Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Ja laat zien Coetje!!!

Denk je dat je echt iets bruikbaars kan vertellen Coe?

Want dan doe ik het hoor!
Ja straks zet ik hem erop.

Ik kan een mooi verhaal schrijven over hoe je altijd voor een ander klaarstaat,je liefde voor je gezin,je grappige manier om verhalen te vertellen(klinkt altijd zo leuk) en dat je gewoon een gezellige lieve vrouw bent!!
Hum, moeten wij nu even alle topics na gaan lopen om te kijken of je nog iets geks hebt gedaan. Haha, doe ik met alle liefde hoor.

Ik ga vanavond mijn agenda erbij pakken, maar ik weet nu al dat ik 24 november en 1 en 15 december niet kan. Dus roept u maar voor data tussen die periode's in.
Mogguh

Leuk, een meeting in zicht!

Verder hou ik het even bij een ego post. Vandaag visite gehad en straks moet ik nog om boodschappen. Ik heb (op het nippertje) mijn examen weer gehaald! Blij blij blij. Op naar de volgende

Maar eerst even lekker uitrusten. Even.
Wat goed Mamz!!Gefeliciteerd!
Heb een beetje te vroeg gejuicht. Heb een miskraam gehad.

Trek me weer even terug, kom later og wel eens binnenvallen.

Liefs!
He bah wat k*t!Sterkte..je mag altijd van je afschrijven he!
He K*t Shadow. Dat hakt er altijd zo in, Sterkte meisje.

Mamz wat goed zeg.

Wij kunnen van het werk uit in januari een cursus MBO3 gaan volgen maar ik vraag me af of dit niet hetzelfde is als Mavo D toen.

Want dan hoef ik het niet te doen natuurlijk.

Wie heeft er verstand van? Mamzie misschien.
Ach wat verdrietig Shadow...

Wat een tegenvaller.

Dikke knuffel

Ik heb er geen verstand van Zoeb.

Wel mooi dat ze dat soort dingen mogelijk maken.

Mamz, gefeliciteerd met het halen van het examen al is het dan op de nipper.

Je hebt het!

Ha ha Coetje en Zoeb, als jullie toch gaan zoeken, zoek dan dat topic over die cavia die ontsnapt was of zo

Oh wat was het weer druk op het werk. Bazin ging de boel in het woonhuis boven poetsen dus ik stond weer alleen. Maar toen het erg druk werd kreeg ik hulp van een van de meiden uit de bakkerij. Ze doen tegenwoordig een stuk vriendelijker tegen me en dat werkt wel zo prettig.
shadow

Mamz

Mijn agenda is nogal onvoorspelbaar mede ivm aanstaande nichtje. Geloof dat het hoge noorden wat lastig combineert met Zoeb-stad... (gok vooralsnog op kraamvisite te kunnen op 1 december)

Kreeg via google de indruk dat mbo3 vergelijkbaar is met havo 4.

Ben heel goed in to-do-lijstjes negeren.

Vandaag wel een deel van het dagje uit gedaan wat op de planning stond. Leuke boekjes in de bijbehordende goodie-bag.

Mijn stiefvader dacht dat hij mijn neefje geloot had, maar dat kon niet, dus nu weet in ieder geval mijn moeder van iedereen wie wie geloot heeft.. Tja...
Oh Watervrouw Thanks. Dan ga ik dat dus echt wel doen. Leuk weer een beetje studeren. Zal ook mijn gitaarcursus weer eens oppakken, schande dat ik daar maar niet verder mee kom.

Ben naar kleindochter, even genieten van dat mooie koppie.
1 en 15 december kan ik ook niet.

En jullie snappen wel dat ik 22 en 29 december zéker zal moeten werken ivm kerst en oud en nieuw-drukte.

Blijven er nog wat zondagen over of de zaterdagen 24nov of 8dec.

Nu Expeditie Robinson!!
verdikke, Shadow, dat is gewoon kit. Na 12 weken zeker. Knuffel.

Goldie, fijn dat je collega's aardiger doen.

Zien, het niveau zal vergelijkbaar zijn met Havo 4, maar je hebt dan wel een gerichte beroepsooleiding. Kan handig zijn in economisch barre tijden. Veel praktijkopdrachtwn.
wat een spelfouten weer. kut, en zoebie.
quote:mamzelle schreef op 15 november 2012 @ 20:42:

wat een spelfouten weer. kut, en zoebie.

8 december is een optie dan, want de 24e moet ik de Sintmiddag presenteren als de Mies Bouman van mijn werk. (Zo noemen ze me altijd). Kon ik er ook maar zo beroemd mee worden.
Moggu..

8 december vieren Middelste en ik onze verjaardag,verder staat de agenda vrij vol tot einde van het jaar met Sint en Kerst-perikelen
Mogguh maisjes

Ja dat wordt weer geen makkie een datum te prikken!

To-do:

Werken
Dan zal het januari worden. :-)
Of morgen...
Het is alweer druk in de winkel. Er worden al grappen gemaakt dat ik maar wat vaker moet konen werken omdat het wel heel toevallig is dat het altijd druk is als ik er ben
Ik heb nog wel een paar vrije vrijdagen,maar dan moet jij werken toch Gold.

Morgen kan ook niet want dan gaan we de Sint inhalen met de boot

Ik denk dat het komt doordat jij zo vriendelijk bent Gold!
Nou nou, nog even en ik ga naast mijn schoenen lopen hoor

Ik kán natuurlijk vrij proberen te vragen op de 22 of 29 december. Het valt te proberen, als ik het op tijd vraag en als er genoeg weekendhulpen ingezet kunnen worden dan is er misschien best een kans dat ze het goed vinden.

Dus Zoeb, prik een datum!
De ongelofelijk volle decembermaand komt er dus weer aan

Vandaag gewerkt, gerust, en nu aan nieuw vak begonnen. Eigenlijk een herhaling van dingen die ik in de zomer probeerde te onthouden. Morgen voetbal en misschien de Sint onthalen. Middelste, mijn grootste Sintfan, twijfelt tussen naar de jongerensoos gaan of Sint onthalen. Voorlopig slaat de wijzer nog uit naar de jongerensoos.

Nog even over die beroepsopleiding Zoeb: niveau 1 en 2 is tijdsverspilling, niveau 3 is basisberoepsopleiding, niveau 4 is kader, en niveau 5 is HBO. Dan weet je een beetje of je er iets mee wil of kan.
'avond.

Zowel de vriendin als zus meldden hoe blij vriendin met post was

Slecht nieuws voor de kennis van het andere kaartje. GRMBL

Kruidvatkaartjes zijn ergens tot in januari geldig (weekend), rond kerst tot 1 januari ben ik waarschijnlijk verplicht vrij... (Prikken die datum )
*
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 16-11-2012 20:54
Reden: dubel
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven