Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:steel_schaapje schreef op 09 november 2012 @ 14:47:

Oh ik heb er trouwens geen last van, was meer om jullie op de hoogte te stellen dat er iets mis is op de site.Bedankt daarvoor. Ik heb bericht gekregen dat het nu gecorrigeerd zou moeten zijn!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

.
Ik heb nog steeds het 'input missing' gedoe, die melding krijg ik nu 7x als ik wat wil plaatsen en ik moet evenveel lege berichten daarna wegklikken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zucht.. App stopte spontaan, weer opgestart, verhaaltje getypt, moest weer op nieuw inloggen, kon bericht wel/niet plaatsen? Maar in ieder geval is het laatste bericht in dit topic nu weer van 4 oktober ipv van vandaag...
.
Maar moderator heb je uberhaupt wel bugs?

Ik zit me nog steeds kapot te ergeren aan dat steeds moeten wachten en dan nog zes keer ineens op een totaal ander topic terechtkomen.

En ik wil helemaal geen safari, chromo of wat dan ook.

Kan er geen mobiele versie zonder blokjes komen waar je desnoods voor moet betalen? Ik stop anders maar met mobiel forummen want er is geen kont meer aan zo.
Het Viva forum is papaja.
Ik geloof idd dat het te maken heeft met laden vd topics via de App. Heb er nu afgelopen op gelet.

Nu nog wachten op de echte update
Je bent zelf een theepot
.
Test 12&3
quote:Aimee86 schreef op zaterdag 10 november 2012 16:06 Test 12&3 hij doet het!! Jeej!!
Oh, maar mijn reactie met een quote erin mag ik niet quoten? Ook flauw
Mod, ik heb een transparante cirkel op mijn scherm met een vraagteken in het midden.
quote:ModeratorViva schreef op 09 november 2012 @ 12:36:

[...]

Welke browserversie heb je precies? Dus graag ook versienummer, vaak te vinden via het help menu. Hopelijk kunnen we het probleem dan reproduceren en dan kan de technische afdeling er gericht naar kijken.Firefox versie 16.0.2
.
.
Dank, alle issues zijn doorgegeven. Uiteraard trachten we zsm de problemen opgelost te hebben.

Ik wordt er inmiddels ook redelijk gestoord van dat de iPhone app elke keer ongevraagd uitlogt. Ik geloof dat ik vandaag al 6 of 7 X opnieuw in heb moeten loggen. Daarnaast gaat het quoten de ene keer prima en de andere keer weer helemaal niet of neemt de quote ook een voorgaande reactie mee.

Ik heb een iPhone 4s en meest recente iOS geïnstalleerd.
quote:emmatee schreef op maandag 12 november 2012 19:27 Mensen, wat een hilarisch (maar soms ook triest) topic, lach me gek! Hier ook een gierige anekdote:

Collega had voor werk iets gekocht en had hierbij gebruik gemaakt van een kortingscoupon van jawel..... ¤ 0,87. Hij declareert de kosten (logisch), EN vraagt daarbij niet het uitgegeven bedrag terug. Hij staat erop dat hij o die ¤ 0,87 krijgt, het was tenslotte ZIJN kortingsbon?!
quote:NummerZoveel schreef op maandag 12 november 2012 19:29 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="emmatee in "Onvoorstelbare gierige acties II"" class="messagelink">emmatee schreef op maandag 12 november 2012 19:27</a></b> Mensen, wat een hilarisch (maar soms ook triest) topic, lach me gek! Hier ook een gierige anekdote:

Collega had voor werk iets gekocht en had hierbij gebruik gemaakt van een kortingscoupon van jawel..... ¤ 0,87. Hij declareert de kosten (logisch), EN vraagt daarbij niet het uitgegeven bedrag terug. Hij staat erop dat hij o die ¤ 0,87 krijgt, het was tenslotte ZIJN kortingsbon?! </div></blockquote>
quote:NummerZoveel schreef op 12 november 2012 @ 19:28:

Ik wordt er inmiddels ook redelijk gestoord van dat de iPhone app elke keer ongevraagd uitlogt. Ik geloof dat ik vandaag al 6 of 7 X opnieuw in heb moeten loggen. Daarnaast gaat het quoten de ene keer prima en de andere keer weer helemaal niet of neemt de quote ook een voorgaande reactie mee.

Ik heb een iPhone 4s en meest recente iOS geïnstalleerd.

En ik heb dat ook nog steeds.

Krijg jij ook iedere keer de 'content missing' tig keer en dan weer blanco schermpjes die je weer tig keer af moet sluiten? Het record staat hier op 8x...
En heb je ook dat een bericht wat je wilt quoten in een heel andere pijler/topic terecht komt? Volgens mij wel, gezien je bericht hier van 19.31 uur?

(ben wel blij dat ik niet de enige ben.. )
Ik heb nu via het mobiele www ingelogd, ipv de app. De tweede post was een reactie op het gierige actie topic, die ongevraagd hier terecht kwam na een melding dat ik probeerde dubbel te posten. In mijn 3e post probeerde ik dat uit te leggen, en kreeg ik opnieuw de melding van een dubbele post. Het is echt om GEK van te worden!
@hima

Ja dus.... Pfffff.....
Ik krijg nu elke 2/3 minuten een "stack overflow 1313 of 3131...
Mods, dat berichten spontaan in een ander topic terecht konen, kan tot vervelende reacties leiden omdat je met met soms een heel raar en soms ongepast bericht komt in een topic. Ik hoop dat het snel opgelost wordt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven