Viva-mannen kletstopic

15-11-2012 15:04 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
quote:LadyZiva schreef op 17 november 2012 @ 12:31:

[...]

We zoeken mannen, maar we hebben natuurlijk ook kritische selecteurs nodig. Fijn dat je je hier zo spontaan voor opgeeft Oh ik wil wel mannen zoeken! Ik zoek de hele dag door (leuke) mannen. waar zitten ze dan? en waar moeten ze hier aan voldoen?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ik wil best respecteren dat het hier een mannentopic is.

Meelullen en wijvenonderwerpen mijden. Gulden middenweg lijkt me.

Die werd al bewandeld en het was hier hartstikke gezellig.

Totdat jij ging piepen, SB.

quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 11:58:

Volgende vraag: Charlize Theron of Scarlett Johansson?

Charlize Theron, zonder twijfel.

http://4.bp.blogspot.com/ ... /charlize-theron-kiss.jpg

Hmm, plaatjes plakken moet je aanvragen he...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Dan kom ik nu als een echte man melden dat ik net 70 km heb weggetrapt en daar erg trots op ben-:)

Maar het plaatsen van foto's heeft nog geen navolging gehad dus, jammer hoor

Wordt er nog geneukt?
quote:badmeester schreef op 17 november 2012 @ 12:34:

Wordt er nog geneukt?Net gedaan. Onder de douche.
quote:badmeester schreef op 17 november 2012 @ 12:34:

Dan kom ik nu als een echte man melden dat ik net 70 km heb weggetrapt en daar erg trots op ben-:)

Maar het plaatsen van foto's heeft nog geen navolging gehad dus, jammer hoor

Wordt er nog geneukt?

Wauw badmeester, dat doe jij snel! in de tussentijd heb ik alleen ontbeten, gedoucht, kaartjes voor een concert gekocht en me hier opgehouden. Zucht, ik moet eens wat nuttigs gaan doen...

En verder geen seksuele actie hier geloof ik. Maar ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken dat mag niet van SB
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 12:33:

[...]

Oh ik wil wel mannen zoeken! Ik zoek de hele dag door (leuke) mannen. waar zitten ze dan? en waar moeten ze hier aan voldoen?

Lekker lijf, attent, goed kunnen masseren, oog hebben voor wat de vrouw nodig heeft, och vul maar aan!

Dat zoeken, tja, we hebben al 2 aanmeldingen. En van TAM kan ik zeggen dat hij heel geschikt is
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 12:35:

[...]

Net gedaan. Onder de douche.
quote:LadyZiva schreef op 17 november 2012 @ 12:37:

[...]

Lekker lijf, attent, goed kunnen masseren, oog hebben voor wat de vrouw nodig heeft, och vul maar aan!

Dat zoeken, tja, we hebben al 2 aanmeldingen. En van TAM kan ik zeggen dat hij heel geschikt is
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 november 2012 @ 12:24:

[...]

De oppermod was het die aan het begin iets gepost heeft, denk dat Bikkel selectief leest.Iemand anders begon over de J-mod. Ik heb al gezegd dat ik de post uberhaupt niet had gelezen.
wat zijn we weer lief hier
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 12:41:

[...]

Iemand anders begon over de J-mod. Ik heb al gezegd dat ik de post uberhaupt niet had gelezen.Ik heb hem speciaal voor jou nog even voor je gequote.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 12:41:

wat zijn we weer lief hier
Overigens wil het feit dat de Mod heeft gezegd dat iedereen hier mag posten (vind ik notabene zelf ook!) niet automatisch ook zeggen dat zij nog steeds niet van mening is dat sprake is van pestgedrag.

Er is een verschil tussen hier als vrouw af en toe komen kijken en af en toe een bijdrage te posten (moet kunnen) of je vol overgave UITGEREKEND op dit topic te storten, proberen het topic inhoudelijk om zeep te brengen, continu plaatjes te posten, etc.
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 12:44:

Overigens wil het feit dat de Mod heeft gezegd dat iedereen hier mag posten (vind ik notabene zelf ook!) niet automatisch ook zeggen dat zij nog steeds niet van mening is dat sprake is van pestgedrag.

Er is een verschil tussen hier als vrouw af en toe komen kijken en af en toe een bijdrage te posten (moet kunnen) of je vol overgave UITGEREKEND op dit topic te storten, proberen het topic inhoudelijk om zeep te brengen, continu plaatjes te posten, etc.Tja, het zijn de forummers die uiteindelijk de route van een topic bepalen, niet de TO. Wat is volgens jou nu specifiek pestgedrag?
Tja ik had nog gehoopt op seksuele actie na t plaatsen van mijn foto maar zo knap ben ik dus ook weer niet haahahahahahha

Welk concert gaat deedee trouwens

En waarvoor aanmelden? Ik kan iig heul goed masseren.
niemand probeert dit topic om zeep te helpen. Het is hier toch gezellig?

Er is een verschil tussen hier als vrouw af en toe komen kijken en af en toe een bijdrage te posten (moet kunnen) of je vol overgave UITGEREKEND op dit topic te storten, proberen het topic inhoudelijk om zeep te brengen, continu plaatjes te posten, etc.

Lees jij eens even terug wie er hier allemaal plaatjes posten...

Dat zijn echt niet alleen maar vrouwen hoor. Jankerd.

Overigens wil het feit dat de Mod heeft gezegd dat iedereen hier mag posten (vind ik notabene zelf ook!)Tegenover deze:quote:stefanbikkel schreef op 15 november 2012 @ 15:04:

Edit (17 november 212): ik wil alle vrouwen met klem verzoeken om dit topic van nu af aan te mijden.Het zal wel aan mijn vrouwelijkheid liggen maar ik zie hier toch echt twee tegenovergestelde berichten
quote:ThunderassMan schreef op 17 november 2012 @ 12:32:

[...]

Ik zeg: Vrouwen.Ik zeg: Mannen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:badmeester schreef op 17 november 2012 @ 12:45:

Tja ik had nog gehoopt op seksuele actie na t plaatsen van mijn foto maar zo knap ben ik dus ook weer niet haahahahahahha

Welk concert gaat deedee trouwens

En waarvoor aanmelden? Ik kan iig heul goed masseren.Bij deze ben je aangemeld
Nog geneukt vraagt ie...

Nope, alleen de vrouw gisteren zalig verklaard ;)
unisex account ;)
quote:badmeester schreef op 17 november 2012 @ 12:45:

En waarvoor aanmelden? Ik kan iig heul goed masseren.Das mooi, want mijn nek zit al een week vast, hoe laat kan ik je verwachten?
Over mannen gesproken, het is tenslotte een mannentopic; er zijn hier een aantal leuke kerels en één die de boel aan het verstieren is. Opmerkelijk.
quote:LadyZiva schreef op 17 november 2012 @ 12:48:

[...]

Bij deze ben je aangemeld Ho ho.....eerst ff proefdraaien he.
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 12:45:

niemand probeert dit topic om zeep te helpen. Het is hier toch gezellig?Steef probeert z´n eigen topics te wurgen
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven