Mode & Beauty alle pijlers

Welke mascara?

14-11-2012 19:01 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een dringende hulpvraag (ik wou bijna HELP in de titel zetten;-))

Ik heb namelijk een hele gekke zwangerschapskwaal: slappe, niet te bewerken wimpers! Mascara pakt niet zoals het deed, en in de drogist kan ik geen mascara vinden die nog lekker werkt!! 

Maarrrrr nou verrast mijn man mij met 2 cadeaubonnen van de ici paris, gewonnen bij de postcode loterij!  

Morgen ga ik dus als een malle richting de ip die bonnen te spenden en een mascara uit te zoeken, maar wie o wie heeft er een goede tip voor een dure parfumerie mascara?

Ik wil een mascara die VaVaVoom wimpers geeft, verlengt, separeert en volume geeft, en het mag geen panda ogen geven! 

Wie helpt mij met dit grote dilemma
Ik heb altijd waterproof, zodat ik geen panda ogen krijg van het fietsen door dat vochtige weer.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik gebruik Lancome hypnose. Of estee lauder... Allebei werken erg goed bij mij. Ik krijg er mooie volle en lange wimpers van.
Waar een wil is, is een weg
Gebruik die bonnen maar voor een lekker parfum en gebruik de goedkoopste en beste mascara van dit moment. Ik kan momenteel geen plaatjes plakken, maar klik eens op de onderstaande link.

Ik was altijd een fan van lancome en gaf makkelijk 35 euro uit voor een mascara. Deze kost 3 euro is is echt te gek!

http://www.google.nl/imgr ... ,r:1,s:0,i:72&tx=85&ty=81
Troost je. Zodra je een baby hebt, horen woorden als "spiegel" en "uiterlijk" sowieso definitief tot het verleden. Zeggen ze.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Vraag een van de wat oudere dames in de douglas. Zij kunnen je wel helpen ..

Overigens heb ik ook ooit zo'n periode gehad (was niet zwanger). Ik heb toen een tijdje die rood witte mascara van loreal gebruikt. Die gaat er heel makkelijk af en daardoor werden mijn wimpers weer gezonder. Nu pakt alles weer mooi!
Ik gebruik de mascara van collistar, de gouden huls. Deze blijft bij mij goed zitten tijdens de zwangerschap..

De ene kant van de borsteltje is een kammetje en dat werkt erg fijn!

Succes ermee en veel plezier met je zwangerschap!
Dior! Wil nooit meer anders!
Bedankt voor de reacties!!

@ woepsie: waterproof vind ik echt niet fijn, olie en lenzen is voor mij geen goede combi!

@verginia: ga ik naar kijken!

@bergje: parfum is niet aan mij besteed helaas, alles ruikt te sterk, en gebruik al jaren hetzelfde parfum! Die mascara van essence eb ik al geprobeerd, en is inderdaad best okee, maar geeft niet de VaVaVoom waar ik naar op zoek ben.

@ ephina: ik ga zeker even een ervaren verkoopster aanschieten!! Ik vond die mascara van l'oreal idd goed, perfect tegen panda ogen! Alleen vond het verwijderen wat veel werk, ik zoek nog even door naar een betere optie!
@ Very cherry: dat weiger ik te geloven tot het tegendeel bewezen is
Maybelline, one by one, de knalroze. Nog nooit zo'n goeie gehad!
quote:Bergje65 schreef op 14 november 2012 @ 19:16:

Gebruik die bonnen maar voor een lekker parfum en gebruik de goedkoopste en beste mascara van dit moment. Ik kan momenteel geen plaatjes plakken, maar klik eens op de onderstaande link.

Ik was altijd een fan van lancome en gaf makkelijk 35 euro uit voor een mascara. Deze kost 3 euro is is echt te gek!

http://www.google.nl/imgr ... ,r:1,s:0,i:72&tx=85&ty=81Deze heb ik ook, prima idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Very__Cherry schreef op 14 november 2012 @ 19:18:

Troost je. Zodra je een baby hebt, horen woorden als "spiegel" en "uiterlijk" sowieso definitief tot het verleden. Zeggen ze.Welnee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik gebruik altijd extra black volume mascara van de etos. Kost bijna niets en dekt perfect! Krult mijn wimpers ook mooi omhoog. Ik ben hem gaan gebruiken toen hij uit een of andere test als beste kwam. En bespaar er nu een hoop geld mee.
Mascara Base aanbrengen en dan pas de mascara erover. Voor mij werkt de Base van Shiseido met daaroverheen de Dior Show geweldig!
Ook de Mascara Effet Faux Cils van YSL is geweldig, alleen droogt deze vrij snel uit. En krijg je dus brokken op je wangen...
De beste mascara die ik ooit ben tegengekomen vind je niet bij de IP maar bij het kruidvat.... en kost maar 3,50 ofzo

en dat is deze
Ik heb deze

en krijg heel vaak complimenten over mijn mooie wimpers (oftewel; VaVaVoom-effect). Dus ik zou deze kopen en van je bonnen een mooie lippenstift, luchtje, douchegel whatever kopen
Thanks voor de tips allemaal!! Ik ga morgen eens op expeditie!!
Ik zweer bij L'oreal Telescopic!
Weet je wel zeker dat je de rode had dan? Daar doe je namelijk water op en het komt als een soort rubber zo van je wimpers af. Heel zacht en zonder wrijven. Ik kan het er zo af "pakken". Ik was zelf wel tevreden over het resultaat, maar vond het niet fantaáááástisch. Het ging mij meer om het feit dat het mijn wimpers liet herstellen .
Max Factor Masterpiece Max Mascara is de beste!
Geen enkele (dure) mascara geeft echt dat geweldige effect of je moet van jezelf al mooie wimpers hebben dan wordt het met mascara nog mooier.

Heb je echter geen goeie wimpers dan zal dit met een mascara nooit beter worden, helaas.

Heb ook van alles geprobeerd, vond vroeger de Dior Show geweldig maar vond die op een gegeven moment heel snel uitdrogen en daar is hij te duur voor.

Heb nu of de Essence of de NY te koop bij het Kruidvat, allebei even goed.
False Lash Effect van YSL
quote:TequilaVixen schreef op 14 november 2012 @ 20:08:

De beste mascara die ik ooit ben tegengekomen vind je niet bij de IP maar bij het kruidvat.... en kost maar 3,50 ofzo

en dat is deze

Deze heb ik ook nu en vindt hem geweldig, en heb ook al heel wat geprobeerd.Van de Diorshow gingen mijn ogen vreselijk van irriteren, Estee Lauder heeft sumptious ofzo heet die ,die is ook goed. Ik heb het er niet meer voor over om zoveel geld voor een mascara neer te leggen.

Terwijl zo een van het Kruidvat voor 3,99 ook erg goed werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven