Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Hallo maiskes,

Ik was eerst even op de BH.

Heb je lekker bijgekletst met je vriendin Coetje?

Watervrouw, hou je van toneel? Ga je wel vaker?

Ik speel zelf ook bij een toneelgezelschap en zit in het bestuur. Ik ben er helemaal weg van, volgende week gaan we weer net een hele groep naar een andere toneelvereniging kijken, Altijd leuk

Ik had een rustig dagje vandaag:

Koffie geleut,

Een berg was gevouwen en opgeruimd,

De afzuigkap en het fornuis gesopt.

Geswiffert.

Een powernap gedaan

Straks nog een vergadering, waarover vertel ik later nog wel

Zoeb, waar hang je uit?

Mamzie, druk aan het studeren? Alvast succes!
Het Sintlootje heeft het gered via de niet-digitale snelweg. Nu mag ik nog mijn mening(/veto?) geven over het bedrag wat we per lootje gaan besteden.........

Toneelavond is een jarenlange traditie om 1 - 2x per jaar naartoe te gaan met die oom en tante. Zij zijn lid van een vereniging met een toneel-subvereniging. Deze keer paste het toneelavondje weer eens in mijn agenda

Ben verder vaak te lui om theateragenda's goed in de gaten te houden en bijtijds te weten wat waar speelt. In februari wel weer een musicalbezoek in de planning.

Zag dat de kledingcontainer weer geleegd is.

Vanavond/morgen:

-was draaien

-wasrek leeghalen

-was ophangen

-AH 99cent-acties bekijken

-kleding naar container, 99-acties inslaan

-andere super voor andere boodschappen

-beslissen wat ik de rest van de dag doe

-saldo checken

-kasboek bijwerken
Vandaag kwam de schoonmaakster, heb ik wat administratie gedaan en twee rapportgesprekken. Tussendoor zoveel studiestof als ik in mijn hoofd kan houden geleerd. Morgen moet ik werken, geloof dat ik de eerstkomende half jaar geen snipperdag meer mag nemen

Coe, ze zijn er wel vlot bij, met testen en zo. Maar goed, afwachten..

Ook even naar de BH gaat. En daarna te bedde, ik ga achterlijk vroeg naar bed de laatste tijd. Luisterboekje aan en samen met Oudste lui worden, dat werk.
Ha Meisjes,

Ik loop zoals gewoonlijk weer lekker achter met reageren,,, ik ga een poging doen maar ga vast van alles vergeten

Allereerst Watervrouw welkom, altijd leuk als er meer mensen meeschrijven! Toch jammer dat ik niet op de Dordt meet was, dan had ik nu ook een beeld bij je (en andersom natuurlijk).

Mamz een voor jou ik lees een hoop heftige dingen.

Shadow, wat een mooi nieuws voor jullie, gefeliciteerd!!

En Coe ook een dikke heb je op de BH al even 'gesproken' Hoe voel je je nu eigenlijk verder? Geen last meer van hoofdpijn en slecht zicht enzo?

Hier gaat het eigenlijk best goed. Ben nog steeds bezig met opruimen en weggooien, het gaat langzaam maar het voelt lekker om weer meer ruimte te krijgen.

Verder braaf 2x per week aan het sporten dus ik ben reuzegoed bezig

Vanavond heb ik bankhang-avond, da's ook lekker
Moggu..
Mogguh.

Ik was druk gisteren. En vandaag een lange dag werken. Ik reageer straks op mijn werk.
Mogguh....

Grrrr... Veel te vroeg wakker
Ik was ook al vroeg wakker.Uk hoorde een Piet op het dak

Vandaag:

werken

boodschappen

iets bakken met Uk

eters,dus nog verzinnen wat ik ga maken
Haha die Uk. Wat heb je gezegd Coetje, dat Piet aan het verkennen is. Zaterdag komt hij aan in Roermond en wat een regeltjes zijn er opeens zeg. Ik wilde er met de boot heen, maar helaas hebben we een motorprobleempje, zo jammer dat het niet kan. Is wel heel uniek.

Nu even bijlezen.
Mamz had je deze week nu tentamens? Dit jaar is bijna voorbij. Vanaf 2 januari mag je weer snipperdagen opnemen. Ik ken het probleem.

Watervrouw. Wat gezellig, lootjes trekken. Jammer dat ze het bij ons niet meer doen. Vond het altijd wel leuk met de hele familile.

Coetje hoe gaat het werken.

Ik verheug me er heel erg op dat Sam het gaat begrijpen.

Met Eden gaat het goed. 't Is een poppetje en ik geniet met volle teugen. Ik kan er werklijk uren mee zitten en alleen maar kijken naar dat mooie slapende gezichtje. Ze is mooi, lief en een klein wondertje.
Tuurlijk ben je helemaal verliefd op dat meisje Zoeb. Dat snapt iedereen .

Dat was dus een spiekpiet bij jullie op het dak Coetje.

Spiekpieten hebben wij hier ook geregeld gehoord ;-P

Goed bezíg Gelfje!
Ik ben even op de BH geweest Coetje en heb ook nog even gereageerd op wat

Zoeb vorige week heeft neergezet. Ik had nog niet eerder gezien dat dat er stond,.
Ik was helemaal vergeten dat ik naar de oogarts moest...nou daar ben ik dus geweest en mijn linkeroog is -1,5. rechts -0,5

Ik moet dus een bril voor het autorijden,lezen,tv kijken en als ik achter pc zit.

Morgen langs opticien in ons dorp,leuke vent en heel klantvriendelijk.

Zoeb,wat fijn dat je zo kan genieten van de kleine Eden.Het is ook wel een moppie hoor!!Jammer dat de motor problemen geeft.

Wij gaan zaterdag met een boot van ons werk de haven in varen,was vorig jaar een groot succes!

Werken is fijn,geeft me een goed gevoel om weer wat te doen.
Mogguh!

Ik heb ook gereageerd, en meteen zelf maar wat gepost.
Ik heb net gebruncht, dus mijn to-do-lijst genegeerd.

Treinreizen ga ik vandaag niet doen.

Het familiesinten is deze keer met 5 personen, 4 hebben een lootje van iemand en de 5e gelooft (ook) niet meer, loot niet mee en ontvangt kado's van allevier de anderen.

Benieuwd welk familielid nu weet wiens lootje ik heb, zal volgende keer eens uitleggen hoe het digitale lootjes trekken werkt..:)

BH maakt me wel nieuwsgierig, maar heb er voorlopig geen recht op vind ik. (als onbekende eindeloze meelezer). Komt ooit eventueel.

Ben google-chrome als browser aan het uitproberen. Nuttige dingen doen moet maar even wachten
En ik heb ook op de BH gereageerd en zelf iets (leuks!) gepost

Sorry Watervrouw, meestal zijn we niet zo druk op de bh maar toevallig nu even wel dus trek het je vooral niet aan.

En lunchen is natuurlijk veel leuker dan een to-do-lijst

Ben nu al benieuwd naar je bril Coetje. Ik denk dat het je erg leuk zal staan!
Hmm, moet ik toch binnenkort ook maar weer ff naar de BH. Zo kom ik toch niet aan werken toe ?

Moet vanavond sporten maar voel me een beetje gammel, weet nooit of ik dan wel of niet moet gaan. Lastig dilemma, zit net weer lekker in het ritme en ik weet dat dat meteen weer op zn gat ligt als ik vanavond niet ga. Raar maar waar.

Coe, een bril kan hartstikke leuk zijn hoor. Draag zelf meestal lenzen maar heb sinds kort een nieuwe bril dus tegenwoordig wissel ik gewoon af.

Zoeb, je kleindochter is superschattig, snap dat je er van geniet!! Gaat het met schoondochter ook weer beter?

Ik ga gauw verder.. ben nu duidelijk werk-ontwijkend bezig en da’s niet de bedoeling!
En ga je nog sporten Gelfje?Ik vind het sowieso knap

Ik ben ook benieuwd morgen..denk dat het me wel zal staan,maar zal zeker wennen zijn!!

Watervrouw,nog iets nuttigs gedaan?Hoewel wat ontspanning op zijn tijd ook heel nuttig is!

Vanmiddag met Uk appelflappen gebakken waarvan ik er nu 1 ga proeven..
Lekker Coetje appelflappen. Mjammie.

Een bril ia wennen, maar er gaat weer een wereld voor je open.

Het zal jou best leuk staan.

Kunnen we weer eens meeten? Heb best zin om jullie allemaal weer eens te zien en te huggen. Ik zal niet vragen hierheen te komen, want dat is een Roomse reis voor sommigen. Maar het lijkt me wel tof. Dus het mag best. (Hint hint)
Ik kom wel hoor Zoeb, en dan pik ik onderweg Coetje en Mamzie op !

Nu
Moggu..

Nou die meet is al geregeld zie ik

Nu eerst kinderen roepen,die willen er niet uit..
Haha wat leuk. Wannneer.

Ook goeiemorgen. Dat is een leuke binnenkomer.

En ik ben ook weer weg. Ik moet nuchter bloedprikken. Mag je dan wel roken? Nee he. En daarna werken.
Uhm,ik doe dat wel Zoeb,een sigaretje..maar denk eerlijk gezegd dat het niet de bedoeling is.

Werk ze vandaag!Ps,ik ben nu ook op smoelenboek.

Ik ga zo een bril uitzoeken..en zal eens kijken hoe dat met make-up zit,niet dat ik zo van die kleine varkensoogjes heb

Verder bellen met wb,want douche is weer eens verstopt.Ik stond er vanochtend onder en kon net mijn haar wassen,cremespoeling heb ik beneden uitgespoeld.
Mogguh maiskes..

Ja Zoeb, roept u maar een datum hoor!

Als ik jou was zou ik ook zeker met een make-up-gezicht een bril gaan passen Coetje. Zo ga ik tenslotte het vaakst de deur uit.

Mijn bazin belde net met de vraag of ik vanmiddag wat uurtjes extra wil komen werken, dus draai ik even 3,5 uur mee.

De rest van de dag zit ik veel achter de laptop denk ik want ik moet wat mailtjes de deur uit doen.

Ik ben op zoek naar mensen uit mijn verleden en heden die (leuke, lieve, grappige, ontroerende, misschien wel hilarische) anekdotes over mij kunnen en willen vertellen en dat is best moeilijk.

Kan ik jullie mailadressen niet doorgeven ?

Nu eerst een theetje.
Geef maar door hoor Gold

Ik heb een mooie bril uitgezocht,Oudste heeft een foto gemaakt,zal ik straks wel op smoelenboek zetten.Dinsdag kan ik hem ophalen.

Wel wennen hoor,ik vind mezelf net een strenge juf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven