Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 09:50
quote:ThunderassMan schreef op 17 november 2012 @ 09:47:
[...]
Nou,......
[afbeelding]
ik wel.
Het duurde even voordat ik je plaatje van commentaar kon voorzien......
Nog niet eigenlijk......................
...................................................................
Goed..... er is je een belangrijk detail ontgaan, het ging over natte mannen en dat ik daar het nut niet van zag.
[...]
Nou,......
[afbeelding]
ik wel.
Goed..... er is je een belangrijk detail ontgaan, het ging over natte mannen en dat ik daar het nut niet van zag.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zaterdag 17 november 2012 om 09:53
quote:palanja schreef op 17 november 2012 @ 09:50:
[...]
Goed..... er is je een belangrijk detail ontgaan, het ging over natte mannen en dat ik daar het nut niet van zag.Nee hoor, dat had ik wel meegekregen. Ik heb er echter voor gekozen om dat detail selectief te vergeten, zodat ik in alle onschuld dit plaatje kon plakken. Of had je weer graag een plaatje gehad van natte mannen? Nee toch?
[...]
Goed..... er is je een belangrijk detail ontgaan, het ging over natte mannen en dat ik daar het nut niet van zag.Nee hoor, dat had ik wel meegekregen. Ik heb er echter voor gekozen om dat detail selectief te vergeten, zodat ik in alle onschuld dit plaatje kon plakken. Of had je weer graag een plaatje gehad van natte mannen? Nee toch?
zaterdag 17 november 2012 om 09:56
quote:ThunderassMan schreef op 17 november 2012 @ 09:53:
[...]
Nee hoor, dat had ik wel meegekregen. Ik heb er echter voor gekozen om dat detail selectief te vergeten, zodat ik in alle onschuld dit plaatje kon plakken. Of had je weer graag een plaatje gehad van natte mannen? Nee toch?
Mijn nederige excuses!
Ik dacht alleen dat er op een mannentopic niet om de hete brij gedraaid hoeft te worden, dus je zonder enige subtiliteiten of ergens excuses voor te zoeken... je ding gewoon doet....
[...]
Nee hoor, dat had ik wel meegekregen. Ik heb er echter voor gekozen om dat detail selectief te vergeten, zodat ik in alle onschuld dit plaatje kon plakken. Of had je weer graag een plaatje gehad van natte mannen? Nee toch?
Mijn nederige excuses!
Ik dacht alleen dat er op een mannentopic niet om de hete brij gedraaid hoeft te worden, dus je zonder enige subtiliteiten of ergens excuses voor te zoeken... je ding gewoon doet....
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zaterdag 17 november 2012 om 09:56
zaterdag 17 november 2012 om 09:58
quote:palanja schreef op 17 november 2012 @ 09:56:
[...]
Mijn nederige excuses!
Ik ben er nog niet helemaal zeker van of dit wel een exclusief mannen-topic is. Ik zie toch verdacht veel vrouwtjes reageren hier.
[...]
Mijn nederige excuses!
Ik ben er nog niet helemaal zeker van of dit wel een exclusief mannen-topic is. Ik zie toch verdacht veel vrouwtjes reageren hier.
zaterdag 17 november 2012 om 10:00
quote:ThunderassMan schreef op 17 november 2012 @ 09:58:
[...]
Ik ben er nog niet helemaal zeker van of dit wel een exclusief mannen-topic is. Ik zie toch verdacht veel vrouwtjes reageren hier.Tsja, dat is natuurlijk ook niet vreemd als je ziet welke mannen hier frequenteren.
[...]
Ik ben er nog niet helemaal zeker van of dit wel een exclusief mannen-topic is. Ik zie toch verdacht veel vrouwtjes reageren hier.Tsja, dat is natuurlijk ook niet vreemd als je ziet welke mannen hier frequenteren.
zaterdag 17 november 2012 om 10:03
zaterdag 17 november 2012 om 10:04
zaterdag 17 november 2012 om 10:05
zaterdag 17 november 2012 om 10:06