Mode & Beauty alle pijlers

Welke mascara?

14-11-2012 19:01 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een dringende hulpvraag (ik wou bijna HELP in de titel zetten;-))

Ik heb namelijk een hele gekke zwangerschapskwaal: slappe, niet te bewerken wimpers! Mascara pakt niet zoals het deed, en in de drogist kan ik geen mascara vinden die nog lekker werkt!! 

Maarrrrr nou verrast mijn man mij met 2 cadeaubonnen van de ici paris, gewonnen bij de postcode loterij!  

Morgen ga ik dus als een malle richting de ip die bonnen te spenden en een mascara uit te zoeken, maar wie o wie heeft er een goede tip voor een dure parfumerie mascara?

Ik wil een mascara die VaVaVoom wimpers geeft, verlengt, separeert en volume geeft, en het mag geen panda ogen geven! 

Wie helpt mij met dit grote dilemma
PUPA DIVA LASHES, ongeveer 15 euro alleen online te koop,ik koop ze 2x per jaar,meteen 3 stuks dan betaal je geen vzk.

Ikvervang 'm elke 3 maanden,dan is íe ook ver leeg met mijn witte wimpers.
Ik heb niks gevonden bij de IP, het was te druk en het duurde te lang, ik heb thuis op makeupalley gekeken, en maybelline the falsies aangeschaft bij de etos. Ik ga m morgen testen!!
quote:esther766 schreef op 14 november 2012 @ 19:43:

Maybelline, one by one, de knalroze. Nog nooit zo'n goeie gehad!

Heb ik ook! En ik ben zwanger, net als TO!

TO, ik lees dat jij ook Maybelline hebt aangeschaft?
@ littlemissvixen: Ja ik heb er ook een van maybelline gekocht, maar niet die, ik heb volum express the falsies. Ben benieuwd!!

@ ephina: ja ik had ook de rode! Ik had steeds allemaal restjes van de beautytubes op mijn wangen zitten, ik vond het het verwijderen van die mascara in theorie een goed plan, maar inde praktijk best een werkje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven