Herfsttetters!
vrijdag 16 november 2012 om 09:24
Gatver. Heb je een sniffende en snotterende mensen in de trein, zit ie gewoon bij je op de kamer. Mijn nieuwe kamergenoot zit de godganse tijd zijn neus op te halen. Heel af en toe eens snuiten. Heel naar want nu kan ik hem niet subtiel een paar zakdoeken aanbieden. Bah.
Gelukkig werk ik maar een halve dag vandaag. Ik kan weer wasserette spelen thuis.
Gelukkig werk ik maar een halve dag vandaag. Ik kan weer wasserette spelen thuis.
vrijdag 16 november 2012 om 09:26
K haalt vanmiddag Ecodor. Dan ruikt het matras iig niet zo erg.
het lullige is ook nog dat ik van die dingen heb gekocht die ouders in het bed van hun nog net niet zindelijke kind stoppen. Ik heb er 1 op het voeteneind op het matras liggen en dan nog 1 op het dekbed. En het dan nog presteren om er naast te piesen.
het lullige is ook nog dat ik van die dingen heb gekocht die ouders in het bed van hun nog net niet zindelijke kind stoppen. Ik heb er 1 op het voeteneind op het matras liggen en dan nog 1 op het dekbed. En het dan nog presteren om er naast te piesen.
vrijdag 16 november 2012 om 09:53
Ik vind neus snuiten pascecht smerig Rat
Ik ben ook een snuffelaar.
Heb tijdens een tentamen een keer een pakje zakdoekjes gekregen van een meisje dat ik niet kende
Hoop dat dat spul gaat helpen.
Olijf mooie leeftijd en misschien is zo'n kerkdienst wel de laatste geweest. Ik denk (en hoop) dat jonge mensen daar niet meer aan doen. Nou ka, zijn nog genoeg gelovige jonge mensen natuurlijk.
Is er hier iemand eigenlijk gelovig? Niet toch?
Ik ben ook een snuffelaar.
Heb tijdens een tentamen een keer een pakje zakdoekjes gekregen van een meisje dat ik niet kende
Hoop dat dat spul gaat helpen.
Olijf mooie leeftijd en misschien is zo'n kerkdienst wel de laatste geweest. Ik denk (en hoop) dat jonge mensen daar niet meer aan doen. Nou ka, zijn nog genoeg gelovige jonge mensen natuurlijk.
Is er hier iemand eigenlijk gelovig? Niet toch?
Het Viva forum is papaja.
vrijdag 16 november 2012 om 11:06
Waar ik woon, wonen meer gelovige mensen dan ongelovige. Gisteren weer een heel gesprek gehad over het geloof waarom ik niet geloof enzo. Maar toch hebben we veel overeenkomsten eigenlijk waar we wel in geloven, behalve God
En ik vind neusophalen niet zo erg, tenzij het met veel gesnurk gaat en geschraap. Dus even een 'snif' prima. Tenzij je er op gaat letten natuurlijk.
Sterkte Rat
En ik weet gelijk weer waarom de katten hier niet op de slaapkamer mogen. Je kan je weekend weer fijn beginnen jij, met een fris gewassen dekbedje
Wat leuk Splinter! Zingen. Ik zing altijd met de radio mee als ik alleen ben. Tijdens de Voice ook maar dan word E boos
En ik vind neusophalen niet zo erg, tenzij het met veel gesnurk gaat en geschraap. Dus even een 'snif' prima. Tenzij je er op gaat letten natuurlijk.
Sterkte Rat
En ik weet gelijk weer waarom de katten hier niet op de slaapkamer mogen. Je kan je weekend weer fijn beginnen jij, met een fris gewassen dekbedje
Wat leuk Splinter! Zingen. Ik zing altijd met de radio mee als ik alleen ben. Tijdens de Voice ook maar dan word E boos
vrijdag 16 november 2012 om 16:28
vrijdag 16 november 2012 om 17:03
En over gelovig zijn: nee. Ik ben wel gedoopt (thuis - vanwege herrie tussen paps en kerkmeneer ) maar communie heb ik al niet meer gedaan. Waar ik achteraf van baalde want dan kreeg je een mooi jurkje en kadootjes Mijn ouders zijn beide wel katholiek opgevoed maar doen er zelf niks mee.
Ik vind het prima als iemand houvast vindt in het geloof, als ze het maar bij zichzelf houden. In mijn vriendenkring is verder niemand (erg) gelovig. Ik heb zelf wel enige bijbelkennis door christelijke middelbare school (geen erg strenge overigens) en kunstgeschiedenis als examenvak. Ook mijn woonplaats is niet erg (streng) gelovig maar we hangen hier natuurlijk wel tegen 'the Biblebelt' aan.
Ik vind het prima als iemand houvast vindt in het geloof, als ze het maar bij zichzelf houden. In mijn vriendenkring is verder niemand (erg) gelovig. Ik heb zelf wel enige bijbelkennis door christelijke middelbare school (geen erg strenge overigens) en kunstgeschiedenis als examenvak. Ook mijn woonplaats is niet erg (streng) gelovig maar we hangen hier natuurlijk wel tegen 'the Biblebelt' aan.
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 16 november 2012 om 18:11
Ik las het al Bieb. Veel plezier.
Pilou ben benieuwd.
UPC doet een tariefwijziging en nu mag ik opzeggen. Ik wil of KPN of Telfort gaan nemen, maar ik twijfel
Alles via internet vind ik eng. En als de dvs niet werkt dan moet ik een internetkabel naar boven trekken en voor de coaxkabel heb ik al moeten schroeven aan de kabel. Kpn is duurder (dus betaal ik uiteindelijk alsnog voor spotify)
Pilou ben benieuwd.
UPC doet een tariefwijziging en nu mag ik opzeggen. Ik wil of KPN of Telfort gaan nemen, maar ik twijfel
Alles via internet vind ik eng. En als de dvs niet werkt dan moet ik een internetkabel naar boven trekken en voor de coaxkabel heb ik al moeten schroeven aan de kabel. Kpn is duurder (dus betaal ik uiteindelijk alsnog voor spotify)
Het Viva forum is papaja.
vrijdag 16 november 2012 om 19:09
Ik ben wel gelovig maar op mijn eigen manier. Heb nooit het gevoel gehad dat er maar 1 God is. Of juist wel maar dat door cultuur (taal voornamelijk) het "beessie" overal een andere naam heeft en iedereen (overal) andere tradities e.d. heeft omtrent het geloven. Ik heb ooit een boek gelezen "Het verhaal gaat" over hoe je de bijbel niet letterlijk moet lezen. Vond ik een openbaring Wij gaan niet naar de kerk omdat kerken vast zitten aan die ene God en die ene dominee en die ene gemeenschap. Vind ik een beetje eng eigenlijk. Hoewel ik het ook mooi kan vinden. Mijn beide ouders zaten in het "praktische" kerkewerk. Oudjes bezoeken, mijn vader heeft gevochten voor een jeugdsoos (jaren 70) en kreeg het zelfs gedaan om alcohol te schenken in die soos. Heel stoer. Mijn lieve tantetje doet hetzelfde, helpt overal en heeft toen haar man die veels te jong overleed, heel veel troost uit de kerk geput.
Optimist tot in de kist!
vrijdag 16 november 2012 om 19:12
Gezellig Bieb, even de week uitblazen met een wijntje!
Ratje, getverrepielekes, dat is echt balen en heel vies. Hier heeft Toulouse een nieuwe hobby, met snoepjes spelen, geen probleem maar hij wil samen spelen en het liefst 's nachts. Hij komt dan met zijn snoepje (zo'n ingepakt zuurtje) naar ons bed en gaat keihard miauwen en dan als een paard met het snoepje door de kamer rennen voor aandacht, pffffffff, maf beest.
Ben benieuwd naar Plousjes avonturen hier.
Nu koffie....
Ratje, getverrepielekes, dat is echt balen en heel vies. Hier heeft Toulouse een nieuwe hobby, met snoepjes spelen, geen probleem maar hij wil samen spelen en het liefst 's nachts. Hij komt dan met zijn snoepje (zo'n ingepakt zuurtje) naar ons bed en gaat keihard miauwen en dan als een paard met het snoepje door de kamer rennen voor aandacht, pffffffff, maf beest.
Ben benieuwd naar Plousjes avonturen hier.
Nu koffie....
Optimist tot in de kist!