Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 10:54
quote:Julus schreef op 17 november 2012 @ 10:53:
Me too. Of strakke legging met lange wollen trui, laarzen. Hobbezakken in de winter hoeft echt niet.
En ik vind het geen man waard om lichaamsdelen te amputeren vanwege uit de hand gelopen vrieskou.
Grinz.Eens hoor. Bovendien, als alles er in de winter al afvriest, waar moeten jullie in de zomer dan naar kijken?
Me too. Of strakke legging met lange wollen trui, laarzen. Hobbezakken in de winter hoeft echt niet.
En ik vind het geen man waard om lichaamsdelen te amputeren vanwege uit de hand gelopen vrieskou.
Grinz.Eens hoor. Bovendien, als alles er in de winter al afvriest, waar moeten jullie in de zomer dan naar kijken?
zaterdag 17 november 2012 om 10:55
zaterdag 17 november 2012 om 10:56
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 10:54:
Wtf Stefan? Pestgedrag als de vrouwen niet weggaan? Are you kidding?Zou jij het normaal vinden als topics voor zwangere vrouwen compleet worden overgenomen door mensen die niet zwanger zijn? Is dat normaal? Is dat wat je moet willen voor dit forum?
Wtf Stefan? Pestgedrag als de vrouwen niet weggaan? Are you kidding?Zou jij het normaal vinden als topics voor zwangere vrouwen compleet worden overgenomen door mensen die niet zwanger zijn? Is dat normaal? Is dat wat je moet willen voor dit forum?
zaterdag 17 november 2012 om 10:57
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 10:52:
Zie Edit in OP.
En zijn de andere mannen het daar ook mee eens?
Het feit dat het een mannentopic is wordt toch gerespecteerd?
Niemand doet flauw. Gewoon een beetje meebabbelen.
Maar okee, ik blijf wel een de meeleesmodus als het dan niet anders mag...
Zie Edit in OP.
En zijn de andere mannen het daar ook mee eens?
Het feit dat het een mannentopic is wordt toch gerespecteerd?
Niemand doet flauw. Gewoon een beetje meebabbelen.
Maar okee, ik blijf wel een de meeleesmodus als het dan niet anders mag...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 17 november 2012 om 11:05