Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 12:18
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 12:14:
[...]
Ik heb de J-mod hoog zitten, maar volgens mij is er wel een verschil in taken. Zoals ik het altijd begrepen heb is de J-mod er voor het snelle reageren en de boel een beetje draaiend houden.
Nu is er dus een formeel verzoek tot een beoordeling en een uitspraak voor de toekomst (en alle klets-topics en alle topics voor groepjes). Dat lijkt me meer iets voor de Mods. Daarmee zeg ik geenszins dat ik de J-mod als persoon lager heb zitten dan de Mods. Ik heb het over formele functies en verantwoordelijkheden.
Ik kan nergens hun taakomschrijving vinden. Kan aan mij liggen hoor.
Wat hoop je eigenlijk te bereiken met de beoordeling van dit topic? En kun je het accepteren als junior mod zo maar helemaal gelijk heeft? En welke effecten zou welke uitspraak dan ook kunnen hebben voor andere topics?
[...]
Ik heb de J-mod hoog zitten, maar volgens mij is er wel een verschil in taken. Zoals ik het altijd begrepen heb is de J-mod er voor het snelle reageren en de boel een beetje draaiend houden.
Nu is er dus een formeel verzoek tot een beoordeling en een uitspraak voor de toekomst (en alle klets-topics en alle topics voor groepjes). Dat lijkt me meer iets voor de Mods. Daarmee zeg ik geenszins dat ik de J-mod als persoon lager heb zitten dan de Mods. Ik heb het over formele functies en verantwoordelijkheden.
Wat hoop je eigenlijk te bereiken met de beoordeling van dit topic? En kun je het accepteren als junior mod zo maar helemaal gelijk heeft? En welke effecten zou welke uitspraak dan ook kunnen hebben voor andere topics?
zaterdag 17 november 2012 om 12:19
quote:LadyZiva schreef op 17 november 2012 @ 12:15:
[...]
Jippie er word op mij gereageerd!!!!!!
Dus is dat jouw invulling! Jij legt dit verband en dat zegt dus iets over jou!Nee, ik probeer juist uit te leggen dat ik dat verband niet leg, maar dat mijn conclusie het gevolg is van objectieve tekstanalyse.
[...]
Jippie er word op mij gereageerd!!!!!!
Dus is dat jouw invulling! Jij legt dit verband en dat zegt dus iets over jou!Nee, ik probeer juist uit te leggen dat ik dat verband niet leg, maar dat mijn conclusie het gevolg is van objectieve tekstanalyse.
zaterdag 17 november 2012 om 12:19
zaterdag 17 november 2012 om 12:20
quote:Grobbekuiken schreef op 17 november 2012 @ 12:18:
Pfffff...wat kan iemand het zichzelf moeilijk maken zeg.
(Geldt trouwens zowel voor Bikkel als voor het uitkiezen van mooie mannen )Waarom makkelijk doen als het zo'n mooie mannen betreft Grob? Misschien eens kijken of het lukt om een playgirl mansion te vullen?
Pfffff...wat kan iemand het zichzelf moeilijk maken zeg.
(Geldt trouwens zowel voor Bikkel als voor het uitkiezen van mooie mannen )Waarom makkelijk doen als het zo'n mooie mannen betreft Grob? Misschien eens kijken of het lukt om een playgirl mansion te vullen?
zaterdag 17 november 2012 om 12:22
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 12:19:
[...]
Nee, ik probeer juist uit te leggen dat ik dat verband niet leg, maar dat mijn conclusie het gevolg is van objectieve tekstanalyse.Dat is dan mislukt. Jouw tekstanalyse kan niet objectief zijn, die is gekleurd door jouw mening en nog veel meer.
[...]
Nee, ik probeer juist uit te leggen dat ik dat verband niet leg, maar dat mijn conclusie het gevolg is van objectieve tekstanalyse.Dat is dan mislukt. Jouw tekstanalyse kan niet objectief zijn, die is gekleurd door jouw mening en nog veel meer.
zaterdag 17 november 2012 om 12:24
quote:LadyZiva schreef op 17 november 2012 @ 12:18:
[...]
Wat hoop je eigenlijk te bereiken met de beoordeling van dit topic? En kun je het accepteren als junior mod zo maar helemaal gelijk heeft? En welke effecten zou welke uitspraak dan ook kunnen hebben voor andere topics?De oppermod was het die aan het begin iets gepost heeft, denk dat Bikkel selectief leest.
[...]
Wat hoop je eigenlijk te bereiken met de beoordeling van dit topic? En kun je het accepteren als junior mod zo maar helemaal gelijk heeft? En welke effecten zou welke uitspraak dan ook kunnen hebben voor andere topics?De oppermod was het die aan het begin iets gepost heeft, denk dat Bikkel selectief leest.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 17 november 2012 om 12:27
Beste Stefan, ik heb de post er even bij gepakt voor je
Maar het is wel degelijk de Moderator hoor die de posting deed.
Is geen Junior aan te pas gekomen.
quote:ModeratorViva schreef op 15 november 2012 @ 17:51:
[...]
Nou, nee hoor. Als iemand hier "de baas" is, zijn wij Moderators dat.
Iedereen mag hier posten, zowel mannen als vrouwen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Maar het is wel degelijk de Moderator hoor die de posting deed.
Is geen Junior aan te pas gekomen.
quote:ModeratorViva schreef op 15 november 2012 @ 17:51:
[...]
Nou, nee hoor. Als iemand hier "de baas" is, zijn wij Moderators dat.
Iedereen mag hier posten, zowel mannen als vrouwen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!