Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 15 november 2012 @ 21:39:

[...]

Die zit in de brievenbus.

De bastards van PostNL zijn er mee aan de haal denk ik Die zijn ook niet meer te vertrouwen he
quote:Marels schreef op 15 november 2012 @ 21:46:

[...]

Trouwens, ik heb je woonplaats gegoogled want ik had geen idee waar het lag.

Weet je wat een wereldreis die ketting moet maken om vanuit Zeeland daar te komen? Moet hij ook nog zwemmen
MamaK: Ik zag in je album een spijkerbroek staan, heb je die nog? En wat voor maat is het? Eventueel heb ik wel interesse.

Hier nog in de aanbieding een mini-capitool reisgidsje van Barcelona en een pyjamabroek met uiltjes, maat L/42 zo'n beetje, maar mij echt veeel te groot, vooral mijn kont past er wel drie keer in. Ik denk dat 'ie minimaal voor maat 46 nog wel kan.
*

* Maylea, 15 minuten geledenquote:*Marels schreef op 15 november 2012 @ 21:39

:*

[...]

De bastards van PostNL zijn er mee aan de haal denk ik X-D

Die zijn ook niet meer te vertrouwen he :-O

*

Thanks . *gaat post uit zeeland extra controleren op mooiesieraden*
quote:Italie_Meisje schreef op 15 november 2012 @ 22:14:

*

* Maylea, 15 minuten geledenquote:*Marels schreef op 15 november 2012 @ 21:39

:*

[...]

De bastards van PostNL zijn er mee aan de haal denk ik X-D

Die zijn ook niet meer te vertrouwen he :-O

*

Thanks . *gaat post uit zeeland extra controleren op mooiesieraden*Nou, Marels zet ook wel eens de verkeerde namen op de pakketjes dus het zou best kunnen. Het is een hele mooie ketting en hij is al betaald
@shenan. Ik ga een pakketje voor je samenstellen! Mail nog even je adres. mamak77 at live punt nl

Supergoomba, volgens mij is het mt 29. Ik heb wrsch nog wel meer spijkerbroeken voor je, welke maat zoek je?
quote:gewoonsuz schreef op 15 november 2012 @ 20:04:

Ayla2 heel erg bedankt voor de fijne envelop voor mijn dochter, ze was er echt intens blij mee. Heel erg bedankt!

graag gedaan, ik maak graag kleine meisjes blij

en dat kunnen jullie ook heel goed, mijn meiske heeft de roze laarsjes iedere nacht mee naar boven, ze moeten naast haar bed staan, maar het liefst nam ze ze mee in bed.....
quote:Marels schreef op 15 november 2012 @ 21:39:

[...]

De bastards van PostNL zijn er mee aan de haal denk ik ik zal mijn bastard eens van d'r bed lichten, als die ketting nou een enorme omweg heeft gemaakt via Fryslân ~misschien krijg ik dan nu eindelijk eens een mooi schoencadeautje~
heb ook nog hema-zegels, kan ik daar nog iemand blij mee maken? en dierenplaatjes? en zwitsalzegels?? en en en..... verder niet geleuf ik.....
quote:ayla2 schreef op 15 november 2012 @ 23:32:

heb ook nog hema-zegels, kan ik daar nog iemand blij mee maken? en dierenplaatjes? en zwitsalzegels?? en en en..... verder niet geleuf ik.....

Ja graag, ik spaar de HEMAzegels. En als die ketting bij jouw in de bus komt is dat een goede ruil voor jou

Mijn mail is maylea 1 at hotmail. nl aan elkaar uiteraard en alvast bedankt
Gebruikt er iemand nestle opvolg melk?

Heb twee kortingsbonnen die samen een erg errrrrg goedkoop blik opleveren.

E. liedje, als jij ze niet gebruikt werk ik graag je lihl boekje! Kom je nog bij je schoonouders komende week?
MamaK: Maat 38/40 zo'n beetje. Ik ben aan het afvallen en maat 42 wordt nu echt wel te groot. Dus 40 zou goed zijn, maar 38 ook, want wil nog wel een stuk meer afvallen. Ik zag dat maat 29 overeen komt met 38 zo'n beetje? Zou echt super zijn als je wat broeken voor me hebt! Zolang het geen skinnyjeans zijn.
Hey Zaza,

Toevallig ga ik morgen. Maar vind het doodeng om langs te komen
@ayla

Zwitsal zegels heb je helaas niets meer aan, het sparen is gestopt.
ik heb ook nog dierenplaatjes liggen, en service voor 6 personen (ontbijtborden, grote borden en diepe borden)
a docter a day keeps the apple away
Supergoomba, ik duik even voor je in de kast. Heb echt stapels met spijkerbroeken en moet dus echt een beetje gaan opruimen. U heurt nog van mij!
quote:Shenandoah schreef op 16 november 2012 @ 11:24:

@ayla

Zwitsal zegels heb je helaas niets meer aan, het sparen is gestopt.

oh, ok.... dan heb ik die dus niet meer, krijgen die een enkele reis oud papier.... moet eerlijk zeggen dat we er ook nooit wat mee gedaan hebben, vond het niet heel bijzonder wat je er mee kon.....

heb nog allemaal zegeltjes e.d. zal eens kijken of die nog gelden..... ~wordt vervolgd~
@supergoomba, ik heb even wat voor je opgeduikeld;

4 spijkerbroeken, 1 driekwart, 2 linnen en 1 chino. Is dat wat? Mail anders even op mamak77 at live punt nl

Anders nog iets?

Iemand nog een trouwjurk maatje 34? Of ken je iemand die het heeeuul goed kan gebruiken? Anders dan voor de carnaval...

Er komt later vandaag of anders uberhaupt later (dat zal het wel worden) ook nog wat meidenkledingstukken aan diverse maatjes. Niet superveel, maar van alles wat.
Ik moet Italie-meisje en Ayla teleurstellen. De ketting van Marels is op het goeie adres terecht gekomen.

Marels hij is prachtig.

En je spoort af en toe echt niet

Bedankt in ieder geval
Newnick, ik heb nog wel wat in mt 92. Ik kom met geen mogelijkheid meer op mijn lely-mail, dus mail mij even op mijn vorige Nick mail:

Viva punt barbabella op gmail punt com

Wille alle andere waar ik nog wat mee zou doen mij daar ook op mailen???
hoi! hier ben ik ook weer een keer! woensdag ochtend ben ik precies 3 weken te vroeg bevallen van onze zoon! ik dacht klaar te zijn qua kleertjes, maar met zijn 48 centimeter past hij een stuk beter in 44 dan in 50. dus Shenandoa heb je dat pakje in maat 44 nog in de aanbieding?

wil je mij mailen op saartjesaartje 84 @ gmail. com?

marmul bedankt voor de zegels!
Saartje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!
Gefeliciteerd Saar
Saaar, van harte gefeliciteerd. Alles verder goed?
Saaar, van harte gefeliciteerd!

Iemand toevallig nog meisjesschoenen maat 22 of 23?

Meisjes rompers 86/92 of groter. Maillots 86/92 of groter, truien voor meisjes 86/92 of groter.

Oh ja en overhemdjes voor jongens vanaf 92?

En jongensschoenen maat 23.

Dit was geloof ik mijn verlanglijstje wel ;)

Ik heb vandaag de kinderkledingkasten onder handen genomen, vandaar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven