jullie het de diertjes ook al uitgelegd?

Ik ben binnen

Ben ook wel benieuwd hoe het met jou nu is Pilou.
Fijn Fantje, dat het zo gegaan is.

Ik was niet buiten spelen, maar *zucht* weer aan het werk. Heb het gekibbel wel gezien, maar geen zin om daarop te reageren. Dat past even niet in mij hoofd erbij en vind ik ook niet zo leuk. En daarbij: dat zoeken jullie zelf maar uit. Kusje erop en klaar.

Pilou, goed uitzieken hoor! Ontstoken holtes zijn niet fijn. En pas weer aan de slag als je je echt beter voelt.

Ratteke, fijn van je geld terug! En van de fijne meneer op je kamer.
Kusje erop klaar. Geweldig! Die houden we erin Splint!

Hoe is't nu op het werk, met de secretaresse enzo? Komt er wat rust in de tent?

Hopelijk wordt Pilous morgen wat gezonder wakker, doet knap zeer die holtes zo.

Ik ga zo zwemmen maar ben zoo vreselijk moe. Hopelijk krijg ik er wat energie voor terug.

Voor de gammelen onder ons:

Optimist tot in de kist!
Zo daar was ik ook weer! Het was weer poepiedruk in de trein. Gelukkig kon ik nog nét een stoel bemachtigen. Sinds deze weekis er een treinstel minder aan deze trein gekoppeld. Merk je gelijk.

Vannacht weer alleen geslapen. Ik moet zeggen dat ik dat toch fijner vind hoor. Niet dat ik zo'n last heb van K maar toch. Hij snurkt soms zo hard. En ik ga daar toch een beetje op liggen wachten. Nu een stuk wakkerder dan gisteren.

Alleen heeft de dommerd zijn dekbed niet opgehaald. Nu heeft hij onder 2 dekentjes geslapen. Moet koud geweest zijn.

Vandaag maar een broodje als ontbijt gehad. Zal hopelijk beter vallen dan het ontbijt van gisteren.

Het is wel een rare gewaarwording om onder het eten te kletsen met iemand. Hij begint heel vroeg. Normaal ben ik tot 9 uur of zo alleen op de kamer.
Dat hebben ze handig bedacht dan met die treinen.

Straks ga je niet eens meer forummen op het werk. Te druk met gezellige collega.

Hoe zit het nu eigenlijk met die bevoegdheid?
Ik heb vandaag af en toe een zenuwtrekje in mijn bovenlip. Ik lijk wel een konijn
Da's juist slim bedacht met die trein! Lekker dicht op elkaar gepakt,lekker warm, het wordt winter, scheelt weer stookkosten voor NS. Haske slim toch? En het doet gelijk wat met de onderlinge sociale betrokkenheid.

Ghe, een konijnig Olijfe. Of is het dan Owijfje?

Ik heb zin in patat.
Hou eens op over patat.

Ik wil zo min mogelijk patat eten en ik krijg nu nog steeds trek van de borden van vorige keer.

Rat, Lupin kijkt altijd die stomme 24Kitchen en hij zei vorige keer heel verbaasd 'hij maakt ze zelf' toen op tv die dingen gemaakt werden die je op de meet gemaakt hebt. Met chocoladesaus en toen was hij echt onder de indruk

Vervelend zo'n triller in je lip.

Ik kreeg net een veel hogere factuur van upc. Ben benieuwd maar kan het niet openen op mn telefoon.
Ik wil een wortel
Blegh, ik hou niet van thuis zitten.
quote:pilou schreef op 14 november 2012 @ 14:02:

Blegh, ik hou niet van thuis zitten.

Haha, ben je het nu al zat? Heb je niks leuks te doen? Lezen? Slapen? Beetje klussen/schoonmaken? Internetten?

Olijfje, trillip hebben is niet leuk. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het wel heel leuk is om te zien.

Splinter, je idee van lekker warm, dicht op elkaar in de trein zie ik toch niet zo zitten hoor. Ze moeten er gewoon weer een treinstel achter zetten. Veel comfortabeler.

Zei iemand patat? En bedankt he.... Nah ja, kan ik K straks appen dat we patat gaan eten vanavond.

Oh ja, bevoegdheid. Baas was me nog niet vergeten zei hij een tijdje geleden. Maar baas is ook niet zo vaak op het werk dus ik heb er nog niks over gehoord. Van de week maar weer eens een balletje opgooien.

Tonks, je moet misschien eens voorstellen aan Lupin dat hij ze eens moet maken. Het is echt heel makkelijk. Saus maken ook. Churro's. Hmmm, lekker! Heb ik wel weer zin in. Misschien dit weekend maar weer eens maken.
quote:Ratteke schreef op 14 november 2012 @ 14:49:

[...]

Haha, ben je het nu al zat? Heb je niks leuks te doen? Lezen? Slapen? Beetje klussen/schoonmaken? Internetten?

Dat versta jij onder 'leuk'? Noem ik noodzakelijk kwaad. En schoonmaken heb ik een schoonmaakster voor. Ze komt morgen weer

Zit een beetje spelletjes te doen enzo... Dus Blegh... Ben het zat. Ik werk liever.
Zo, dat was een leuk telefoontje. Ik heb elders gepost
voor Ploutje!!
He, nu wil ik het weten, kan ik niet op de site komen.
Jeuj Pilou!

Olijfje, je weet toch hoe een konijn blaft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven